I lost my baby

873 39 1
                                    

Te-ai urcat in masina si ai pornit spre casa. Bebe a inceput sa loveasca, erai insarcinata in 7 luni cu Harry. Sunteti foarte fericiti. Ti-ai plasat o mana pe pantece incercand sa mai opresti din lovituri. Ti-ai lasat pentru un minut capul in jos si tot ce iti amintesti este o durere insuporabila si negru.

Peste cateva zile:
Ti-ai deschis incet ochii si ai observat ca esti intr-o camera de spital. Harry era pe fotoliu de langa patul tau si te tinea de mana. L-ai strans putin de mana pentru al trezii. Acesta a sarit de pe scaun speriat.
- Y/N ! Oh Doamne !
Acesta te ia in brate si te saruta.
- Esti bine ? Te doare ceva ? Ai nevoie de ceva ?
- Sunt bine. Spui tu in soapta.
-Cat ma bucur ca esti bine. Te iubesc foarte mult. Iti spune si te strange la pieptul lui.
- Ce s-a intamplat? Il intrebi tu.
- Ai facut un accident. Ce este important este ca esti bine.
- Bebe? E bine si el, nu ?
- Y/N.... Bebe nu a.... nu a supravietuit. Spuse acesta cu durere in glas.
- CE ?? Tipi tu. E o gluma. Spune-mi te rog ca este o gluma.
- Mi-as dori sa pot spune asta. Trebuia sa am grija de voi.
- Dar suntem amandoi foarte bine. Ii spui tu.
- Iubito....stiu ca iti este greu si mie imi este, dar trebuie sa trecem peste, bine ? Nu te las singura vom trece impreuna si peste asta.
-Nu avem peste ce sa trecem. Bebe este inca aici, cu noi.
- Iubire....
- NU ! Tipi tu la el. Bebe nu a murit si punct.

Peste o luna :
Tu inca nu ai acceptat realitatea. Tu inca refuzai sa crezi ca bebe a murit. Harry a incercat sa te faca sa realizezi ce s-a intamplat , dar nu a reusit. Ai incercat sa te sinucizi dar nu ai reusit. Acum stai si te holbezi la tavan. Este 2:00 noaptea dar nu aveai somn. Ai simtit mana lui Harry care te-a apropiat de el. Acesta intorcandu-te cu fata spre el.
- Hei , de ce nu dormi ? Te intreaba.
- Pentru ca ma doare.
- Ce te doare ? Te intreaba acesta deja impacientat.
- Sufletul.
- Iubito, te rog...
- Acum realizez ca bebele meu a murit. Din vina mea.
- Iubire, nu e adevarat. Nu a fost vina ta.
- Ba da... daca eram atenta nu se mai intampla nimic. Este doar vina mea. Ai spus tu si ai inceput sa plangi.
- Iubito uita-te la mine. Tu nu ai gresit cu nimic, nu e vina ta. Ai inteles ?
- Da....
- Bun. Acum hai sa facem nani. Da ?
- Da.
Harry te trage mai aproape de el si te saruta pe frunte.
- Te iubesc! Iti sopteste acesta.
- Si eu !




Imagineaza-ti ca...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum