2.Bölüm Heyecanlı pisicik

418 61 10
                                    

Koltuklarda zıplarken yanlışlıkla komidindeki vazoya takıldım,"hasssiiktiiiiiirrrrr"diye haykırarak kendimi yüzüstü halıda buldum.Hem kahvem döküldü,hem vazo kırıldı,hem yere düştüm."Aslı umarım sürprizin çektiğim bu acıya değer"diye söylenerek ayağa kalktım.Etrafı toparlayıp temizledikten sonra aklıma yeni projeler geldi.Bir çocuk kliniğinin inşası için çizim yapmam gerekiyordu.Tam çalışma odama geçip bilgisayarın tuşuna bastığım anda bir ses geldi "diiiin-daaaaaan-dooooooong" ahanda ahanda zil çaldı diye mutluca arada koşuşturdum.Kapının deliğinden baktığımda Aslının sürprizi geldi sandım fakat kapıyı açtığımda tüm hevesim kırıldı.Hani binaya girersiniz bina en sevdiğiniz yemek kokmuştur "ayyy canım annem yaaa en sevdiğimi yapmış" diyip eve girersinizde kokunun üst komşudan geldiğini anlarsınız ya,işte aynı hayal kırıklığını yaşadım.Gelen kişi Beriven Teyzeydi.Ay Berivan Teyzem ya annem ve babam öldükten sonra bana kendime bakmayı öğretmişti onun sayesinde tutunmuştum hayata.Berivan teyze beni bornozla görünce "Hayırdır yavrum duştanmı çıktın"dedi,bende gülerek karşılık verdim"Yok Berivan Teyzem evde bornozla daha iyi rahat ediyorumda o yüzden bornoz giydim".Sonra Berivan Teyze arkasından bir kutu çıkardı "Bu nedir teyzem" dediğimde bana karşılık vermedi ve kutuyu uzattı üzerinde bir not vardı notta ise"27. Yaşın Kutlu Olsun Oğlum" yazıyordu.Ahh be tamamen unutmuşum,bugün doğum günümdü.Aslının sürprizide bununla ilgili olmalı.Berivan teyzeme sarıldıktan sonra "Ya teyzecim ne gerek vardı zahmet etmişsin ya" dedim.Fakat Berivan teyzenin verdiği karşılık tansiyonumu düşürmüştü "Ne zahmeti evladım annen ve baban ölmeden önce bana bırakmışlardı Arasın 27. Yaşında ver bu hediyeyi diye".Berivan teyzenin o cümlesinden sonra ani bir şok geçirdim,Berivan teyze kutuyu elime tutuşturup küçük adımlarla evine gitti kapıyı kapamadan balkona geçtim ve bir sigara yakıp kutunun üstündeki notun tamamını okudum.
"Arasım,Oğlum,Mor patilim bu hediyeyi sana 27. Yaşında kendim vermek isterdim fakat Baban öyle canice öldürüldükten sonra dayanamayıp intihar etmeye karar verdim.Bu yüzden bu hediyeyi seni bizden sonra en çok seven Berivan teyzene bıraktım Umarım birgün kendini farkedersin.Seni çok seviyorum".Annem babam öldürüldükten sonra 2 ay psikolojik tedavi gördü fakat en sonunda dayanamayıp intihar etti.Gözlerimden düşen yaşlara hakim olamazken sigaramdan bir nefes çekip havaya üfledim"Ulan Aras insan doğum gününde bilemi yanlız olur be".Kutuyu açmaya kalktığım anda bir not daha gördüm"Bu kutuyu akşam 00.00 da akrep ve yelkovan sevişirken aç"yazıyordu.Ne kadar dayanamasamda açmadım ve çalışma odama tekrar döndüm.Telefonumun ışığının yandığını görüp hemen telefonumu elime aldım."Ah be bende uzaylular evimi bastı sanıp sevinmiştim.Meğersem Aslı mesaj attığından yanıp yanıp sönüyomuş".Aslının mesajında"Saat tam 21.45 de saat kulesinin yanında ol"yazıyordu.Şaşırmama ramen şaşırma faslını kısa tutup saate baktım "Siktir" saat 20.30.Tamı tamına 1 saat 15 dakikam kalmıştı hemen odama geçip dolabımım karşısına durdum.Acaba ne giymeliydim.Kareli gömlek-Kot pantolon?Ah hayır çok demode.Hmm pekiii kapüşonlu sweat-Dar paça pantolon?Aptal benim götüm dar paça pantolona sığarmı baksana şu bacaklara.Dur dur dur Bulduuum ince uzun kollu bir sweat ve kot şort?Tamamdır işte bu olur en azından alt baldırlarım çok kalın değil.Kıyafetleri üzerime geçirdikten sonra banyoya geçip saçlarıma baktım.Aslı ben küçükken saçlarımla oynamaya bayılırdı kıvırcık makarna derdi saçlarıma.Saçlarım eskisi gibi değildi ama böylede severmiydi Aslı beni.Aslı ya bu istersen kel ol yine sever.Kıvırcık Sarı saçlarımı savurarak Yıldız Tilbe havasında ayna karşısında şımarırken aklıma parfüm geldi.Parfümüm bitmişti.Ohh neyseki kıyafetlerim yeni yıkanmıştı ve daha dün akşam duş almıştım.Saat 21.15'i gösterirken evden çıktım ve bisikletime atladım.Ah mor bisitletim seni ne hallerde boyamıştım.Yolda giderken aklıma Aslıya hediye almak geldi ama ne alacaktımki sonuçta 10 yıl görüşmedik ne seveceğini bilemezdim.Tam saat kulesine yaklaşırken sahilde bir çift gördüm.El ele yürürken kız oğlanı dürtüp çiçekleri gösterdi istiyorum dercesine bir bakış attı oğlansa cebinden bir ayna çıkarttı ve kıza gösterdi "bak asıl çiçek burada" dedi ve kızın yanağına bir buse kondurdu.İkisininde maddi durumları iyi değildi büyük ihtimalle ailelerinden kaçıp evlenmişlerdi.Neyse tam saat kulesine geldiğimde aklıma kahvaltıdan bu yana bişey yemediğim geldi 2 kızarmış ekmek dilimiyle 1 gün.Lisedeki XXL Arasa göre survivordan beterdi bu.Çınar bunu görse ne derdi acaba.Saat 21.47'ydi ve hala gelen giden yoktu.Ben tam sigaramı yakarken birinin elinde bir mektupla bana yaklaştığını farkettim.Bu gelen kişi Gamzeydi.Gamzeyi nerde görsem tanırdım,ah lise aşkım Gamze beni intihara sürüklemişti.Neden Aslı gelmemişti,veya ortalıkta neden Aslının sürprizi yoktu.Gelen Neden Gamzeydi.Kafamda deli sorular dolanıp durdu.Gamze yanıma oturdu ve bir kelime bile etmeden zarfı uzattı zarfın üzerinde ise"üzerine bıraktığım mor pati izlerini hissettirmeye geleceğim Aras"yazıyordu.Altındada bir isim vardı-Aslı Bazhan.

Aslı neden sürprizi kendi yapmadı.
Neden Gamze 9 yıl sonra karşısına çıkmıştı.
Ve acaba mektupta ne yazıyordu.
Devamı 3. Bölümde takipte kalın ve yorum yapıp oy vermeyi unutmayınnn.

Mor PatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin