V dnešní části se vyskytuje sexualita :D :)
Je pátek, den jako stvořený na to, se bavit, proto se v Zaynově klubu koná párty. On jako majitel klubu, tam samozřejmě nesmí chybět. Oblékne si svou nejlepší a nejdražší košili, kterou vlastní ve svém šatníku a k tomu černé upnuté džíny. Nanese na sebe svou nejlepší a hlavně nejdražší voňavku a je připraven vyrazit.
Jelikož se klub nachází nedaleko od místa, kde bydlí, je tam během pár minut. Hlasitá hudba je slyšet i přes zavřené dveře. V momentě, kdy černovlásek otevře, do obličeje mu udeří směs alkoholu a cigaret. Jeho kroky vedou rovnou k baru. Dnes tu obsluhuje Brian spolu s Christin.
„Tak co, jak to tu jde?" Nahodí a Brian mu už automaticky nalévá sklenku hnědé a velmi chutné tekutiny.
„Tak, to vidíte sám." Zasměje se a rukama ukáže po celém klubu. To ho přiměje se porozhlédnout. Očima se pokouší prohlédnout si každičkého človíčka, který zde je, aby zjistil, kdo tu je. Nakonec jeho pohled spočinul na brunetovi sedícím v koutě zcelička sám. Jen tak tam mlčky seděl a popíjel jakýsi alkoholický nápoj. Brunet černovláska zaujal na tolik, že nezahálel a vydal se k místu, kde se onen klučina nacházel. Ladně si to k němu kráčel a během chvilky stál přímo vedle něj.
„Máš tu volno?" Bez ostychu naváže konverzaci. Brunet svůj pohled zvedne a jejich pohledy se náhle střetnou. Černovláskovi oříškové oči se vpijí do těch jeho studánkově modrých. Jeho oči jsou průzračnější, něž moře a zároveň sytější, než to nejtmavší nebe. Tyto dokonalá očka zdobí husté a dlouhé řasy. Na jeho bezchybné tváři se dále vyjímal velký, krásný, zářivý a upřímný úsměv. Jeho rty byly plné a měli barvu čerstvě dozrálých jahod. Černovlásek přemýšlel, zda i stejně sladce chutnají.
„Čekám tu na kamaráda, ale jestli chceš, můžeš si přisednout." Promluví brunet, čímž černovláska vytrhne z jakéhosi transu. Odtáhne si židli a přisedne si. Sedíc naproti sobě si dívají do tváře.
„Chodíš sem často?" Naváže téma a upije si ze své skleničky plné alkoholické tekutiny, která se mu rozlije v ústech a v krku, kde ho příjemně zahřeje.
„Ani ne, jsem tu poprvé." Odvětí s pobavením v hlase.
„Vážně?" Udiveně se na něj podívá.
„Jestli chceš, můžu tě tu provést, je to můj klub." Navrhne černovlásek, doufajíc v kladnou odpověď.
„Vlastně proč ne." Usměje se a vzápětí mu přijde zpráva, že se jeho kamarád nedostaví. Oba se zvednou a černovlásek jde první, jelikož ho tu provází.
„Tak, tady je bar, což už sis asi stihl všimnout." Zasměje se, když prochází kolem jedné z hlavních částí celého klubu.
Dále se přesouvají do zadní části tzv. VIP zóny, kde jsou pouze jeho kamarádi nebo velmi významní lidé.
„Tak, toto je taková VIP část." Usměje se na bruneta.
„A v čem je VIP?" Optá se a trochu nechápavě se na něj podívá.
„Jsou tu pouze moji přátelé nebo velmi vlivní a významní lidé." Řekne doufajíc, že nebude chtít znát odůvodnění, proč jsou vlivní a významní.
„Tady jsou vodnice, jestli budeš chtít, můžeme si dát." Navrhne, a brunet se, na černovláska pouze usměje, tak to bere jako souhlas.
„Co je támhle za těmi dveřmi?" Brunet ukáže na černé dveře na konci malé chodby. Černovlásek se v momentě otočí a trošku znervózní, doufal, že si těchto dveří nevšimne.
„Možná ti to tam ukážu, ale ne teď, později." Nervózně polkne a odchází z tohoto místa. Otočí se, aby se ujistil, že brunet jde za ním, ale když zjistí, že stále stojí před dveřmi, jde zpět za ním.
„Proč nejdeš?" Řekne stojíc za ním. Brunet nepostřehl, že se za ním vrátil, proto leknutím nadskočí.
„Ty dveře mě nějak zaujali, vůbec netuším proč, ale mermomocí chci vědět, co se za nimi skrývá." Nepřestává dveře sledovat. Černovlásek si povzdechne. Otočí si brunetka tak, aby si dívali do očí.
„Dobře, ukážu ti je, ale až za chvíli, ještě by, jsme se měli lépe poznat." Brunetek kývne na souhlas a oba se přesunou do salónku, kde se nacházejí vodnice. Zayn mávne na Christin, aby jim přinesla nějaký drink. Během pár minut je zpět a oba už popíjí.
„Tak asi by, jsme měli začít tím, jak se jmenuješ."
„Louis Tomlinson." Usměje se.
„A ty?" Zeptá se černovláska.
„Zayn Malik." Odpoví a doufá, že mu jeho jméno nebude nějak povědomé. Přeci jenom ve městě je známí hlavně jménem, protože na ty věci má své lidi. Brunet vypadal v klidu, což ho uklidnilo.
„A kolik ti je? Typuju tak..." Na chvilku se odmlčí a přemýšlí
„22?" Brunetek se zasměje.
„Je milé, kolik mi typuješ, ale přidej." Černovlásek na něj kouká jako na svatý obrázek.
„Mám přidat? A to kolik, tak pár měsíců ne?" Oba se začnou smát.
„Fajn, nebudu tě trápit, je mi 25." Poví.
„To jsem si nemyslel, že jsi starší." Stále na něj hledí udiveně.
„A tobě je kolik?" Svůj pohled přesměruje na něj.
„24."
Ještě dlouho si povídali a více se seznamovali. Také hodně pili alkohol, černovlásek, se držel, ale brunetovi se to moc nepovedlo a dost se opil.
„Loui neměl by si už pít." Poví a ukáže na Christin, aby jim už nic nenosila.
„Alejá se cítímúplně vpořádku." Úplně to zamrmlá, páč se mu z toho alkoholu motá i jazyk.
„Jo jasně." Řekne ironicky a zasměje se.
„Proč jsem si už předtím nevšiml, že si tak nádherný?" Zadívá se na černovláska, a začne se po něm sápat.
„Protože si nebyl opilý." Podívá se mu do očí.
„A něco si mi slíbil." Připomene, hledíc mu do očí.
Polkne, doufal, že na to zapomene, ale z části je rád, že mu to připomněl, přece jenom, už dlouho s nikým nespal a Loui je kurva sexy.
„Tak pojď." Chytne ho za ruku a vede ho do oné místnosti. Zastaví se pře dveřmi, a podívá se na bruneta.
„Připravený?" Zeptá se, a když brunet kývne na souhlas, odemkne a vstoupí do stále ještě zatemněné místnosti. Rozsvítí a okamžitě svůj pohled přesměruje na brunetka a čeká na jeho reakci, které se obává.
Přišlo, to co očekával. Brunet měl v očích strach. Začal se rozhlížet po celé místnosti, kde byli různé nástroje na sexualní hrátky, bičíky, želízka, anální kolíky, velká postel a mnohé další. Začal couvat, i přes to, že byl opilý, vše zřetelně vnímal. Otočí se, snaží se utéct, ale černovlásek mu zarazí cestu.
„Chtěl si vědět co tu je, tak si to pořádně užijeme." V Zaynovi se probudila jeho temná stránka, kterou uklidní pouze tvrdý sex, který taky dostane, i kdyby ho to mělo stát vše.
„Ne!" Zakřičí mu přímo do obličeje. „Pusť mě." Začne se s ním přetahovat a bušit do dveří.
„Kočičko, tady ti nikdo nepomůže." Zlomyslně a nechutně se zasměje. Brunetek začne plakat, ale Zayna to vůbec nezajímá. Chytne ho, přehodí si ho přes rameno a nese ho směrem doprostřed místnosti, kde je obrovská postel. Brunetek mu buší do zad, ale on se pouze směje.
Hodí ho na postel a jak ruce, tak nohy mu připoutá, aby se nemohl hýbat. On se samozřejmě vzpírá, ale je mu to k ničemu.
„Neboj, bude se ti to líbit."
Zašeptá mu do ouška, do kterého ho následně jemně kousne. Začne mu svlékat oblečení, a do toho ze sebe sundá i to svoje. Žádná předehra nic, prostě mu ho tam natvrdo vrazí. Brunetek se chvíli ještě vzpírá, ale když mu dojde, že to nemá cenu, přestane. Černovlásek tvrdě přiráží a Loui se po chvilce začne uvolňovat a dokonce i užívat. Poté, co brunet začne vzdychat se Zayn se usměje, jelikož se mu poddal.
Brunetek se začíná prohýbat v zádech a černovlásek zrychluje.
„Kurva jo!!" Křičí černovlásek a zrychluje úplně na maximum, protože cítí, že už bude. Louis jen potichu vzdychá, aby nebylo poznat, že si to začal tolik užívat, ale Zayn to i přes to pozná, jelikož začíná přirážet proti němu.
„Líbí se ti to co?!" Křičí, když ho surově chytne za vlasy, čímž se v zádech úplně prohne a hlavu má u jeho.
„A-ano." Přizná, a doufá, že ho pustí, jelikož ho to bolí.
„Křič moje jméno!" Přikáže mu, ale on neposlechl, proto si vzal bičík, co měl vedle sebe a švihl ho přes chodidlo.
„Toto to stačilo, nebo pořád ne?" Brunetek se slzami v očích kvůli bolesti radši odpoví.
„Zayne" Zasténá jeho jméno a on ho konečně pustí. Ještě párkrát přirazí a oba se ve stejnou chvíli udělají.
„Tak vidíš, že se ti to nakonec líbilo." Poví, když si vedle něj vyčerpaně lehne.
„Líbilo, ale jsi pěkný psychopat a sundej mi konečně ty pouta." Řekne, jelikož ho to škrtí.
„Ještě ne, takhle se mi líbíš." Perverzně se zasměje.
Omlouvám se, že je to po takové dlouhé době, ale škole jen tak říct, počkej nemůžu, tak snad to chápete.
Také se omlouvám, že dnešní díl je tak ehm...perverzní :D Ale dělala jsem to na přání, tak snad jsem se trefila a líbí se to :)
Ti co si napsali o jednodílovku nebojte, dostane se na vás, mám vás napsaný a jste v pořadí :)
Budu se těšit u další jednodílovky paa <3
ČTEŠ
One Direction - One Shots
FanfictionAhoj, budu psát jednodílovky o klucích. Budou jakýkoliv. Pokud budete chtít nějakou jednodílovku na přání, tak to napište do komentáře a já se pokusím něco napsat. Snad se vám budou líbit.