Prolog

17 2 0
                                    

O 1 den později. ..

Mami musím ti dát podepsat papír že snima na ten výlet do Francie nepojedu .
" Jako proč snima do Francie jet nechceš ? Protože mojí třídu nemám ráda. " Ještě si to rozmysli a pak mi dej vědět.

Místo toho abych jí poslouchala jsem se zavřela v pokoji a pustila si svoji oblíbenou skupinu , otevřela jsem dveře od koupelny a vlezla si do sprchy , moje červené vlasy zpouštěli červenou barvu která mi sjížděla po celém mém těle.

Už jsem ležela v posteli a chtěla se dát do spánku když mi vibroval telefon, bylo to upozornění na Twitter.

@pinkladie

Naše malá červená obluda snámi nepojede do Francie ...Bude tě tam škoda krávo. ...aspoň o 1 děvku míň 😀😂. @mysteriouscarrie #bitch

Po přečtení příspěvků Perrie jsem telefon zase odložila a schoulila se do peřiny a brečela.

Vzpomínka

Pamatuji si to jako kdyby to bylo včera když jsem byla v 1 tak semnou měl spojený hodiny Harry Styles , zval mě pořád ven a já kráva mu na to skočila a chodila sním ven věřila všemu co řekl. Jednou mě pozval na party a tam mě do němoty opil ráno jsem se probudila doma ve svý posteli s kocovinou a bolesti hlavy a celého těla, každých 5 minut mi vibroval telefon , nechápala jsem to že z jednoho večera budu mít tolik zpráv a upozornění, koukla jsem se tedy na to a byli tam fotky z té party byla jsem tam já jak tam stojím na stole a tancuju , další jak se líbám z Harrym ale bylo jich tam více fotek všechny byli na sítích a označení všech lidí ze školy, nakonec mě nejvíc zabilo to že jsem se vyspala s Harrym, dostalo mě to vypadala jsem jako štětka, zhroutila jsem se stoho a uzavřela se do sebe od té doby jsem jen pro smích a každej si do mě rád rejpne.

Ráno

"Carrie vstaň" slyšela jsem mámu jak na mě křičí už po 3 , odhodlala jsem se vstát a jít do koupelny, vyčistila jsem si zuby oplachla obličej a šla ke skříni přemýšlet co si vzít dnes na sebe , je můj oblíbený den je Pátek a v pondělí se letí do Francie pořád přemýšlím jestli jet, z mého přemýšlení mě vytrhl klepání na dveří.

"Carrie rychle nebo nestihneš si udělat vlasy a ani se na snídat" poslechla jsem tedy mámu a vzala si černé skinny džíny černý triko s potiskem Nirvana a černé vansky.

Čekala jsem na bus než přijede za tu dobu jsem si vytáhla sluchátka a krabičku cigaret, jednu jsem vytáhla a zapálila, z dálky jsem viděla svůj bus takže jsem to típla a nastoupila si . Sedla jsem si úplně do zádu k oknu a za poslouchala se do melodie která mi hrála v uších.

Ve škole

Nějací lidé

Hele naše malá červená oblůdka přišla.

Ahoj ty červená děvko

Naše emařka přišla, tak co ty štětko když dávaš jiným proč ne mě?

Atd.........

Vůbec mě ty jejich kecy nevadili jen mě spíš děsil a z hnusil se mi ten blbeček , za křikla jsem to.......

"Ale ale kdopak nám to přišel" než jsem cokoliv stačila říct byla jsem přimačknutá ke skříni a jeho ruka mi držela pusu abych nemohla mluvit,
"Neházej sebou ty malá děvko " Jedna mi přilítla , bolelo to držela jsem si rukou tvář která byla rudá. "Já jsem ti říkal ať se mi do cesty ne pleteš " Už to jelo shodil mě na zem začal do mě kopat , flusat, řvát a tahat mě za vlasy.

Brečela jsem nejvíc jak to šlo, lidi procházeli a nic neříkali, někteří si to i nahrávali a jen se smáli, nikdo tam nebyl aby mu něco řekl, šla jsem na záchod a sjela po dveřích s pláčem a trhání si vlasů.

Po svém hodinovém uklidnění jsem se odebrala do třídy.

Můj nový příběh, doufám že se bude líbit

Zájezd Do Francie |L.K| 5SOS. (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat