,,Ale trenére já.."
,,Řekl jsem že na ten ples půjdeš s Eleanor ne? "Zařval naštvaně.
,,Pane tohle je můj osobní život, nemůžete mi do něj zasahovat" opětoval se na jeho křik.
,,Chlapče, tobě asi nedochází že jsme tým co? Tím že budeš s ním můžeš potopit všechny!"
,,Já s tou Elínor nikam nepůjdu." otočil jsem se a dal sem ruky do kříže.
,,Chováš se jak malá nemachrována buzna Tomlinsone! Buď půjdeš s Eleanor a nebo v týmu končíš!" chytl mě za rameno a otočil mě směrem k sobě aby mi viděl do očí.
,,Jak tohle můžete dělat..jsme jenom lidi.."zašeptal sem s obrovskými bolestmi.
,,Jednoduše, můžu nás tady zamknout a řvát po tobě dokud neodsouhlasíš tu Eleanor, jsi na mém hřišti, já tady můžu všechno." sedl si.
,,Já s ní nikdy souhlasit nebudu." sedl sem si na proti němu abych mu dokázal že se ho nijak nebojím.
,,A to ti teď mám začít nadávat a řvát po tobě dokud to jako chlap nepřijmeš se vztyčenou hlavou?" uchechtnul se.
,,Hah, do toho mě tímhle vaším homofobickým přístupem nenaštvete." usmál sem se na něj.
,,Měl bych takovou malou otázku, když tě nic nenaštve. Teda jak říkáš, zajímalo by mě kdo komu strká do prdele ptáka." začal se smát.
okej ale tohle mě naštvalo, i když jsem mu řekl že budu v klidu přes cokoliv ale notáák..
,,Eh-m no jestli vás to tak zajímá tak já jemu." podíval sem se mu hluboce do očí.
,,Fuj je mi z tebe špatně ty buzno hnusná. vypadni odsud!" zařval a ja se na něj usmál.
,,Už sem čekal že neodejdu, měj te příjemný den." vítězně jsem se zasmál.Když jsem vyšel na hřiště tak všichni čekali co se stane jakmile vyjdu.
Každopádně za mnou přiběhl Hazz a objal mě.
,,Kde jsi tak dlouho byl? Zevnitř byl slyšet křik." podíval se na mě zděšeně.
,,Nic se nestalo." usmál jsem se.
Potom sem se odlepil od Harryho za tu dobu co na nás všichni zhnuseně čuměli.
,,Mějte se děvky." sundal jsem si dres a chytl jsem Hazzu kolem pasu.
Myslím že oni byli asi dost překvapení ale ten výraz co měl Harry asi nikdy nezapomenu. Bylo to něco jako "co se děje jsi vůbec normální?" Neřešil jsem to a radši šel směrem k autu.
,,Ehm, co to bylo? co se stalo?" zeptal se Hazz vyděšeně.
,,Já bych nemohl, nemohl bych být s někým koho nenávidím." řekl jsem a snažil sem se nastartovat auto.
,,Já myslel že máš trenéra celkem rád." da mi ruku na stehno.
,,O něj nejde." vysvětlil jsem mu.
,,A tak o co jde?" chytl mi ruku ať furt nedělám něco s tím autem.
,,Chtěl abych šel na ples s Eleanor." řekl sem mu a nahrnuli se mi slzy do očí.
,,Co je na tom zlého?" zeptal se Hazz trochu víc dotknutě.
,,Já chcu jít na ples s někým jiným." vydechl sem. začalo se mi těžce dýchat.
,,S kým chceš jít na ples?" vyděsil se.
,,Ten člověk je taková princezna co se ještě bojí porna a.." začal sem mu vysvětlovat.
,,prosím tě.." řekl zatím co sem mluvil a políbil mě.
,,pochopil sem že semnou půjdeš?" usmál sem se na něj.
,,no já nevím, když princezna nemá v čem by šla no." usmál se a objal mě.
,,zajdeme něco koupit?" zeptal jsem se.
,,Tak jestli mi nechce půjčit tvé věci které by mi byli mimochodem malé protože je tu někdo prcek tak mi asi ni nezbývá no." začal se smát.
,,tak prcek jo?" nastartoval jsem a my vyjeli do obchodu.Harryho pohled:
Chtěl by sem si koupit černé sako, jelikož Louis má šedé a nechcu abychom byli oba v černém, jak na pohřeb.
,,Dobrý den." usmál jsem se na prodavačku.
,,Dobrý den pane, potřebujete sako?" usmála se prodavačka. Boha, jsem v obchodu se saky ale ne přišel jsem si vlastně prohlídnout tyhle pěkné hodiny s Ikei víš?
,,Ano sako." opětoval jsem ji úsměv.
,,Na ples?" zeptala se.
,,Ánoo" řekl jsem trochu rozrušeně.
,,Jak se jmenuje vaše slečna?" usmála se a šla vybírat sako které by mi sedlo.
,,Louis." usmál jsem se na kluka sedícího před obchodem který čekal až konečně vylezu.
,,Přejete si jakou barvu saka?" změnila rychle téma.
,,Šedou prosím." ujistil sem ji a ona mi podala jedno. Zkusil jsem si ho a padlo mi skvěle, tak jsem si ho koupil a konečně vyšel už za ospalým Louisem čekajícím před obchodem.
,,Promiň za zdržení." pomohl jsem mu na nohy.
,,V pohodě." upravil mi vlasy.
,,Mohli bychom jet už domu? celkem bych se i natáhl." protáhl jsem se.
,,Ty? já jsem odehrál zápas frajere." usmál se a přitáhl si mě k sobě když se na mě usmála jedna holka.
,,A já ti tu celou dobu nepředstavitelně fandil." mrkl jsem na něj a vyšli jsme k autu.
V Autě jsme si pustili rádio, bylo celkem vtipné když nám to hodilo písničku od Simone Battle "He Likes Boys"..Zazpívali jsem si proč by ne že. Po tomhle jsme měli dobrou náladu.Doma:
,,L-Louisi?" řekl jsem když jsem stál v kuchyni a vařil nám už pomalu večeři.
,,Ano?" přiběhl Louis a sedl si na linku.
,,Nepodíváme si dneska na nějaký film?" usmál jsem se na něj.
,,A na co se chceš TY podívat? Hororu se bojíš, s filmu se zvířátky je ti smutně, porno vidět nechceš a při komediích usínáš." zasmál jsem se nad tím jak je vybíraví.
,,Kdo říká že porno vidět nechcu? mluvili jsme přeci o tom že se na něj nebudeme dívat když máme doma malou Lux, nebo jiné dítě, ale tady přece žádné není." přišel jsem za nim a sedl jsem si na něj obkročmo.
,,Princezna si chce dokázat jak je veliká?" uchechtnul se.
,,Jsem veliký! teda nevím kde si to myslel ale jsem všude veliký!" začal jsem se smát a Louis semnou.
,,To bych chtěl vidět." utřel si slzu.
,,Kdo si počká ten se dočká prcku." mrkl jsem na něj.
,,Kdy si chceš ten "film" pustit?" usmál se.
,,Co takhle po večeři?" zkousnul jsem si spodní ret.
,,Okej jdu nachystat stůl jo?" usmál se a odešel z kuchyně.
Začal jsem se strašně usmívat a různě si zpívat, poskakoval jsem kolem té linky jako..na to ani není žádné přirovnání.
Poté co jsem KONEČNĚ dovařil večeří tak jsem ji odnesl do jídelny kde Louis opravdu hezky nazdobil náš stůl.
,,Dal sis záležet." položil jsem kuře na stůl.
,,Však ano. Byla to celkem i zábava když jsem věděl že to dělám pro tebe." usmál se a zčervenal.
,,Proč myslíš že asi každý večer vařím?" sedl jsem si. Louis se usmál a začal mě pozorovat jak si nabírám jídlo. ,,Mám ti nabrat prcku? ty tu asi nedosáhneš co?" zasmál jsem se.
,,Princezno, v telce ti jede pohádka." mrkl na mě.
,,okej 1-0 pro tebe." vzal jsem mu talíř a naložil jsem mu jídlo. ,,Tady to máš." podal jsem mu talíř a konečně jsme mohli začít jíst.
,,Takže se dneska koukáme jo?" zeptal se nedočkavý Louis.
,,Jestli potom už nebudu princezna, cokoliv." usmál jsem se.
,,Ty to děláš jen kvůli toho?" zamračil se Loui.
,,Dělám to jelikož mi na tobě dost záleží." zvedl jsem se a šel jsem nám pro víno a skleničky. Otevřel jsem ho a pak. No šlo to s námi z kopce.
Vypili jsme dohromady tak 5 lahví a ano byli jsem opilí a taky možná kvůli toho "filmu" trochu nadržení. Louis byl trochu víc při napitý, tak jsem ho jaksi pomalu dovedl ke mně do postele a uložil jsem ho. ještě jsem si zašel na záchod a pak jsem se s radosti vydal za ním. Byl jsem šíleně unavený.
Jenomže. Když jsem přišel do mého pokoje Loui ještě nespal ba naopak.
,,Harrietko, princezno moje! pojď si tady vedle mě lehnout! mohli bychom si zahrát takovou malou hru na znásilnění!" šibalsky se usmál.
,,Loui, já teď vážně nechcu." vysvětlil jsem mu a šel jsem se převléci do pyžama.
,,Ah..skvělý začátek brouku!" usmál se a objal mě zezadu přičemž se mi snažil sundat kalhoty.
,,Louisi!" okřikl jsem ho. ,,Tohle by si mohl zkusit někdy až nebudeš nalitý." mrknul jsem na něj a uložil jsem ho na zpět do postele.
,,Jasně chápu, princezně chybí taková ta romantika u toho." uchechtnul se
,,Víš co jo to je přesný tak si to někdy zkus naplánovat ano?" dal jsem mu pusu na čelo a zhasl jsem velké světlo aby svítila jen stolní lampička.
,,A u líbání musíš mít taky romantiku?" políbil mě na krk a já se usmál. Přitáhl jsem si ho k sobě a bylo mi jasné že po 2 minutách usne, měl přece dneska ten zápas a musel k tomu běhat po obchodě s princeznou teda semnou plus k tomu je nalitý. Byl jsem rád že konečně usnul a já mohl vypnout lampičku a zalehnout taky.