pov Veerle 7:30
ik druk mijn wekker uit en maak Boyd en Sem wakker.
ik stap als eerst uit bed en zet de douche aan en stap eronder.
als ik klaar ben doe ik mijn make-up en kleed me aan.
Sem wordt aangekleed door Boyd.Boyd stapt na mij onder de douche.
ik loop al naar de keuken en maak ontbijt voor ons drie.
9:00
Boyd is naar zijn werk en ik zit in de auto. Ik breng eerst Sem naar de creche en rijd daarna door naar mijn winkel.
als ik daar ben aangekomen beantwoord ik wat mails en betaal rekeningen.
12:00
ik loop de zaak uit en stap in mijn auto. Ik heb best wel wat trek gekregen dus chap ff de mac.
daarna rijd ik door naar een meeting.
rond 16:00 ben ik klaar met werken dus ga ik naar de auto. ik overleg even met Boyd wat we gaan eten en dan rijd ik naar de supermarkt. ik haal alles in huis.
Daarna rijd ik door naar de créche en haal Sem op.
Ik zet hem in zijn stoeltje en we rijden naar huis.Als we thuis zijn zet ik hem ik zijn jumpstoel en bereid ons eten.
17:30
Ik dek de tafel en hoor Boyd thuis komen.
Hij geeft eerst Sem een kus en daarna mij.Hij komt meteen daarna aan tafel zitten en we eten.
*na het eten*
Ik neem Sem mee naar boven en doe hem in bad.
We spelen een beetje en hij heeft blijkbaar te zien enorm veel lol.Ik doe zijn pyjama aan en loop daarna weer naar beneden.
Boyd heeft de keuken opgeruimd en gaat met Sem spelen.
19:00
Boyd brengt Sem naar boven en ik loop mee.We kletsen nog een beetje en gaan dan uit zijn kamer.
Ik stap onder de douche en trek mijn joggingspak aan.
Ik loop naar beneden en pak mijn macbook.
Ik doe nog wat administratie voor de winkel en dan loop ik naar de keuken.
Ik maak 2 kopjes thee en pak wat chips.
Ik neem het mee naar de bank en geef het aan Boyd. Ik pak een plaid en plof ook op de bank. Ik pak mijn laptop en oortjes en kijk de serie die ik volg.21:30
Ik leg mijn laptop weg en kijk nog wat tv met Boyd.22:15
Als ik moe ben geworden loop ik naar boven en doe m'n pyjama aan.
Ik ga lekker ik bed liggen en kijk nog wat tv.
Daarna val ik in slaap.Grtjs Valerie💐
JE LEEST
100% Veerle
Fanfictionhai allemaal, mijn 2e boek: 100% Veerle. Veerle is volwassen, ze heeft een kind en een vriend. wat staat haar allemaal te wachten in haar leven? X fietje21