9

526 37 4
                                    

-Aš tavęs pasiilgsiu,-apsikabinau April.
Iš tikro tai buvau dideliame šoke,kuomet sužijonau,kad mano geriausia draugė išskrenda į Dubajų pas savo pussesere Megan. Ir net iki rugsėjo.

-Aš taves irgi,Nora,-suspaudė stipriai mane.
Mes dar kartą apsikabinom ir atsitraukusi mergina nuskubėjo iki mašinos,kurioje jos laukė mama.

Jai įlipus į mašina mes susimojavom ir staiga mašina dingo iš mano akių.

(laiką pakeisiu,nes prieš metus paskutinį kartą rašiau ir net nenumanau,koks pagal viską laikas)

Taip ir praėjo savaitė.Šiandien birželio septyniolikta.

Kas gero pasikeitė? Turbūt nieko. Su April kartais pasikalbam per skype, Zayn vis prikaišo tą naktį, jo draugai galvoja,kad kažkas yra tarp mūsų rimto,bet realiai tai nieko nėra. Dar prieš keletą dienų atsikraustė mergina prieš mano namus. Buvom susitikusios,pasirodė faina panelė,todėl dabar susirašinėjam ir planuojam eiti rytoj į futbolo rungtynes,kuriose žais mūsų mokykla prieš kažkokią kitą mokyklą,kurios pavadinimo nepamenu.


Prabudau. Šiandien buvo seštadienis,todėl į mokyklą nereikia. Ir ačiū Dievui,nes užkniso mane jau negyvai.

-Labas rytas,-pasisveikino mama,kuomet nulipau laiptais į apačią.

-Labas,mama,-šyptelėjau.

-Skambino tavo auklėtoja. Sakė,kad labai suprastėjo pažymiai. Aš jau imu nerimauti,tu juk pati žinai,kad jeigu šiemet susimauni tai net tėvo pinigai nebepadės tau įstoti į Harvardą,-susirūpino mama.

-Mam,viskas bus gerai. Liko dar 2 savaitės, greit grįšiu vėl į savo poziciją. Tiesiog dabar labai sunku,o dėl Harvardo aš nežinau.

-Ką tu turi mintį?

-Dar neapsisprendžiu kuriam universitetui siųsti paraišką,-pasiemiau sulčių pakelį ir užlipau į viršų daryti chemijos projektinio darbo,kadangi noriu kuo greičiau atlikti namų darbus ir būti visą vakarą laisva.

Pagaliau pribaigiau tą projektinį.

,,Ateik iki manęs'' parašiau Avai.

,,Už pusvalandžio ateisiu'' labai greitai gavau atsakymą.

Pagalvojau,kad dar turiu visą pusvalandį,taigi nueisiu į dušą.

Nusipraususi išsidžiovinau plaukus ir apsirengiau drabužiais. Staiga atėjo ir Ava.

-Labas,-atidariau jai duris.

-Sveika,-uždususi nusišypsojo ji.

-Kur čia lėkei?

-Iš bibliotekos iki tavęs skubėjau,-nusijuokė mergina ir pasikabino savo megztinį ant pakabos.

-Einam,-parodžiau jai,kad eitumėm link mano kambario.

-Kelintą tos rungtynės?-paklausė mergina.

-Už valandos,tad turim paskubėt,-dažydamasi antakius atsakiau blondinei.


18:57

-Tu esi beprotė,-sušukau per visą gatvę,kuomet Ava pasakė,kad ketvirtadienį pasiuntė mokytoją.

-Tai,kad ji nenormali! Ji pradėjo rėkti,nes sukirčiavau ne taip žodį. Ką aš galiu žinot tų prancūziškų žodžių kirčiavimo.

Priėjusios prie stadiono pamačiau Zayn. Jis atrodė kiek kitaip nei įprastai. Jo akys buvo paraudusios, galėjau įžvelgti mėlynę paakį.
Ava nuskubėjo prie Mike. Jie jau kurį laiką susirašinėja, ir aš nesuprantu ką ji mato jame gero. Jis tik eilinis mergišius.

N&ZWhere stories live. Discover now