2. Díl

363 30 0
                                    

POHLED NIALLA

Byla středa večer a my jsme se s klukama domluvili, že si objednáme pizzy. Objednali jsme je a mezitím jsme se koukali na televizi. Pak už někdo konečně zazvonil. Šel jsem otevřít já, protože jsem měl největší hlad. Otevřel jsem a tam stála pohledná dívka. Hnědě vlasy a modré oči. Pozdravila mě a dala mi pizzy. Já jí na oplátku dal peníze. Pak se mě zeptala, jestli to chci všechno sníst. V duchu jsem se musel zasmát. Řekl jsem jí, že ne, že tu mám přátele.

A ona řekla " Jo dobře já se lekla, že to chceš sníst sám“ usmála se a já se začal červenat.

Představil jsem se jí, ale ona my jméno říct nechtěla. Než odjela, zeptal jsem se jí, jestli jí ještě někdy uvidím. Odpověděla jednoduše. Až si zase objednám pizzu. Pak odjela.

Pořád jsem stál ve dveřích.

"Nialle, Nialle kde máš to jídlo, já mám hlad" zavolal na mě Louis.

 Vrátil jsem se ke klukům. Už jsem ani neměl chuť k jídlu. Musel jsem nad tou krásnou a záhadnou dívkou neustále přemýšlet. Všechno jsem řekl klukům a ti vymysleli, že si zítra zase objednáme pizzu. Nemohl jsem se dočkat.

Další den jsme museli s klukama nahrávat. Nemohl jsem se soustředit, protože jsem se těšil na večer, až ji zase uvidím. Konečně byl večer.

Objednal jsem zase pizzy a řekl jsem, ať mi je doveze ta dívka s hnědými vlasy a modrýma očima. Šel jsem do pokoje a přemýšlel, co řeknu.

"Nialle máš tu nějakou holku" řval na mě Harry. Rychle jsem seběhl dolů.

 "Ahoj" pozdravil jsem jí.

Ona mi pozdrav oplatila. Podala mi pizzy a já ji dal peníze. Opět jsem se jí zeptal, jestli mi řekne svoje jméno. Rozmýšlela se. Koukla se na mě a vykřikla.

"To ne" a začala couvat.

Nechápal jsem. Začala nadávat a teprve až řekl slovo Tomlinson, tak mi došlo, na koho asi nadává. Stál za mnou. Šla rychle k autu a já šel za ní. Jenže po mě tak štěkla, že jsem se zastavil. Koukal jsem, jak její auto mizí ve tmě. Vrátil jsem se do domu a začal od Louise vyzvídat......

POHLED LOUISE

Nemohl jsem uvěřit, že právě ona stojí před naším domem. Byl jsem vážně zaražený. Ona vyrostla a byla krásnější. Ne jak na střední. Štěkala po mě a pak se i rozbrečela. Nakonec odjela. Já se vrátil do domů. Hned jak se vrátil Niall a začal se ptát.

"Ty ji znáš Loui?" zeptal se a kluci jenom koukali na náš rozhovor.

"Jo" odpověděl jsem jednoduše.

"A odkaď?" zeptal se znovu.

"Ze střední"řekl jsem.

 "A proč se tě tak bála?" zeptal se znovu.

"Ježiš co tě to najednou tak zajímá?" zeptal jsem se taky.

"Protože, a řekni mi to nebo uvidíš" pohrozil mi a já spustil.

"No protože když jsem byl na střední tak jsem jí.....no" nemohl jsem se vymáčknout.

"Tak proč?" řekl znovu.

"Protože jsem jí šikanoval" řekl jsem a sklopil jsem hlavu.

"Cože? Ty ..... jsi ...ji ŠIKANOVAL?" vykulil oči Niall.

 "Jak si mohl? Vždyť je to holka a ....?" chtěl pokračovat.

. "Jo já vím jsem kretén". Přiznal jsem se.

"No tak díky Louisi teď se mnou nemluví, protože si myslí, že jí budu s tebou šikanovat. Super fakt díky". Štěkl po mě a odešel do pokoje.

Byl jsem překvapený, protože Nialla jen tak něco nerozhodilo. Byl jsem zmatený. Nevím, co jsem kdysi v té hlavě měl, protože jsem jí musel mít naprosto vygumovanou. Ano, šikanoval jsem jí a teď toho lituju......

Táák je to další díl :) Maličko jsem to poupravila a vylepšila, takže doufám, že se vám to bude líbit. Ze začátku je to takové o ničem, ale pak to doufám bude lepší :)

Mooc budu ráda za vaše názory a VOTE :)

I love you guys! :D

Lou*

Believe or DisbelieveKde žijí příběhy. Začni objevovat