-Ką manot jei šį savaitgalį nulėktumėm prie ežero?-paklausė Dylan atsigerdamas sulčių.
-Galim su palapinėm,-pakelė akis nuo telefono April, bet vėl įlindo į jį.
-Ką manot?-paklausė manęs ir Zayn Dylan.
Na taip atrodo keistai, kad mes sėdim prie vieno stalo, kad ir kaip vienas kito nekęstumėm, bet tai tik dėl April ir Dylan, nes jie yra pora.-Aš sutinku,-nusuko akis Zayn nuo merginos kuri turėjo tikrai didelius arbūzus.
-O tu Nora?-šyptelėjo April.
-Na ne mes vieni būsim ten?-kiek garsiau paklausiau, nes norėčiau kartu pasiimti Kaj.
-Jeigu nori gali pasiimti Kaj,-nusišypsojo April.
-Ką tu jam matai, kad jis tau patinka? Jis kaip gėjus,-susiraukė Zayn.
-Kaip aš tavęs nekenčiu,-atsidusau.
-Aš ir tave myliu,-atsisukęs nusiuntė oro bučinį.
-Taigi mano mielieji draugai susimatysime vakare. Atvažiuokit manęs pasiimti, o aš einu į pamoką,-nusišypsojau ir nuėjau link biologijos.
•••
Grįžusi namo susiruošiau daiktus kuriuos vešiuosi prie ežero. Dabar gegužė todėl oras yra gan šiltas.
April parašė žinutę, kad paimčiau palapynę kurioje miegosiu.
Žinoma parašiau ir Kaj žinutę. Jis parašė, kad susimatysime prie ežero.Susikrovusi tašę pasidėjau ją koridoriuje.
April parašė, kad jau už 10 minučių bus pas mane.-Štai tau 20 svarų,-padavė mama.
-Ačiū,-nusišypsojau.
-Tik nedarykit nieko blogo. Miegok atskirai nuo Kaj, geriausia būtų, kad su April,-mama greitai viską susakė, kad nespėjau nieko suprasti, bet vistiek linktelėjau galvą sutikdama su ja.
Na mes su Kaj jau vieneri metai kaip pora, bet dar nesimylėjome. Aš dar neesu pasiruošusi tam. Nors man greit 18, bet aš nenoriu niekur skubėti.
Prie mano kiemo privažiavo Audi q5, todėl iškart supratau, kad tai April su Dylan.
-Iškart sakau, kad ne aš tai sugalvojau,-greitai sumalė April.
-Ką?-nustebau.
-Bus mūsų daugiau,-nusijuokė Dylan.
-Kas dar bus?-užtrenkiau dureles.
-Gema su Zayn, Harry su Megan, Jules su Freddy, tu su Kaj ir aš su Dylan,-nusišypsojo April.
-Tai puiku,-nusijuokiau.
Nenorėjau, kad kartu važiuotų Zayn, bet jis Dylan geriausias draugas. Kaip ir aš April.-Tada gerai, Nora,-pažvelgė į mane Dylan ir pradėjo važiuoti surūkęs cigaretę.
•••
Po mažiau nei valandos mes buvome prie ežero. Ten jau buvo visi suvažiave.
Išlipusi pagriebiau savo tašę ir prilėkiau prie Kaj ir stipriai apkabinau jį.
-Vemti verčia,-pasakė repkiką Zayn.
-Tavo veidas,-nusisukau nuo jo.
Na nesakau, kad Zayn yra negražus. Jis yra patrauklus vaikinas, bet su bjauriu charakteriu.
Baige statytis palapynes pasiskirstėme su kuo miegosime. Nors mama sakė nemiegoti su Kaj, bet aš jos nepklausiau.
-Ei, Nora, ką gersi?-surekė Zayn.
-Kolą,- tariau ir vos spėjau pagauti kolos buteliuką.-Dabar suplakei, tai pats ir atidaryk!-apsimečiau supykusia.
-Nesijaudink, mažute, atsidarysi pati,-piktai pasakė.
-Aš net nemaža!-isižeidžiau.
Nuėjusi kuo toliau atsisėdau į sulankstomą kėdę ir stebėjau kaip kiti maudosi ežere. Nors ir gegužės pradžia, bet čia labai šilta.
-Koks vanduo?-paklausiau April kuri priėjo prie manęs.
-Puikus,-atsisėdo ant kedės ir atsigėrė alaus, kuris buvo šalia jos kojų.
-Nenori prisijungti?-paklausė priėjęs Kaj.
-Atsisakysiu,-pabučiavau jam į lūpas.
-Susiraskit kambarį,-sucypė Megan.
-Palapinę,-pataisė ją April su sarkazmu.
-Tai beveik tas pats,-sumurmėjo ir nuėjo savais keliais Megan.
-Kas tai?-piktai bei tyliai paklausiau Kaj rodydama į žymę esančią ant jo kaklo. Tai buvo panašu į bučinio žymę. Nasosą.
-Tai alergija,-šiek tiek pasimetė jis.
Na tai tikrai nepanašu į alergiją, bet tebunie.-Tu turėtum saugotis tų alergijų,-piktai pasakiau ir grįžau į palapynę šiltesnio megztinio.
O jeigu Kaj mane apgavo su kita mergina? Bet ne. Nemanau, kad jis galėtų išduoti mane. Jis mane myli. Bent jau taip sakė.
-Ej, Drogs, eini žaist 7 minučių danguje?-pakvietė mane Dylan.
Priėjau stalo ir susieškojau Kaj. Nejaugi ir jis žais?
Taip jis žais. Na ir gerai. Ir aš žaisiu. Jeigu jis taip tai ir aš taip.-Taip, žaidžiu,-piktai pažiūrėjau į Kaj,kuris akivaiždiai flirtavo su Megan.
Atsisėdau ant medinio suolo ir laukiau kol visi susės.
-Kiekvienas suksim butelį,-pamosikavo su ranka tuščia butelį,-ir į ką atsisuks su tuo eisit į palapynę 7 minutėm,-paaiškino taisyklę Freddy.
Žaidimą pradėjo Dylan, kuris magiškai išsuko April. Po maždaug 10 minučių suko butelį Freddy, jis išsuko Gemma, atėjo eilė sukti Kaj. Butelys išsuko Megan.
Ir taip jie ėjo į palapynę. Jie pasibučiuos. Jie tikrai tai padris. Po 7 minučių jie grįžo. Į Kaj net nepakėliau akių, nes siaubingai pykau.Atėjo eilė sukti man. Meldžiausi, kad neišsukčiau Kaj. Ir ačiū Dievui, kad neišsukau. Bet pažvelgus į butelį kuris buvo atsuktas į Zayn atrodė pamiršau kaip reikia kvepuoti.
Pirma dalis jau iškepta 😅😅😅 Atsiprašau už klaidas ir prašau parašykit po nuomonę.
Kaip manot ar Nora sutiks eiti su Zayn į palapynę?🤔🙂💓
VOTE
YOU ARE READING
N&Z
RandomNora turėjo viską. Šeimą, draugus, vaikiną. Ji jautėsi laiminga, bet Nora turėjo ir nekenčiamiausią klasioką. Jis buvo Zayn. Zayn Malik. Jis buvo tarsi merginų magnetas. Tvarkingi plaukai ir ištreneruotas kūnas. Jo geidė visos. Bet Nora su Zayn pyk...