.2.

31 3 2
                                    

Mmm.. ziet dit erg wel leuk uit? Is dit bloesje wel leuk bij deze broek? Ziet het er niet raar uit?

Na zo een aantal minuten voor de spiegel gestaan te hebben besluit ik dan toch maar om gewoon te ontbijten. Maar eerst mijn tandenpoetsen,luchtje,deo en mijn haar doen.

Zit mijn haar goed zo? Niet te veel bobbels? Niet weird ofzo?

Ik heb weer eens een paar minuten van mijn leven verspild, ik word er langzamerhand gek van maarja zo ben ik nou eenmaal.

Nadat ik helemaal klaar ben mijn outfit plus haar dubbel heb gecheckt loop ik mijn huis uit en stap op de fiets naar school. 'Heey april!!' Zeg ik enthousiast tegen mijn bestie. 'Haiii skye!!' We omhelzen elkaar en fietsen dan verder. Als we aan het fietsen begint april opeens over de perfecte make up en nagellak. Haar worden flitsen aan me voorbij haar blikken sla ik niet op en soms knik ik of zeg ik zacht 'ja' maar het enige wat ik denk is. Ik ga nooit perfect zijn. Zie april nou met haar perfecte lichaam plus haren. En altijd leuke kleding aan. 'Skye, hallo iemand thuis?' Vraagt april dan. Doordat ze dat zegt schud ik meteen de gedachten van me af en begin met haar mee te praten tot aan school.

Yes eerste 2 uren gym dat word weer duizend keer nadenken of mijn shirtje en broek wel mooi zijn en ik de gymzaal kan betreden maar ik probeer het vandaag niet zo te doen en in 1x naar binnen te lopen. Als ik mijn gymkleding aan heb ontwijk ik de spiegels en ga meteen de gymzaal in. Domste ooit ik loop de verkeerde zaal binnen en mijn broek zit verkeerd om. Ik ren terug en ga op de bank zitten. Kut, doe ik een keer iets gaat het weer mis. Ik zie Lena naar me toe komen en vertel hoe beschaamd ik me voel en ze begint te lachen eerst word ik boos maar haar lach steekt me aan en ik begin ook te lachen want het klink best grappig.

{ writers note }
Ook hier een korter begin stuk. Herringering dit is het heden

Look at herWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu