Šla jsem společně se svou nejlepší kamarádkou Crystal zrovna ke škole.
Crystal mi nadšeně vyprávěla o jejím sobotním rande s nějakým podle ní dokonalým punkerem. Já ji ale neposlouchala,mou veškerou pozornost zaujal jeden kluk,kterého jsem tu až doposud nikdy neviděla.
Opíral se o kamennou zeď stojící před školou a kouřil cigaretu. Jeho blond vlasy mu trochu lezly do očí, které pozorně zkoumaly zem.
Vypadal jako, by jeho duše lítala někde v paralelním vesmíru,zatímco jeho tělesná schránka zůstala trčet tady na zemi.
Stála jsem přímo naproti němu a tak jsem byla nucena pořád na něj civět.
Najednou ale neznámý kluk zvedl svou tvář a naše pohledy se setkaly.
Sjel mě pohledem od hlavy až k patě, přičemž se zastavil na mém triku s Davidem Bowiem a usmál se.
"Hej! Země volá Gabby. " mávala mi najednou rukou před obličejem Crystal. "Poslouchala jsi mě vůbec? " prudila mě dál.
"Jasně,že jo. " zalhala jsem, hlavně aby mi to celé nevyprávěla znovu.
"Lžeš,celou dobu jsi se dívala na tamtoho týpka.Ale nedivím se, taky bych si dala říct. " prohlásila Crystal a já se musela zasmát. To je celá ona, její celý svět se točil jen okolo kluků. Střídala je jako ponožky,ale i přes její pověst po ní stejně stále toužila téměř většina kluků ze školy.
To se o mě říct nedalo,jsem spíš taková černá ovce,s nikým se příliš nevybavuju a flirt nevyhledávám. S posledním klukem jsem chodila ve čtrnácti,znáte to, taková ta dětská láska. Nic významného. Teď je mi šestnáct a princ na bílém koni furt nikde.
"Jsem si jistá,že do měsíce mi bude padat k nohám. Pojď,jdem se seznámit. " řekla sebevědomě Crystal. Za jiných okolností bych se jí začala smát,ale něco bylo jinak. Nechtěla jsem,aby se zrovna on stal další ovečkou v radě. Prosím ať je jinej.Crystal mě popadla za ruku a táhla mě k němu. "Ne! Proč musím i já? " snažila jsem se ji zastavit,ale zcela marně.
"Nazdárek,ty jsi tu nový viď?"oslovila ho ihned Crystal. Přeměřil si ji pohledem,který jako by říkal,co po mě do háje chceš. "Očividně ano když mě neznáš. " to ale Crystal neodradilo, a vzhledem k tomu,že na takové jednání vůbec nebyla zvyklá, ještě víc ji to navnadilo. "Já jsem Crystal a tohle je Gabriell."
"Kyle, " řekl na to krátce s naprostým nezájmem se s ní bavit,který ona zřejmě nepostřehla.
"Těší mě Kyle. Kdybys cokoliv potřeboval,jsem ti k dispozici." na slovo cokoliv kladla při vyslovení zvlaštní důraz a poté mě zas popadla za zápěstí a odtáhla.
"Tak jo,bude to těžší než jsem myslela. Tenhle je taková netykavka. Ale aspoň konečně nějaká zábava. S klukem co mě odmítl,jsem se ještě nesetkala." vykládala nadšeně,jako by snad bylo samozřejmé,že ji jednou podlehne.
"Hmm. Co máš teď? " zeptala jsem se, hlavně proto, abych zahnala toto téma.
"Matiku. " povzdechla si Crystal.
"Já angličtinu,tak jo uvidíme se třetí hodinu. Zatím ahoj" rozloučila jsem se s ní a vyrazila do třídy. Popravdě jsem byla v celku ráda,že nemáme spojenou hodinu.Na další řeči o tom jak svede Kyla, jsem nebyla zvědavá.Sedla jsem si na své obvyklé místo,do zadní lavice a vyčkávala příchod učitele. V třídě byli kromě mě asi tři lidé. Na jednu hodinu by se mělo dostavit třicet žáků,z různých ročníků. Můžeme si totiž vybrat jaké hodiny a kdy je chceme mít.
Netrvalo dlouho a třída se začala plnit. A mezi příchozími byl i Kyle.
Přibližoval se, a přibližoval,až usedl na židli vedle mě. Byla jsem z jeho přítomnosti nezvykle nervózní. Cítila jsem jak mi červenají tváře a v pod paží se mi vytvářejí obří koláče.
Proboha,co když si toho všimne?!"Hezký triko," prolomil najednou ticho Kyle.
"Děkuju,ty máš rád Bowieho?" zavedla jsem konverzaci, přičemž jsem musela být červená jako rajče.
"Jo, celkem jo," odpověděl stroze,ale usmíval se. Což při rozhovoru s Crystal rozhodně nedělal. Ale proč tě to vlastně zajímá Gabriell?! Nelíbí se ti. Vždyť ho ani neznáš. Dobře,možná se mi asi trochu líbí.
Obzvlášť se mi líbí jeho vlasy,které se mu zhoupnou při každém větším pohybu.A Jeho modré oči mě též očarovaly. Je tak úžasný...
Tak jo asi je na čase si přiznat,že se mi asi líbí víc než trochu.Celou hodinu už na mě nepromluvil,něco si čmáral na papír a okolní svět ho nezajímal. Když jsem ale odcházela ze třídy, zastavil mě.
"Jestli chceš, přijď dnes o půl šesté před školu. Bude tam i pár mých přátel,jdem něco podniknout. A hlavně sebou neber tu vlezlou blondýnu. Ale byl bych fakt rád,kdyby jsi přišla Gabriell. "
"Jasně,ráda přijdu. " souhlasila jsem i když to znamenalo zradit Crystal. A i když to jeho pozvání působilo zvláštním dojmem,přijalo jsem ho. Byla jsem šťastná,ale zároveň jsem se cítila příšerně,za to,že jsem Crystal prakticky podkopla nohy.
Za tohle bych mohla vyhrát titul nejhorší kamarádka světa. Ale přece nemohu odmítnout tak jedinečnou příležitost,sblížit se s Kylem.V médiích Kyle
ČTEŠ
Cesta na Pokraj
Teen FictionPříběh o dívce, která si vybere špatnou cestu. Příběh o dívce,která se zamiluje do toho nesprávného. A příběh o chlapci, který má v hlavě zmatek.