Πραγματικά είναι πολύ όμορφο το σπίτι...μικρό αλλά ωραίο..είχε κάτι σκάλες που σε πήγαιναν στο υπόγειο ήταν πολύ σκοτεινά και άνοιξα το φως....Αυτό που είδα δεν το είχα ούτε καν φανταστεί...είχε πολλά όργανα γυμναστικής...σκέφτηκα ότι δεν θα τον πείραζε να τα χρησιμοποιούσα και εγώ καμία φορά...!!ανέβηκα πάλι πάνω και έκατσα στο σαλόνι να δω τηλεόραση....είχε περάσει η ώρα και είχε νυχτώσει έξω...Ο Κώστας ήταν εξαφανισμένος σκέφτηκα ότι ίσως θα δουλεύει κάπου οπότε πήγα να κοιμηθώ!!Μέσα στον ύπνο μου άκουγα φωνές και βογκιτα...άνοιξα τα μάτια μου και σηκώθηκα πάνω να δω τι γίνεται...βγήκα στον διάδρομο και οι ήχοι προέρχονταν από το δωμάτιο του Κώστα...Τότε κατάλαβα ότι είχε παρέα...και πήγα πάλι να κοιμηθώ αν με άφηναν φυσικά...η ώρα πέρασε και έξω ειχε ξημερώσει...σηκώθηκα να φτιάξω έναν καφέ μπας και ξυπνήσω....καθώς έπινα τον καφέ μου βγήκε από το δωμάτιο του μια κοπέλα ο Θεός Να την κάνει και φόραγε ένα φόρεμα λίγο ποιο κάτω από τον πισινό της...γύρισε και με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια...
《Δεν ήξερα ότι είχε κοπέλα νόμιζα.....βασικά άστο φεύγω...》και σηκώθηκε και έφυγε κοπανοντας την πόρτα πίσω της...καποια δεν ικανοποιήθηκε χθες το βράδυ... Από την φασαρία σηκώθηκε ο Κώστας και ήρθε στην κουζίνα 《καφεεε》λέει 《τι μας λες ρε μεγάλε ακόμα δεν ξύπνησες διαταζεις》με κοίταγε Καλά Καλά 《ααα και κάτι άλλο όπως μου ζήτησες να μην φέρνω εδώ γκόμενους δεν θα φέρνεις και εσύ τις τσουλιτσες σου χθες το βράδυ δεν με αφήσατε να κοιμηθώ!》σηκώνεται και έρχεται κοντά μου 《ζηλεύουμε μωρό μου?το ξέρω ότι θα ήθελες να ήσουν εσύ στην θέση της》και μου τσιμπάει το μάγουλο...σηκώνομαι πάνω το αγριοκοιταζω 《ααα δεν ξεκινήσαμε καθόλου καλα Εμείς οι 2 πρώτον μην με ξανά πεις μωρό σου γιατί δεν είμαι》 《θα ήθελες όμως》《μην με διακόπτης όταν μιλάω...》 《συγγνώμη μωρό μου δεν θα το ξανά κανω》《σου είπα κάτι》《λοιπόν πρέπει να βγω έχω κανονίσει για σου μωρό μου》με φιλάει στο μάγουλο και πάει να φύγει λίγο πριν βγει από την πορτα του πετάω ένα πλαστικό ποτήρι στο κεφάλι...αλλά το μετάνιωσα αμέσως έπρεπε καλύτερα ένα γυάλινο...《μου αρέσει που είσαι άγρια...Αυτά στο κρεβάτι Ν μου τα δειξεις》και φεύγει κλείνοντας την πορτα....《γουρούνι》σκέφτομαι!!
YOU ARE READING
συγκάτοικοι??
Romanceη Μελίνα μια 18 χρονη απλή κοπέλα από τον Βόλο τελειώνει το σχολείο και πηγαίνει να σπουδάσει στην Αθήνα...λόγο οικονομικών προβλημάτων θα ψάξει να βρει κάποιον συγκάτοικο...τι θα γίνει όμως όταν γνωρίσει τον Κώστα?ενα bad boy που το μόνο που τον νο...