You save me!

964 37 1
                                    

       Era acolo. In fata ta. Nu ai putut sa il salvezi. Acum este pe patul de spital doar pentru ca a vrut sa te salvese. Ai cel bun iubit din lume,dar nu stii daca va mai fi mult pe lumea asta. Lacrimile ti-au parasit din nou ochii. Il tineai strans de mana. Nu ai mai dormit sau mancat de 5 zile. Nu ai plecat de langa el nici macar o secunda. La un moment dat un tiuit se auzea de la aparate si nu se mai oprea. Nu , nu era de bine ! Te-ai dus si ai chemat doctorul.
       - Ce are ? Il intrebi tu disperata.
       - Scoateti-o afara, pe domnisoara! Spuse acesta.
       - NU ! tipi tu. Te zbati cand esti luata pe sus si data afara din salon. Ai cazut pe jos. Era un cosmar! Vroiai sa te trezesti si sa il vezi langa tine pe Harry viu si nevatamat. Ai vazut ca doctorul a iesit si te-ai dus repede la el.
       - Cum este ?
       - S-a trezit. iti spuse acesta.
Da! Insfasit cosmarul s-a terminat. Ai inceput sa plangi de fericire.
       - Pot sa-l vad ? ai intrebat.
       - Desigur !
Cand ai intrat ai sarit direct in bratele lui Harry,  acesta scancind din cauza durerii.
       - Scuze , iubire. Doamne ce ma bucur ca esti bine. Ii spui tu si incepi din nou sa plangi.
       - Nu plange , iubito ! iti spuse acesta. Stii ce vreau foarte tare ?
      - Ce ? il intrebi tu.
      - Un sarut. Nu ai mai asteptat sa iti spuna a doua oara si i-ai atacat buzele. Era un sarut plin cu sentimente.
        - Nici nu stii cat ma bucur ca esti bine ! ii spui tu dupa ce incheiati sarutul.
         - Te iubesc !
         - Si eu !
Harry a trebuit sa ramana sub supraveghere inca 2 zile. Acesta a incercat sa te faca sa pleci acasa dar nu a reusit. Ai stat cu el pana la final , asa cum vei sta cu el pana la moarte.






Imagineaza-ti ca...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum