13.

5.6K 373 43
                                    

Konečne sme vyšli na samí vrch tej veľkej budovi. Aj keď sme išli výťahom mal som pocit že sa na to najvyššie poschodie nedostaneme ani do zajtra. Vystúpili sme z výťahu a hneď vkročili do jednej veľkej miestnosti ktorá sa ťahala niekoľko metrov. Pripomínalo mi to ako intrákovú chodbu so samými dverami asi od rôznych miestností. Bolo to tu naozaj veľké. Sám by som sa tu stratil. Gi urobil prvý krok a ja som ho hneď nasledoval. Bol som mu v pätách ako myška a videl jeho kútiky úst ako sa na tom zábava. Prešli sme až na samý koniec miestnosti ktorá končila veľkým oknom, ktoré pokrývalo jednu časť budovy a mal si z neho dokonalý výhľad na okolitý Seoul. Stisol kľučku jedných dverí a vstúpil dovnútra. Ešte pre istotu aj mne podržal dvere aby som vstúpil a hneď na to zatvoril. Poďakoval som sa mu a rozhliadol sa po miestnosti.

Na mňa tu bolo moc hluku a priveľa ľudí. Stiahol som sa za Giho chrbát a vykukol z poza jeho ramena.

,,Čo je zlatíčko ?" Potočil hlavu na moju stranu a nežne sa usmial.

,,L-Len....nemám rád keď je niekde takto na tesno. Veľa ľudí a všetci po sebe hučia. Je tu až moc veľký chaos." A bolo to tak. Všetci sa len naháňali, ľudia odchádzali a prichádzali, hučali po sebe a mne sa z toho len točila hlava.

Ako môže Gi takto fungovať každý deň ?

,,Ahoj Gi."
,,Jeee... ti si už tu."
,,Kto je ten mladý fešák ?"
,,Pozor na Daeho YoonGi. Je trošku vytočený lebo mladý začiatočníci neprišli na čas a nedali ani vedieť tak si dávaj pozor."

Okolo nás prešlo asi milión ľudí. Či chalani či baby a každý buď potľapkal Giho po ramene alebo ho v rýchlosti objal, niečo mu povedali alebo sa spýtali a hneď zmizli von dverami. Gi im nestihol ani odpovedať, proste nič. Išlo to tu ako na bežiacom páse. Všetci boli hr hr, všetko chceli rýchlo.

Gi sa rozhlidol po miestnosti a jeho oči zablýskali keď konečne našiel onú osobu. Pozrel som sa jeho smerom a videl pred sebou veľkú scénu ktorú stavali pomocníci. Obsahovalo to stôl a stoličky presne na taký spôsob ako to vyzerá v škole. Za tým bolo samozrejme zelené plátno cez ktoré počítačovo dopĺňali pozadie.

,,Poď zlatíčko.....predstavím ťa Daemu." Usmial sa a schmatol ma za ruku.

,,A-ale ja-...." Nestihol som ani zaprotestovať. Hneď ma začal ťahať k nemu. Zastáli sme za ním a ja som sa hneď skryl za Giho chrbát. Úplne som sa na neho nalepil. Mal som pocit že ho istý čas zozdu objímem a nepustím ho až do doby kým nevýjdeme z tejto chaotickej budovy. Pôsobil ako môj štít.

,,Dobrý deň." Povedal Gi milo a doširoka sa usmial. Dae presmeroval svoj pohľad od stavania scénky na nás a hneď sa usmial keď zistil že to je Gi.

,,Aleee....nováčik. Som rád že aspoň ty poznáš hodiny." Povedal so smiechom no aj tak mu z tváre sršala zlosť.

,,Čo sa tu deje ? Dneska je tu až moc veľký prievan."

,,Veď vieš.....prijali sme 5 nových modelov a hneď prvý deň si myslia že už sú najlepší a nemusia ani prísť na čas do práce, ak vôbec prídu." Povedal naštvane. ,,Všetci sme z toho nervózny. Scénka pre nich je už prichystaná vo vedľajšej miestnosti kde na nich už čakajú netrpezlivo fotografi. Asistentky ich odvolávajú a snažia sa s nimi spojiť no marne. Teraz chystáme scénku pre teba a ešte pre ďalších 2 nových ktorý by sa mali tiež prísť ukázať no ani tých niet. Je to tu na hlavu a ja už nemám na to slov a........aleee alee...koho si si to priniesol ?" Spýtal sa milo keď uvidel moju vytŕčajúcu hlavu spomedzi Giho rameno.

,,Aaach....skoro som aj zabudol." Gi sa trošku uhol nabok aby mal Dae na mňa kompletný výhľad. Cítil som sa až moc odhalený keď sa odo mňa trošku vzdialil. Kto mi teraz bude robiť štít ? ,,Toto je Jimin." Povedal a položil mi ruku na rameno ktoré začal silno mačkať. Chcel tak aby som sa na neho pozrel a presne to som aj urobil. ,,Je to môj najlepší kamarát takže som vedel že na neho sa môžem spoľahnúť." Súhlasne kýval hlavou aby som hral jeho hru.

Sex Dating //BTS YoonMin// ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang