Chapter

7 1 0
                                    

V minulém příběhu...

Po svém hodinovém uklidnění jsem se odebrala do třídy.

"Slečno Blejková jdete pozdě,  jaká omluva bude za váš pozdní příchod? Přišla jsem k  ní blíž a řekla "jak kdy byste nevěděla proč jsem přišla pozdě,  "Já vím Carrie,  jenže nemůžu stím zatím nic udělat,  ráda bych ti pomohla jenže víš že Harry Styles je sté dementní skupiny a má tu velké slovo , minule mě chtěli vyhodit jen kvůli tomu že propadal z matiky , neboj ještě pár měsíců a opustí tuhle školu.

" Tak slečno běž te se posadit , poslechla jsem jí a zaplula si sednout do své poslední lavice , vytáhla jsem si sluchatka a koukala ven z okna , matika mě moc nikdy nebavila takže jsem jen v tichosti seděla a počítala minuty do zvonění,  konečne řekla jsem si pro sebe , vzala jsem si batoh a vyšla ze třídy.

Když vtom do mě někdo vrazil a já ucítila pálivou bolest hlavy.
"Moc se omlouvám nekoukal jsem na cestu,  ukaž pomůžu ti vstát , jsi v pohodě?  Ano jsem odpověděla jsem,  koukal se mi přímo do očí, ale já do těch jeho neviděla.

Jsem Zay... A ty se jmenuješ jak? Mám ruzné jména... odpověděla jsem
Mohla bys mi pomoct hledám tuhle učitelku ředitel mi řekl že je v této třídě, Ano je ve vnitř,  dobře děkuji zatím ahoj

Zayn
Kluci musíme se domluvit kterej z nás do ty školy půjde a seznámí se s tou holkou co jí Harry ublížil,  nemůže to jen tak nechat, slyšeli jste jejího tátu.
Dobře Zayne ale ty víš moc dobře že ja neudržím tajemství hned to vykecám, Li nemá čas něco teď řeší a Lou odjel za Elen.
No co mám sváma dělat půjdu teda já ale Harry o tom vědět nesmí takže tu pusu před ním hezky zavřeš jasný?!

Vychazím ze ředitelny za učitelkou která učí tu holku co ji ten blbeček ublížil, ucítil jsem že do mě někdo vrazil, Moc se omlouvámnekoukal jsem na cestu řekl sem jí, pomohl jsem jí vstát,  jsi v pohodě? Ano jsem odpověděla.
Jsem Zay... no do p*dele málem jsem jí řekl že jsem Zayn , jsem k ničemu .
A ty se jmenuješ jak ? Mám ruzné jména odpověděla ..byla mi povědomá někde jsem jí musel vidět 

Když mi řekla že učitelka je ve vnitř vešel jsem a seznámil se sni .
Dobře pane Zayi zítra se uvidíme na hodině naskhledanou.
Vyšel jsem ze třídy a šel ihned ven , nasedl jsem do svého auta a jel domů.


Další část na světe....
Li - Liam
Lou - Louis
Tak co i další kluci z 1D se připojí? a další skupina se připojí za pár části



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 13, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Zájezd Do Francie |L.K| 5SOS. (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat