Potom co jsem měla vstupenky objednané jsem vypla notebook a dívala se s Lukym na televizi. Asi po půl hodině jsem usla.
- ráno -
A sakra! vykřikla jsem a vyletěla bleskovou rychlostí z postele. Proudil se i Luká. Lukái zaspali jsme rychle! Luká se rychle zvedl z postele a el se oblékat. Bylo 7:48 a já jsem se bála aby jsem to vůbec stihla protoe od koly bydlím dál a ne se vypravím a přijede autobus tak bude 7:55.
R: Sakra já o nestihnu!
L: Nepojedeme mým autem?
R: Můem :) U jsi?
L: Jasně
li jsme dolů po schodech, vzali jsme si boty a li jsme k autu. Za 5 minut jsme byly před kolou. Bylo natěstí zatím 7:57, ale i tak jsem moc nestíhala. Luká musel k nám do koly taky protoe zase zkouí učit. Dneska učí i nás. Vystoupili jsme auta a já sprintem běela do koly. Bleskurychle jsem si sundala boty a běela do třídy. Kdy jsem tam přila holky se na mě opět znechuceně dívali, jen Cherry se na mě smutně dívala. Chvíli jsem se na ní po cestě do lavice dívala a potom jsem u zasedla do lavice a rychle si připravila na hodinu.
- po hodině -
CH: Ahoj Rose
R: Ahoj, co je ? Jdeš se mi zase posmívat?
CH: Ne! Já nechci být jako holky. Budeme zase kamarádky?
R: Jasně! 😋
Objali jsme se. Cherry je hodná holka.
R: Hele Cherry?
CH: Ano? 😊
R: Mám na tebe dotaz.. 😅
CH: Povídej 😄
R: Včera večer jsem si objednala lístky na Slzu, a nechci tam jít sama, nepůjdeš se mnou? 😊
CH: A kdy to je?
R: Tuhle sobotu....
CH: Ještě se doma kouknu do kalendáře jestli už na sobotu něco nemám a dám ti vědět 😉
R: Oki 😉
Zbytek dne proběhl v pohodě, stejně jako zbytek týdne.- sobota -
Konečně! Dneska je ten koncert! Cherry mi dala vědět že se mnou půjde a přijde ke mě už ve 14:00 aby jsme se mohli připravit. Vstala jsem z postele. Bylo přesně 8:00. Šla jsem si udělat snídani ( müsli a jogurtem a jahodami) a zapla jsem si televizi. Nebylo tam nic zajímavého. Ve 12:00 jsem šla udělat něco k obědu aby jsme tady obě nebyly o hladu. Ty dvě hodiny uběhli rychle a Cherry už tady byla.
CH: Ahoj!
R: Ahoj! Hezký oblečení 😄
Ch: Dek 😄
R: Dáš si jídlo? Uvařila jsem slaný palačinky.
CH: Jo určitě mám hlad jako vlk! 😄
Sedli jsme si ke stolu a začali jíst. Při tom jsme si povídali o tom jak je to mrzí mnou a Lukášem. Po jídle jsem šli do meho pokoje, vybírat nějaké oblečení na koncert . Já si vzala tričko Slza, bílé džíny, černobílé conversky, udělala jsem si francouzský cop a namalovala se černou rtěnkou a stříbrnými stíny. Cherry na sobě měla také tričko Slza a měla černobílé legíny. Potom jsem Cherry taky udělala francouzský cop a nalíčila jsem ji stejně jako mě. Boty měla take conversky jen ne černé ale bílé. Potom je ještě asi 30 minut zkoušely různé parfémy a řešili jakým se navoníme. R: Hele už je 17:09 a začíná to v 19:00 nepojedeme dřív aby jsme byly v první řadě?
CH: Oki bude to lepší 😉 Hlavně když jedeme autobusem 😅
Potom jsem si vzali boty, černobílý kabát který máme stejný, vak od Slzy a vyrazili jsme na zastávku......
ČTEŠ
Best Boy
FanfictionAhoj, jmenuji se Rose a je mi 17 let. Chodím na střední školu. Moji nejlepší kamarádi jsou Tom, Liliana a Katka. <3 Jsem zabouchnutá do jednoho kluka Vím, že na něj nemám ale nemohu si pomoct Každým dnem jsem víc a víc zamilovaná Každým dnem je to...