1-Část Hi'!

35 1 0
                                    

Zítra..bože..už zítra zase začíná škola !Co jsem komu udělal?! Ne že by šlo o to že nemám přátele a nebo o to že mě okolí nesnáší ale, počkat, jo vlastně. O to všechno jde. Jsem šprt na kterého si dovolí i 10 letá holka. Jmenuju se Harry Styles ale spolužáci mi normálně říkají "Ty šprte" ale to jsou výjimečné případy kdy semnou někdo promluví. Mezi lidi co semnou mluví patří moje sestra Gemma a moje babička která se o nás oba stará. Rodiče jsou mrtvý. Vlastně teď jsem si vzpomněl, existuje ještě osoba která mě ignoruje a asi ani neví o tom že dýchám, ale ta daná osoba to neví o nikom..Louis Tomlinson. Ten kluk nic neví, má vlastní svět. Neříkám že bych proti němu něco mněl, přijde mi naopak v pohodě, takový ten COOL kluk co nic neřeší. Ostatní lidi ho respektovali  i když si nepamatuje ani jejich jména. Takže to máme dohromady tři lidi kteří mi neubližují a to z toho ten jeden neví že žiju. Myslím že mám fajn život. Naopak mezi lidi co si v ubližování libují patři dvojčata z naši třídy, Eleanor a Tina. Ano je to divné že mě šikanují holky ale věřte že kdyby jste je viděli!

Asi si teď říkáte ,,Aha chlapče ty si marný. Žiješ vůbec?" Ale věřte že je jedna věc co mě naplňuje. Hraju fotbal! Teda nehraju nosím hráčům pití, ale trenér říkal že jestli se budu snažit mohl bych si někdy i zahrát. Na fotbal chodí i Louis. Popravdě tam chodím jen kvůli němu. Chcu se s ním s přátelit. Dneska mám ještě "trénink". A za 5 minut mi jede autobus který mimochodem nestíhám.

Nakonec jsem ten autobus stihl, když byl Louis na střídačce šel jsem za ním a snažil jsem se s ním prohodit pár slov, vůbec mi nedošlo že Tina a Eleanor jsou roztleskávačky a jakmile jsem za Louisem přišel a sedl si vedle něj tak začaly řvát ,,Óó tak ten šprt né že je trapnej on je i teplej." Popravdě jsem nevěděl co mám v tu chvíli říct a začal jsem rudnout. Nevím co se stalo ale Louis se na ně otočil a řekl jim ,, I kdyby měl na hlavě hovno pořád by mně přitahoval víc než jakákoliv z vás dvou." řekl s klidem a otočil se na zpět. Myslím že si to ty dvě těžce braly. Byli to snad první slova co ze sebe Louis vypustil a  ty slova byli proti nim.

,,Vůbec si těch krav nevšímej, myslí si že když jejich tatík vlastní firmu můžou si dovolovat na každého." zavřel oči a opřel se o opěrátko u židle.

,,Heh, jasně." Neměl jsem ani tušení co mám odpovědět. Byl to můj první rozhovor když neberu v potaz ségru a bábi.

,,Ty asi nejsi moc výřečnéj co?" pootevřel jedno oko a podíval se na mně.

,,A ty snad jo?"

,,Dobrej tah." usmál se. ,,Já jsem Louis." natáhl ruku.

,,Harry Styles." potřásl jsem mu sní. on se jen ušklíbl.

,,Dobře, tak když si tě tak projedu očima tak hned vím jaký jsi." Otevřel oči a začal si mně prohlížet. dost mně to znervóznilo.

,,Jak to myslíš?" vyděsil jsem se.

,,Jsi šprt, který nemá ani páru co je to porno a.. Počkej do jaké chodíš třídy?!" podíval se na mně.

,,Ach jo..Dobře ,vidím že jsi byl asi 3 roky mimo ..chodím do třídy s tebou.

,,Počkej a kde sedíš?" podíval se zděšeně.

,,Vedle tebe. Na to jak sis mně přečetl bych čekal že máš vetší inteligenci než Eleanor a Tina."

,,Já jsem s Eleanor jednou chodil!" Vychrlil na mně.

,,To jako fakt?!" Svraštil jsem čelo.

,,Já nevím, asi jo, teda říkali to. ale já o tom nevěděl" usmál se na mně.

Because you...Where stories live. Discover now