Prešlo niekoľko mesiacov od ukončenia strednej školy a dvaja chlapci sa sťahovali do bytu v centre Seoulu.Bol to slnečný 14. májový deň. Výnimočný deň pre chlapcov. Sťahovanie sa do vlastného príbytku bola významná záležitosť pre oboch.
Znamenalo to veľa.
Bývať pod jednou strechou s osobou,ktorú milujete je ako splnený sen. Zobúdzať sa každý deň v náručí milovaného.
"Hun. Polož tie krabice do obývačky. Oddýchnime si trochu. " menší si oprášil ruky o stehná pokladajúc jednu z krabíc a posadil sa na gauč.
"Zlatko..už ich nie je veľa. Ty si oddychni. Ja ich donesiem. " mladší si kľakol pred Luhana a oprel sa lakťami o jeho stehná. Boli v podobnej výške. Z menšieho tváre bola vyčítateľná značná radosť a to stačilo Sehunovi ku šťastiu.
Ak je Luhan šťastný je aj Sehun šťastný.
Mladší vtisol menšiemu letmý bozk na pery popritom sa postávajúc. Mladší sa pobral s myšlienkou dôjsť pre pár posledných škatúl, bolo prekazené, pretože menší ako od neho Sehun odstúpil o krok, hneď si ho ztiahol k sebe na gauč a objal ho.
Pritúlil sa k Sehunovi najviac ako sa dalo, pokladajúc si hlavu do ohybu krku. Zhlboka sa nadýchol a vdýchol omámnu vôňu mladšieho.
,,Čo keby sme si nejako spríjemnili deň ?"
"Ako?"
"Hmm... čo by si povedal na spoločný kúpeľ?" zašepkal Luhan a pomedzi tým olízal pokožku na krku a jemne sa zakusol do nej.
,,Ale, ale. Čo sa deje? Kam sa podelo to neviniatko?" zasmial sa Sehun. Otočil sa mu čelom a dal mu pusu na jeho drobný nos.
,,Takže moju ponuku odmietaš?" menší sa zatváril naoko smutne a odul spodnú peru.
,,To som nepovedal!" Sehun zdvihol ruky v obrannom geste
,,Veľmi rád. "
Pousmial sa na menšieho, chytil ho za ruku a viedol ho cez celý byt až do kúpeľne, kde z neho začal pomaly vyzliekať každý kus látky. Najprv išlo čierne tričko, ktoré na ňom tak strašne miloval, potom následovali nohavice, boxerky, až ostal Luhan obnažený svetu.
,,Si nádherný " šepol mladší a obzeral si menšieho od hlavy až po päty.
,, A celý len tvoj. " dodal menší.
Postavil sa na špičky a vlepil mu dlhý bozk a zakusol do jeho pery.
Keď sa mladšieho oči zamerali na Luhanov úd, menšieho líca nabrali červený odtieň. Tvár si zakryl do dlaní. Mladší ho poznal veľmi dobre, miloval túto hanblivú a neistú stránku Luhana, očakával,že sa toto stane, ale pre tentokrát mu na to žiadnu štiplavú poznámku nepovedal. Chytil ho len za ruky a dlane mu položil na okraj lemu trička a tak zvliekali kus oblečenia po kúsku. Spolu.
Mladší vložil ruku do tej menšieho prepletajúc si s ním prsty. Pousmiali sa na seba a menší potiahol mladšieho za ruku do vane, kde si zapli príjemnú teplú vodu.