Dedikten sonra içeriye girdik Şirin ve Aleyna'da odadaydı.Kızlarda içerideydi.Hadi bakalım ne olcak şimdi, müdür disipline vermese iyi.
Müdür="Hoş geldiniz."Irmak sırıtarak "hoş bulduk hocam nasılsınız"
"Dün sabah çok iyiydim ama bu arkadaşlarınız birşey anlattı.Dün siz hanfendilere sorayım dedim ama acil işiniz çıkmış herhalde okulda yoktunuz" gülerek ırmak"olurmu hocam buyrun"Müdür çok ciddi bir tavırla"Çok komikse anlat bakalım Irmak neden dövdünüz kızları."
Irmak tam konuşacakken Aleyna araya girdi."Kızların bir sucu yok hocam ben dövdüm."
Müdür="ya bide söylüyorsun neden dövdün"
Aleyna="Sınıfımı bastılar hocam bende dövdüm"
Müdür="Irmak,Şirin,Mavi siz gidin sizide disipline vereceğim bakalım bir daha böyle bir şey yapıyormusunuz "
Aleyna="Hocam yapmayın disipline vermeyin"
Müdür="Seni ben kaç defa bu odaya buna benzer konuları konuşmak için çağırdım Aleyna"
Irmak="Hocam Aleyna'yı disipline verecekseniz bizide verin bizimde suçumuz var."
"Aynen hocam"
Müdür Aleyna'yı disipline verebilirdi ama bizi değil çünkü biz üçümüz okul birincileriyiz bu kadar çalışkan 3 öğrencilerini vermez.Bu arada kızlar ağlıyordu."Lütfen bizi disipline vermeyin bir daha olmaz nolur hocam"Şirin ağlıyarak konuşmaya başladı.Olan biten herşeyi anlattı.Şirin'nin yalan söyleyemediğini bütün okul biliyordu. Müdür kızlara dönerek"Doğrumu"Kızlar kafasını öne eğerek hiç bir şey demediler.
Müdür="Tamam hepiniz sınıfınıza gidin bir daha olmasın."
Allah'ım çok mutlu oldum yaşasın Allah'tan Şirin arkadaşımız olmasa beki disiplinlik olmuştuk.
"Çok sağolun hocam"
Diyip hemen kapıya yöneldim.Kapıyı açtım.O an hala arkama bakıyordum.Tam çıktım birşeye çarptım bir kızdı. Çok havalı görünüyordu kumral tenli,kestane rengi uzun saçları ona başka bir hava katıyordu.Siyah zeytin gibi gözlerini hiç söylemiyorum bile boyu uzun sanki kusursuz bir kız gibi kim lan bu.
"Önüne bak be salak" diyip kenara itti beni ve içeri girdi.Bana salak mı dedi
Müdür="Hadi çıkın dışarı."Ben dışarı çıktım Aleyna kızın öne geçti ve ona ben buranın efendisiyim dercesine ona baktı.Kız Aleyna'nın yan tarafına geçti.Kız geçerken Aleyna ona omuz vurdu ve oda odadan çıktı.Şirin hemen Aleyna'nın koluna girdi ve onu götürdü. Benle Irmak'ta kolkola girip yürüdük diğer kızlar arkamızdan çıktılar.
Irmak="Ne gıcık bir kıza benziyor deme"
"Evet"
Irmak="Neyse yırttık lan"
"Aynen ucuz yırttık" diyip gülmeye başladık.Merdivenlerden inip hemen sınıfa geçtik.Daha öğretmen gelmemişti.Edebiyat dersimiz var çünkü tamam kabul ediyorum hocamız çok iyi ama edebiyat dersinden nefret ediyorum.Allah'ım gelmemiş olsun 2 ders boş olsun.Koşarak içeri ipek girdi."müjde arkadaşlar Fatma hoca Yok izinli"Allahım dualarımı kabul ettiğin için teşekkür ederim.Sırama rahat bir şekilde yaslandım.Irmak bana dönüp "lavoboya gidelim mi"
"Gidelim"
Sıradan kalkıp sınıftan çıktık.Lavobo bizim koridorun başındaydı zaten kapıyı açtım içeri girdik.Irmak bana bakıyordu.
"Eee hadi ne bakıyorsun girmicenmi tuvalete ""Yok kanka Murat'ı sınıfta görmedim bir şey mi oldu acaba dün'den beri aramadı zaten meraktan ölecegim.Sen Burak'la konuşsan haberi varmış diye sorsan nolur Mavi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK HAYELLER
Novela JuvenilAşk,sıkı dosluk,sevgi ve nefreti bir arada buluştuğu bir kitap.Başta sıkıcı olabilir ama sonuna kadar okumanızı öneririm.