Chata

17 5 2
                                    

„Allison, už si zbalená?" vyrušil ju v izbe jej dlhoročný kamarát Noell. Mali ísť s partiou na chatu a jej sa tam vôbec nechcelo ísť. Bola hrozná zima a v horách bude ešte horšia a ona sa má trepať niekde do hôr? Ale akosi mala problém mu to dostatočne vysvetliť, lebo on nie nebral ako odpoveď.

„Noell, už som ti povedala, že nikam nejdem." 

„A ja som ti zas povedal, že ideš. Žiadne námietky, tak sa pobaľ, lebo inak pôjdeš len v tom čo máš na sebe. Mne je to jedno, ale dnes budeš s nami na chate, či sa ti to páči alebo nie." Nekompromisne sa na ňu pozeral a čakal na jej reakciu. Vôbec tomu nechápal. Iba chcel stráviť čas so svojimi kamarátmi na horskej chate a ona trucuje ako malé dieťa.

„Fajn," rozhodila rukami a spod postele si vybrala malú cestovnú tašku, kde si mienila natrepať čo najviac teplého oblečenia. 

„Prídem po teba o štvrtej," podišiel k nej, vtisol jej bozk na líce a už ho nebolo. Musel ešte zariadiť pár vecí pred odchodom na tú chatu. Je to ich kvázi víkendové sídlo. Nie je to nič honosné, no je to v objatí krásnej prírody a teraz v zime je to tam čarovné.

Zavolal dievčine, ktorá im má všetko pripraviť, aby prišli do tepla a nemuseli nahrievať chatu dva dni. Nechal ich, aby zabezpečili jedlo a všetko potrebné. Už len tam ísť a užiť si pár dní bez rodičov a iba s kamarátmi. Najlepšie na tom všetko je, že nakoniec Allison presvedčil. Chcel ju tam mať. Už dlho to nie je iba o kamarátstve. Zaľúbil sa do nej a veril, že na tej chate sa to pohne tým správny smerom. Už sa nedokázal pretvarovať a pozerať sa na to, ako si ona užíva s niekým iným, aj keď už dlhšie je sama.

Vyzdvihol ju autom a spolu s jeho ďalším kamošom sa vydali na cestu k horskej chate. Cesta im trvala nejakú tú hodinku a za ten čas sa v aute poriadne rozrečnili. Allison si pomyslela, že to možno nebude až také hrozné. Mohla by sa zabaviť a užiť si čas strávený s partiou fajn ľudí.

V chate bolo príjemne teplo a bola nádherná. Celá tá scenéria s kopou snehu a žiariacim svetlom z izieb chaty jej vháňal do líc úsmev. Chata bola ako stvorená na víkend v horách. Utekala si obsadiť jednu izbu aj s jednou babou a potom sa už všetci vrhli na pripravené jedlo a samozrejme nesmel chýbať alkohol. Veď si tam predsa prišli užiť voľný čas.

Zabávali sa, smiali, popíjali, popritom im hrala hudba. Všetci si mali čo povedať. Už dlho sa takto spolu nestretli a Allison si to užívala plnými dúškami.

„Alli, dáš si ešte?" podišiel k nej Noell a ponúkal jej pivo vo fľaši. Ona iba s úsmevom prikývla. Noell sa k nej posadil a chytil ju okolo pliec. 

„Som rád, že sa bavíš. Tak veľmi sa ti tu nechcelo." 

„Nechcelo, ale neľutujem to. Je tu super zábava," žmurkla naňho a odobrala sa k chalanom, ktorý práve vytiahli pikové karty, že si zahrá s nimi.

„Allison, dúfam, že ti nebude vadiť, ak to bude vyzliekaci žolík?" ozval sa jeden z nich, len čo si k nim prisadla na zem. Vyvalila naňho oči, či si robí srandu, alebo to myslí vážne. Dave sa tváril až nadmieru neutrálne a tak sa so strachom v očiach otočila na Noella. Ten sa zachmúril na Dave a povedal mu: „Daj pokoj, ešte je málo hodín." Pochopila, teraz to nebude vyzliekaci, no neskôr určite. Chalani sa rozrehotali a začali rozdávať.

Po pár kolách sa k ním priplichtil Noell. 

„Ako sa darí, Allison?" 

„Ak by sme hrali vyzliekaci, o všetko by ma obrali," zasmiala sa a chalani s ňou. Cítila sa tam naozaj príjemne, no ešte nemala v krvi dostatok alkoholu, aby sa úplne odviazala.

„Viete čo, idem si vypiť," hodila karty na zem a odobrala sa k baru, kde si naliala rovno tri tequily. 

„Len spomaľ," oslovil ju Noell, „nikdy si veľa nepila." 

„Niekde treba začať. Náhoda, že je to tu? Alebo je to osud?" Na šup ich vypila a rozvlnila sa do hudby. Bokmi krúžila ako šikovná barová tanečnica a nie jeden mužský pohľad sa na nej zastavil. No iba Noell od nej neodtrhol zrak úplne. Nemohol sa vynadívať. Bola nádherná a usmievala sa ako žiariace slnko. Túžil ju vziať do náručia a pritisnúť si ju k srdcu, ktoré už dlhý čas bije pre ňu. Vykročil k nej a pritiahol si ju do objatia a zakrútil sa s ňou. Dlane jej položil na bedrá a viedol ju. Pod prstami cítil jej nahú kožu. Po chrbte mu prešli zimomriavky z toho, ako ju držal pri sebe, z jej omamnej vône, jej pritisnutého tela na tom jeho. Bál sa, že vybuchne ako sopka a už nebude cesty späť. Potiahol ju za ruku a vyšli spolu pred chatu. Potreboval si prevetrať hlavu, no nemohol ju tam nechať. Bol sebec a chcel ju iba pre seba.

„Noell, je tu tak nádherne. Je to čarovné miesto. Cítim sa ako nejaká zimná víla," zachichotala sa a zbehla po chodoch do snehu. Začala sa tam krútiť a okolo nej poletovali jej žiarivé vlasy spolu s vločkami padajúcimi z neba. Bola dokonalá, tak sladká a on už to nedokázal držať v sebe. Podišiel k nej a jemne jej odhrnul pramienok jej gaštanových vlasov posiatych malými vločkami. 

„Prečo sa tak na mňa pozeráš?" spýtala sa ho. 

„Pretože si prekrásna," pohladil ju po líci a pomaly sa k nej približoval. Nechával jej priestor na zhodnotenie situácie, či na únik. No nič sa nedialo a on tak túžil ochutnať jej pery. Zničil tých pár milimetrov medzi nimi a jemne sa jej obtrel o pery. Boli hebké ako zamat. Znova sa o nich jemne obtrel a potom bozk prehĺbil. Tak dlho po tomto túžil.

„Čo si to urobil?" odtisla ho od seba a šokovane sa na neho pozerala. 

„Toto nemôžeme, nie...nie..toto nie je správne." Rozhadzovala rukami a snažila sa mu uniknúť, no on ju zastavil. 

„Dal som ti možnosť aby si odišla, no ty si zostala. Allison, nemôžem to viac v sebe dusiť." 

„Čo nemôžeš v sebe dusiť? Že si ma tu zobral, len aby si sa so mnou pohral," kričala na neho. 

„Allison," chytil ju za ruku. 

„Nie, nechaj ma," vytrhla sa mu a rozbehla sa do chaty. No on ju zastavil a pritisol si ju k sebe. 

„Allison, ľúbim ťa. Už strašne dlho a už to prosto nešlo. Musel som ti to povedať," jemne ju pohladil po líci a vtisol jej jemný bozk na pery. 

„Prečo...?" vyšlo z nej šeptom. 

„Čo prečo?" 

„Prečo si mi to nepovedal skôr?" 

„Bál som sa, no už sa nebojím," znova ju k sebe pritiahol a do bozku vložil všetko lásku k nej. Po chvíľke mu bozk opätovala. Obe hrude s búšiacimi srdcami od šťastia sa k sebe pritisli, aby sa spojili v bozku lásky.  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dym spomienokWhere stories live. Discover now