6.Bölüm

21 7 0
                                    

"Neden sen soruyormuyorsun?"

Irmak="Dalgamı geçiyorsun Mavi.Murat beni öldürür ne kadar kıskanç olduğunu bilmiyorsun herhalde."

"Doğru bir an boşluğuma geldi ben sorarım." Dedim Irmak çok mutlu oldu hemen boynuma sarıldı.Sarıldıktan sonra bana bakıp gülerek.

Irmak="Çok sağol Mavi.Ozaman gidelim."

Lavabodan çıktıktan sonra koridorda sınıfa doğru yürümeye başladık koridorun sonunda merdivenlerde Burak oturuyordu bir ayağını merdivenin basamağına koymuş diyer ayağını basamağın dışına uzatmış sağ eliyle korkulukları tutmuş ve kafasını korkuluklara yaslamış çok düşünceli görünüyordu.Irmak'a baktım hadi der gibi kaşını hareket etirip gülümsedi ve sınıfa girdi.Burak'a doğru yürümeye başladım bir yandanda düşünüyordum neden tek oturuyordu ,neden bu kadar düşünceliydi ve ona yaklaşmıştım.Birden kalbim hızlıca atmaya başladı hızlı nefes alıp veriyordum midemde birşeyler uçuşuyordu bu duygu neydi daha önce hiç böyle birşey yaşamadım.Burak'ın karşısında durdum gözlerini yerden kaldırıp "ne oldu?"

"Hım şey aslında hım şey işte" lan konuşamıyorum ne oluyor bana çok heyecanlanıyorum.Burak bana bakıp gülümsedi.Elimden tutup yanına oturttu korkulukları tuttuğu diğer eliyle diğer elimi tutu yüzümün yandığını hisettim gözlerime bakıp gülümsedi "masmavi gözlerin var.Çok güzeller" "şey " "utandınmı sen" birden "hayır"diye bağırıp kalktım.Burakta hemen kalktı şaşkınlıkla bana bakıyordu."özür dilerim kötü bir amaçım yoktu"
"Neyse ne,Murat nerde?"
"Bana bağırmayı kes ben sana kötü birşey demedim."
Haklı tamtersi iyi birşey dedi.Hafif sesimi alçaltarak
"Şey Murat'ın nerede olduğunu söyleyecekmisin"
"Böyle daha iyi hasta o"
"Telefonu neden kapalı"
Elini cebine atıp telefon çıkardı.Telefonun hali içler acısı
"Bu Murat'ın telefonu dün beraber deniz kenarına gittik şakalaşırken beni denize itti bende onun kolundan tutup çektim suya düştü telefonuda cebindeydi bozuldu kısacası"
"Yazık"
"Sırıtarak bana mı yazık"
"Yok telefona yazık diyip güldüm"
Suratı düştü
"Ya çok komik "
"Tabikide komik yalak" ya ben mükemmelin çocuğa yalak dedim.Soru sarar gibi
"Yalak "
"Ya aslında salak ama ben ürettim bunu mesela salak herkes der ama yalak demezler çünkü bana özel"bide gururlanıyorum "haa"diyip gülmeye başladı." Bu ürettiğin dilin adı ne"gururlanmış gibi kafamı hafif kaldırıp dik durup
"Angulomanca"yüzünde hafif sırıtma oluştu.Zil çaldı tamda zamanı "Neyse ben sınıfa gideyim"arkamı dönüp yürümeye başladım.Arkamdan koştuğunu hisssettim yanıma gelip"Aynı sınıfta olduğumuzu unutma beraber gidebiliriz."
"Doğru"
Bir adım atıp önüme geçti ve durdu "okul çıkışı işin yoksa birşeyler yapalım mı"
"Olur"Allah'ım bilmiyorum ama çok mutluyum."hadi sınıfa gidelim geç oldu" "şey tamam"gülümseyerek kafasını saladı sınıfa doğru yürüdük sınıfa girdik Burak"hadi iyi dersler çıkışı bekliyorum "diyip göz kırpıp sırasına geçti.Bende sırama oturdum.

KÜÇÜK HAYELLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin