Moje rodina

38 5 0
                                    

Jakmile jsem dorazila domů,hned ve dveřích se na mě vrhla Kelly. Kelly je moje šestiletá sestra. Má mě ráda​ a je na mě tak trochu upoutaná. Stejně jako mí tři zbylí sourozenci.Jsem nejstarší,a tak bylo vzhledem k tomu jak se má matka staví k výchově a péči o děti,mou povinností stát se jejich druhou matkou.
Mám tři sestry a jednoho bratra. Nejstarší je Jane,je jí třináct a tak už mi pomáhá se vším okolo mrňat a je schopná se o ně postarat, když já nemůžu. Pak je tu můj bratr Mike, téměř za měsíc mu bude devět. Mike je trochu protiva,a když ho má hlídat Jane dělá problémy. Nebere ji jako někoho kdo mu může ukládat rozkazy a co nejvíc se jí vzpírá. Je to pro něj jen trapná starší sestra. Mě ale kupodivu respektuje.
Zato šestiletá Kelly a tříletá Vanessa to jsou naprostá zlatíčka.
Nikdo z nás to nemá snadné. Ale já narozdíl od nich mám alespoň normálního tátu.
Oni ani neví kdo je jejich táta, neví to ani matka.
Nebyla vždycky taková. Táta říká,že se zbláznila krátce po porodu​. Znenadání ji popadlo něco jako pozdní puberta.
Začala vymetat bary,vracela se domů opilá a scházela se s jinými muži. Můj táta se o mě celou tu dobu staral a když nemohl,byla jsem u jeho matky, babičky Berty. Takhle to šlo téměř tři roky, dokud máma neotěhotněla s cizým mužem. Když se tak stalo,vzal mě a všechny své věci a odešli jsme k babičce Bertě. Táta tehdy podal žádost o rozvod.
Má matka přestala pít. Je to nezodpovědná alkoholička,ale jedno se jí musí nechat,v těhotenství vždy přestala pít i kouřit.
Ale to není to podstatné, díky její abstinenci a kvalitnímu právníkovi,se jí povedlo vyhrát soudní řízení a já jsem byla svěřena do péče matky.

Poté co matka porodila mou sestru Jane. Bydlela u nás teta Nicol, matčina sestra. Když mi bylo dvanáct pohádali se a ona odešla,na dobro.
Musela jsem tak ve svých pouhých dvanácti letech dohlížet na celou domácnost,a předčasně dospět.
"Nazdar Gabby.Pomůžeš mi domalovat obrázek." křičela na mě Kelly. 
"Jasně broučku. Ale za chvíli jo? Kde je Jane,prosimtě?" zeptala jsem se jí a po pokrčení rameny ,místo odpovědi, jsem se vydala do kuchyně.
První co jsem spatřila byla matka,opět nalitá a Jane se snažila jí vytrhnout flašku z rukou. "Mami notak. " pokoušela se ji přemluvit. Bohužel neúspěšně. Jakákoliv snaha je marná.
"Jane,nech jí to. Nemá to cenu. Běž za Kelly. " poslala jsem ji pryč a šla připravit něco k jídlu Vanesse, protože ta jediná ještě nechodí do školy ani do školky a tak se nemá kde naobědvat.
"Gabrielko,ty jsi moje hodná holka viď. Že mamince skočíš ještě pro flašku. " spustila na mě matka, načež jsem na ni vrhla opovržlivý pohled a vytrhla jí,kupodivu ještě nedopitou, flašku z ruky. Vylila jsem její obsah do umyvadla.
"Ty kurvo,co teď mám asi pít?! Ty jeden nevděčnej parchante." zařvala na mě matka.
"A za co ti mám jako bejt vděčná? Za to,že jsi taková ožralá troska,co si nadělá kopu dětí a pak se o ně ani nestará?" matka vstala ze židle a já věděla co mě čeká,přesto jsem neutekla ani neuhla. Nejsem slaboch. Na tváři mi přistála facka.
"Jdi pryč,ty krávo. Myslíš,že nedokážu udělat oběd? Vypadni z mýho domu a vrať se až budeš vědět jak se chovat ke svý mámě." doplnila to. Neměla jsem v nejmenším úmyslu okamžitě vypadnout​ z domu.
Potřebuju se nutně trochu hodit do gala. A navíc jsou teprve tři hodiny. Já mám být před školou až o půl šesté. 

Vzala jsem si na sebe šaty s černým koženkovým vrškem na ramínka,sukně šatů byla šedá a v pase měla mašličku.Do uší jsem si dala černé visací náušnice. Černou vestu a boty na podpatku, které ze zadní strany zdobily ostny.

Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a makeup jsem také příliš neřešila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a makeup jsem také příliš neřešila. Nanesla jsem si na řasy řasenku,na rty jen jemňouce červenou rtěnku a šla jsem dolů za svými sourozenci. Je teprve půl čtvrté a tak mám ještě až příliš moc času.

Cesta na PokrajKde žijí příběhy. Začni objevovat