Έφυγα από το σπίτι και πήγα στο ξενοδοχείο να μαζέψω τα πράγματα μου με μεγάλη χαρά...πήρα την βαλίτσα μου κατέβηκα στην ρεσεψιόν να πληρώσω και έφυγα γρήγορα για το νέο μου σπίτι...το μόνο που μου έμενε ήταν να βρω και κάποια δουλειά...έφτασα σπίτι και όπως το φαντάστηκα ο Κώστας έλειπε.. μιας και δεν είχα να κάνω κάτι έβαλα τα ρούχα μου στην ντουλάπα του δωματίου μου και πήγα στην κουζίνα να μαγειρέψω κάτι...πάνω στο τραπέζι της κουζίνας ήταν μια λίστα με ψώνια και κάποια χρήματα...πάνω στην λίστα έγραφε να πάω να ψωνίσω εγώ....Ααα δεν μας τα λες καλά Κωστάκη...πήρα την λίστα και όχι τα χρήματα και βγήκα να βρω κάποιο κοντινό μαγαζί...!!έφτασα έξω από ένα μίνι μάρκετ το οποίο στην πόρτα του είχε κολλημένο ένα χαρτί και έγραφε ότι ζητητε υπάλληλος...μπήκα μέσα πήρα όσα πράγματα χρειαζόμουν και πήγα στο Ταμείο...
ταμιας-Ο επόμενος
μελινα-Γεια σας είδα έξω στο χαρτί ότι ψάχνετε κάποιον υπάλληλό και χρειάζομαι πολύ αυτήν την δουλειά..
τ-οοο βεβαίως και ψάχνουμε και νομίζω πως μόλις βρήκαμε την καλύτερη...
Μ-χαίρομαι που το ακούω αυτό...
τ-λοιπόν μπορείς από αύριο να ξεκινήσεις δουλειά..
Μ-εεε ξέρετε θα προτιμούσα απογευματινές ώρες μιας και το πρωί θα ειμαι στην σχολή μου...
τ-εντάξει όπως επιθυμείς...
πλήρωσα τα πράγματα και έφυγα πολύ χαρούμενη για το σπίτι για να μαγειρέψω κάτι για να φάει και ο Κώστας όταν γυρίσει...έφτασα στο σπίτι πήρα πρώτα ένα τηλέφωνο την μαμά για να της πω τα καλά νέα και ξεκίνησα να φτιάχνω το αγαπημένο μου φαγητό...μακαρόνια με σάλτσα...Ότι καλύτερο...!!Μετά από κάποια ώρα το φαγητό ήταν έτοιμο και έβαλα να φάω...Όταν τελείωσα το φαγητό δεν είχα τι να κανω και ξεκίνησα να εξερευνω τό σπίτι...!!
YOU ARE READING
συγκάτοικοι??
Romanceη Μελίνα μια 18 χρονη απλή κοπέλα από τον Βόλο τελειώνει το σχολείο και πηγαίνει να σπουδάσει στην Αθήνα...λόγο οικονομικών προβλημάτων θα ψάξει να βρει κάποιον συγκάτοικο...τι θα γίνει όμως όταν γνωρίσει τον Κώστα?ενα bad boy που το μόνο που τον νο...