.1.

45 2 0
                                    

De groepen wisseling is over een maand en ik kan niet wachten. Ik zit nu in groep 6 en vind het spannend maar erg leuk om naar groep 7 te gaan! 'Sofie?' Vraag ik aan mijn beste vriendin. 'Ja?' Zegt ze terug. 'Heb jij ook zo zin in groep 7?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Ja echt wel, eindelijk een musical.' Zegt ze opgewonden 'Kom Sofie!' Commandeert britt haar als ze aankomt lopen en Sofie gaat met haar mee. De hele groep meisjes staat aan de andere kant van het plein, maarja ik heb zin om te voetballen. Ik loop naar het voetbal en blijf eerst even staan uit angst om te vragen of ik mee mag doen. 'Meedoen?'vraagt Rick dan. 'Ja, bij wie hoor ik?' Zeg ik opgelucht omdat hij het vroeg. Zo vordert de pauze en als de bel gaat gaan we teleurgesteld naar binnen omdat ons team heeft verloren.

'Zo en nu gaan we rekenen, pak allemaal jullie rekenboeken uit jullie laatjes maar.' Zegt onze juf tegen ons. Ik houd mijn gedachten er niet bij, ik denk alleen maar aan hoe het zou zijn als ik dan daadwerkelijk in groep 7 zou zitten. Ik krijg dan eindelijk na 3 jaar een andere juf niet dat ik daar erg blij mee ben want mijn juf is geweldig maar verandering kan geen kwaad. Als ik om me heen kijk zie ik Sofie en britt naar me kijken en wat fluisteren en dan lachen. Ik trek me er niet veel van aan en denk maar dat ze iets grappigs zien.

Als we uit zijn word ik zoals elke dag opgehaald door me vader. 'Hi lieverd hoe was school?' Vraagt mijn vader zoals gewoonlijk. 'Erg leuk maar we hebben niet veel bijzonders gedaan jammer genoeg.' Zeg ik een beetje teleurgesteld. Maar zet mij hier weer snel overheen. 'Kom we gaan een ijsje halen het is zo lekker weer!' Zegt mijn vader waar ik vrolijk in toestem en zo rijden we door.

{ writers note }
'Hi iedereen, Srry voor dit korte hoofdstuk maar ik had een beginnetje nodig dus drm ff deze kleine uitleg Xx'

Look at herWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu