2.Kapitola

78 6 0
                                    

- Pondělí -

Druhý den jsem se opět probouzela s očima plných ospalků. Jak já to nenávidím. Kdyby nebyla ta prokletá kola, klidně jetě leím. Vzpomněla jsem si na Toma. Nechtělo se mi do koly, protoe jsem věděla, e mě buď bude probodávat pohledem, a nebo mě bude ignorovat, co by byla ta lepí varianta. Po 5ti minutovém převalování v posteli jsem se konečně dostala k tomu vstát z postele a jít se připravit do koly. Na sebe jsem si vzala černou úzkou sukni a tyrkysové tričko. Vlasy jsem si stáhla do culíku a la jsem si do kuchyně pro svačinu na celý den. Poté jsem se jen obula, vzala jsem si klíče a mohla jsem vyrazit.

Nazdar kočko! zavolala na mě z dálky Kat s Lili.

Čau princezny. řekla jsem nadeně nače jsem se vechny objali.

Slyela jsem e za tebou Tom přiel. prohodila Lili.

No .....

Tak povídej! vyhrkla na mě Kat.

Dala jsem mu koem .....

Proč?! Vdyť je to hezký pohledný kluk jedou po něm vechny holky! vyjekla a zarazila se.

Je .... nebo spíe byl to můj kamarád, já ho mám ráda, ale jako kamaráda, nemiluji ho. odpověděla jsem holkám.

Počkej v u se spolu nekamarádíte? zeptala se Kat.

To nevím. Konverzaci jsem jetě navázat nezkouela, a ani na to nemám náladu.

Hned jak jsem to dořekla sebrala jsem se a la jsem do třídy, nače mě holky následovali.

Přila jsem tam a sedla jsem si vedle Sofie.

Ahoj. pozdravila jsem jí.

Ahoj. řekla a usmála se na mě.

Sofie je také moje kamarádka, ale za nejlepí ji zatím nepovauji.

Zbytek dne proběhl v pohodě a já u stála před kolou.

Hele holky nechcete někam dneska zajít? zeptala jsem se.

Já klidně, co ty Kat? zeptala se Lili.

Jojo já taky, Sofi nechce jít s námi?

No, pokud vám nebudu překáet tak bych moc ráda la. prohodila Sofi.

Dobrá, ale kam ? :D zeptala jsem se holek.

Co třeba kino? navrhla Sofie.

Super nápad! vechny jsme s tímto super návrhem souhlasily.

Tak v kolik a kde? zeptal jsem se.

Tady před kolou v 15:00? Vem vyhovuje?

Jasně! přikývly jsme.

Pak u jsme se jen rozloučily a kadá la svou cestou.

Doma jsem si dala rychlou sprchu a převlékla jsem se. Vzala jsem si na sebe dínové kraťasy a bílé tílko s černými tenisky. Jetě jsem narychlo vyvenčila pejsky a poté jsem u spěchala ke kole. Hned jak jsem tam přila u tam stály holky.

No hurá! A e ti to trvalo! zavolala Lili.

Hele nestěujte si, buďte rády e jsem vůbec přila. řekla jsem a vechny jsme se začaly řehtat.

Tak jdeme? zeptala se Sofie a vyrazily jsem pomalým krokem na nejblií zastávku.

A přemýleli jste o tom na co půjdeme? Doják, horor nebo něco takového? Ne? Tak ne.... zeptala jsem se a vechny jsme se začali smát. Jen Sofie vypadala pořád smutně. Strčila jsem rukou do Lili.

Au co dělá? zasyčela.

Nedrkuj a koukni na Sofii. Něco se mi na ní nezdá.

A co? Vdyť mě se zdá v pohodě...

Ne něco jí ere. řekla jsem.

Sofi? houkla jsem na ní.

Ano? zeptala se a mile se usmála.

Copak ti je? Jse nějaká smutná. zeptala jsem se jí.

Ale nic. řekla a povzdychla si.

Já to na tobě vidím Sofi, nějakou dobu u tě znám tak na to nezapomínej, a dělej, vysyp mi co tě ere.... pobídla jsem jí. Viděla jsem jak se jí nahrnuly slzy do očí. Za chvíli u brečela.

Tom mi dal kopačky! řekla a rozbrečela jako 5ti leté děcko.

Počkej, co?! vyjekla Kat. On ti s tebou chodil?!

Ano. A včera mi dal kopačky. Přila mi zpráva ve tři ráno e se se mnou rozchází. řekla a začala znovu usilovně brečet.

Za mnou byl včera ráno. Řekl mi e mě miluje a nejspí se mnou chtěl chodit, ale já mu dala kopačky. řekla jsem.

Tak je to jasný! Je to děvkař! prohlásila Lili.

Doufám e ti nedal kopačky kvůli mě, protoe jestli ano, tak si to pěkně seere! vyjekla jsem.

Slyela jsem jak za námi někdo běí a volá na Sofii....

Dalí upravená kapitola je tu :D Omlouvá se ale celé jsem to pokazila take píu znova. Doufám e vám moc nevadí e musíte číst znova, ale máte těstí e to není to samé jako předtím :D

                                                                                    -  AdeloraMyet <3




Best BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat