Χτύπησε το ξυπνητήρι που είχα βάλει στο κινητό μου το έκλεισα και κουκουλωθηκα με την κουβέρτα μου...Μέχρι που θυμήθηκα τον λόγο που το είχα βάλει...πετάχτηκα πάνω και άρχισα να τρέχω μέσα στο δωμάτιο για να ντυθώ και να βγω στην αναζήτηση για το νέο μου σπίτι...πρώτα όμως πήρα και την μαμά ένα τηλέφωνο μιας και χθες δεν πρόλαβα να την πάρω...Όταν τελείωσα το τηλεφώνημα με την μαμά πήρα την εφημερίδα και έφυγα από το ξενοδοχείο...πρώτος μας προορισμός ήταν ένα σπίτι λίγο μακριά από την σχολή...απέξω φαινόταν πολύ παλιό και μικρό...ήθελα Όμως να χτυπήσω και να το δω και μέσα...χτυπαγα την πόρτα για αρκετή ώρα μέχρι που άκουσα μια αγουροξυπνημενη αγριοφωναρα να φωνάξει "μισό λεπτο" ανοίγει η πόρτα και τι να δω?έναν άντρα με τεράστια κοιλιά γύρω στα 50 με το σώβρακο...
Αντρας-Γιατί με ξυπνάς πρωί πρωί ποιά είσαι και τι θέλεις?
Μελινα-ήρθα για την αγγελία αλλά ξέχασα κάτι και πρέπει να φύγω...αντίο σας
Α-να περιμένω να ξανά έρθεις?
Μ-Όχι όχι δεν πειράζειΚαι κάπως έτσι το έβαλα στα πόδια...Δεν είχα σκεφτεί για το πως θα είναι ο συγκάτοικος μου και μόνο στην ιδέα να είναι ένας τόσο μεγάλος άντρας τρόμαξα και έφυγα τρέχοντας...επόμενος προορισμός ένα σπίτι ένα τετράγωνο μακριά από το Πανεπιστήμιο είναι μια πολυκατοικία σχετικά καινούργια...Ανέβηκα στο όροφο που έλεγε η αγγελία και χτύπησα το κουδούνι...Μου άνοιξε μια πολύ αδύνατη κοπέλα
Κοπέλα-παρακαλώ
Μελίνα-Για την αγγελία ήρθα...
Κ-ααα είσαι πολύ ατυχή...χθες το απόγευμα ήρθε μια άλλη κοπέλα και είπε ότι θα έρθει εκείνη να νοικιάσει το σπίτι...οπότε καταλαβαίνεις..
Μ-οοο κρίμα..ενταξει δεν πειράζει γεια σας...Απογοητευμένη έφυγα και από εκείνο το σπίτι...Μου είχε μείνει ένα τελευταίο σπίτι το οποίο ήταν δίπλα στην σχολή μου...ειχε εναν κήπο με γκαζόν και ηταν πανέμορφο..χτύπησα την πόρτα και απάντηση δεν επερνα...χτύπησα και το κουδούνι τίποτα...Απογοητευμένη πήγα να φύγω όταν άνοιξε την πόρτα ένα πανέμορφο αγόρι με μια πετσέτα τυλιγμένη στην μέση του...έμοιαζε με έναν άγγελο...είχα μείνει να κοιτάω αυτά τα πανέμορφα μπλε μάτια χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα...Ήταν λες και με είχε μαγέψει...!!
YOU ARE READING
συγκάτοικοι??
Romanceη Μελίνα μια 18 χρονη απλή κοπέλα από τον Βόλο τελειώνει το σχολείο και πηγαίνει να σπουδάσει στην Αθήνα...λόγο οικονομικών προβλημάτων θα ψάξει να βρει κάποιον συγκάτοικο...τι θα γίνει όμως όταν γνωρίσει τον Κώστα?ενα bad boy που το μόνο που τον νο...