Pov Veerle
Om 6.30 uur gaat mijn wekker, ik druk hem uit en stap uit bed.
Ik maak Boyd en Sem wakker.
Ik kleed me aan en doe mijn make-up.Ik haal nu pas Sem uit de wieg en neem hem mee naar onze slaapkamer.
Daar kleed ik hem aan.
Ik poets zijn tandjes en daarna praten we gewoon nog wat.
Boyd moet al vroeg weg dus die neemt afscheid van ons.Sem en ik lopen naar beneden.
Ik doe Sem in de jumpstoel en ik loop naar de keuken. Ik maak ontbijt voor ons 2.Ik zet het eten op de tafel en we eten het op.
7:35
Ik ruim de tafel af terwijl Sem aan het spelen is.Ik smeer brood voor Sem en doe dat in zijn tas.
Ik speel nog even mee met Sem.
8:00
Ik doe Sem zijn jasje en zijn schoentjes aan bij hem. Daarna trek ik mijn eigen jas en schoenen aan.9:30
Ik zit al een tijdje te werken op kantoor.
Ik maak wat schetsen en beantwoord wat mails.17:00
Ik app Boyd of hij boodschappen kan gaan doen en dat ik Sem ga ophalen.
Hij appt meteen terug:U
* Heey lieverd, zou jij straks boodschappen kunnen doen voor vanavond? En gewoon wat lekkers voor in het weekend? X*Boyd
*tuurlijk, haal jij Sem op
Tot zo*U
*komt goed! X*Ik pak mijn spullen en loop het kantoor uit. Ik start mijn auto en rijd naar de créche.
Ik stop de auto uit en haal Sem op.
Op de weg naar huis praten over hoe de dag was op de crèche.Als we thuiskomen trekt zijn jas en zijn schoenen uit doe het zelf ook.
Sem loopt meteen als een speel mat.
Ik speel een beetje met hem mee maar ondertussen zit ik ook een beetje op mijn laptop.
Boyd komt binnenlopen.
Ik hij ruimt de boodschappen op en gaat daarna naar boven.
Hij kleed zich om om te gaan sporten terwijl ik ga koken.
Ik dek de tafel.Ik roep de mannen aan tafel.
We eten ons eten op. Daarna pak ik de toetjes en die eten Sem en Boyd.
Als we klaar zijn met eten ruim ik af terwijl Boyd naar de sportschool gaat. Sem vraagt netjes of hij even tv mag kijken en dat mag.
Als de tafel klaar is neem ik Sem mee naar boven en zet het bad aan.
Ik was Sem en doe daarna zijn pyjama aan.
Ik poets zijn tandjes en leg hem daarna op bed. Ik lees nog een verhaaltje voor maar hij is al in dromenland.
Ik loop naar beneden en maak een kopje thee. Ik start mijn MacBook op en beantwoordt mails.
Rond 20:30 is Boyd weer terug van het sporten. Hij gaat meteen douchen terwijl ik de tv aan zet.
Even later komt Boyd ook binnen. Samen kijken we de serie Modern Family.
22:30
Ik loop naar boven en stap meteen onder de douche. Ik trek mijn pyjama aan. Daarna val ik in slaap
JE LEEST
100% Veerle
Fanfictionhai allemaal, mijn 2e boek: 100% Veerle. Veerle is volwassen, ze heeft een kind en een vriend. wat staat haar allemaal te wachten in haar leven? X fietje21