weekend

7 0 0
                                    

pov Veerle 8:15

Ik word wakker en kijk op mijn telefoon, 8:15 prima geslapen.

Ik stap uit bed en trek chill-kleding aan. Ik loop naar beneden en zie daar Boyd en Sem spelen op de mat.

Ik loop naar de keuken en zet een kopje koffie voor mezelf.

ik bereid het ontbijt en dek de tafel. Ik roep de mannen aan tafel en ga alvast zitten.

We zitten lekker te ontbijten.

Ik heb met Boyd afgesproken dat hij vandaag met Sem naar de speeltuin gaat zodat ik met Fleur naar de sauna kan.


11:45

Ik neem afscheid van Sem & Boyd en pak mijn tas en loop naar de auto toe, ik rijd naar de bestemming toe.

rond 12:00 kom ik aan bij de sauna, ik loop naar binnen en kleed me om.

ik meet Fleur en samen nemen we een massage. We zwemmen wat, gaan in een voetenbadje en relaxen gewoon.


17:00

Ik kom net uit de sauna. Ik bedank Fleur voor de gezellige middag en ga daarna naar huis.

Als ik thuis ben begin ik meteen met koken. Vanavond heeft Boyd een vrijgezellen feest van zijn vriend Martijn. Ik heb die binnenkort van Anouk.

Boyd dekt de tafel en kleed zich daarna om.

ik zet het eten op tafel en ga daarna Sem voeden. Daarna eten Boyd en ik ons eten op.


19:00

Boyd is al een tijdje weg. Ik neem Sem mee naar boven en doe hem in bad. Ik was zijn haartjes en ondertussen kijkt hij tv. ( er hangt een tv in de badkamer)

Zodra Sem geen zin meer heeft om in bad te zitten haal ik hem eruit en droog hem af. Ik doe hem zijn pyjamaatje aan.

Ik lees hem een verhaaltje voor en leg hem op bed.

ik zet de douche aan en stap eronder. ik was mijn haren en verwijder mijn make-up.

Als ik klaar ben doe ik mijn pyjama aan en loop naar beneden.

Ik maak een kopje thee voor mezelf en plof op de bank.

Ik kijk de serie: Vampire Diaries.


23:00

Ik zet de tv uit en loop naar de keuken. Ik zet mijn kopje in de vaatwasser en zet hem aan.

Ik loop de trap op naar de badkamer. Ik poets mijn tanden en ga daarna in bed liggen.

zodra ik lig, val ik zowat meteen in slaap.


pov Boyd 2:30

ik kom harstikke dronken thuis. Ik loop meteen naar boven en stap onder de douche. Ik ga daarna meteen slapen.

100% Veerle Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu