4

1.2K 88 7
                                    

-Nora, įsileisk!-toliau šūkavo Zayn. Po velnių ko jam čia prisireikė?

Atrakinau duris ir pravėriau. Netrukus Zayn vos ne įvirto čia.

-Po velnių, ką čia palikai?-piktai pasakiau.
Nužvelgiau jo aprangą. Zayn akys buvo paraudusios, plaukai suvelti.

-Tavo namai buvo arčiausiai,-dūsavo Zayn man tiesiai į plaukus.

-Ir tau atrodė, kad esi laukiamas svečias?-su sarkazmu pasakiau. Tai bent šaunuolis!

-Mane vijosi mentai!-vos ne rėkdamas pasakė.
Matomai jis apsinešęs, nes Zayn akys raudonos, o ir piktas. Nors šeip jis visada viskuo nepatenkintas.

-Už ką,-vis dar stovėjome prie durų.

-Buvau su chebra kažkokiam parke ir jie atvarė ten, tai teko nešt kailį,-nužvelgė lėtai mane kas man LABAI nepatiko.

-Tai gal malonėsi išeiti?-nusišypsojau ir parodžiau į duris. Man svečių nereikia, o beto rytoj į mokyklą.

-O kam? Kad mane pagautų?-artinosi link manęs.
Nuo kada tu, Zayn, toks "draugiškas"?

-Tai tu planuoji čia likti?-mano balsas kiek sudrebėjo, nes PONAS Zayn artinosi prie manęs, o aš tikiose situacijose dažniausiai pasimetu.

-K..ką tu darai?-pyktokai paklausiu kai Zayn veidas buvo arčiau nei 10 cemtimetrų nuo manojo.
Pasukau veidą, nes aš tikrai nenoriu bučinio su mano nekenčiamiusiu žmogumi.

-Tu keista,-pataisė mano plaukų sruogą, kuri buvo užkritusi man ant akių.

-Kaip čia išeina, kad ne baisi,-apsimečiau supykusia. Jis man dažnai ta sakydavo vaikystėje. Kartais ir dabar.

-Nepradėk, Nora,-žvelgiau į Zayn akis ir norėjau sužinoti ką jis dabar galvoja.

-Mhhm, gal jau eisi?-nusišypsojau sarkazko perpildyta šypsena ir parodžiau į duris.

-Jo, bet prieš tai...-nė nespėjau suvogti kai jo lūpos pasiekė manąsias.

Net pati praradau mąstymą ir atsakiau į jo bučinį taip labiau prisitraukdama prie Zayn. Po velnių, Nora, ką tu darai?

-Po velnių, Zayn?-atsitraukiau supratusi, kad tai tikrai negerai.

-Tu atsakei,Nora, tu atsakei,-pasidižiavo savimi ir greitai dingo iš mano akių.
Užsirakinau duris keliomis spynomis ir užlipau į savo kambarį vis negalėdama suprasti kodėl aš atsakiau į jo bučinį.

Tai sukėlė man įvairius jausmus. Kaip aš jo nekenčiu, koks jis idiotas, kodėl taip reikėjo, kvailį?!

Užgesinau šviesą ir lovoje dar panaršiau facebook'e ir užmigau, nes rytoj į mokyklą. Tai yra šiandien.

Nubudau nuo paukščio atsitrenkimo į mano kambario langą. Turbūt.

Pažvelgiau į laikrodį. O šūdas! Jau 7,30 . Nespėsiu į pirmą pamoką. Į chemiją, kurios mokytoja yra tikra kvailė.

Išsiridinau iš lovos žaibo greičiu ir nuskubėjau į vonią išsivalyti dantų ir nusiprasuti veidą, taip pat ir greitai visa palindau po dušu nešlapindama galvos.

Apsirengiau džinsais ir maikute. Šiek tiek pasidažiau blakstienas, pasiryškinau antakius ir plona linija prasivedžiau eyeliner'iu.

Pagriebiau kuprinę ir telefoną ir išlėkiau iš namų apsiauvusi juodus vans.

"Po velnių kur tu?" Parašė April.

"Tuoj ateisiu"atrašiau. Pažvelgiau į laikrodį ir supratau, kad jau pasibaigė pirma pamoka.

N&ZWhere stories live. Discover now