Otwieram lodówkę I wyciągam z niej mleko aby zrobić sobie płatki.
Od mojego szlabanu minęło zaledwie kilka dni. Mama odbiera i zawozi mnie do szkoły . Z imogen widzę się tylko na przerwach.
Choć chce aby mój szlaban się już skończył, to myślę że na to zasłużyłam. Mam dopiero siediemnaście lat, na imprezy jeszcze będzie czas .
Nie mogę przestać myśleć o Justinie. On jest najprzystojnieszym chłopakiem jakiego kolwiek spotkałam . Pomimo tego że udaje że nic go nie obchodzi, to wiem że tak naprawdę jest miłym i czułym facetem.
Znam go zaledwie od kilku dni , ale już nie mogę wyrzucić go z głowy.
Wzdycham cicho i sięgam po miskę a następnie wsypuję do niej moje ulubione płatki cheerios. Wlewam do niej trochę zimnego mleka i siadam przy blacie.
Zegarek pokazuje że jest dopiero 7:37. Mam jeszcze dobre dziesięć minut aby zjeść śniadanie na spokojnie.
Po chwili słyszę jak mama schodzi po schodach.
-Cześć słońce- wita mama i daje mi całusa w policzek. -gotowa?
-mhm-odpowiadam i niechętnie odkładam moją jeszcze prawie pełną miskę płatków. Raczej nie skończę śniadania w spokoju.-pójdę tylko po plecak i możemy wychodzić -
Wbiegam szybko po schodach i biorę mój plecak z biurka.
Zbiegam na dół i na stopy wkładam moje ulubione czarne vansy.
Ostatni raz przeglądam się w lustrze i wychodzę z domu, zamykając za sobą dzrzwi .
Mama czeka już na mnie w jej białym land rowerze.
Wsiadam szybko do auta i zapinam pasy.
-co tam u rodziców imogen?-pyta aby przerwać ciszę.
-nic nowego-wzruszam ramionami.
-nadal jesteś na mnie zła za to że dałam ci kare?-wzdycha ciężko.
-nie, po prostu nie mam ochoty na romowe-
-rozumiem- mówi zrezygnowana i resztę drogi żadna z nas nic nie mówi.
====
Na wcześniejszym rozdziale było aż piętnaście gwiazdek!! Ale jestem z was dumna! Dziękuję wszystkim którzy głosują i komentują, naprawdę to doceniam.
Przepraszam że rozdziały takie krótkie, ale postaram się aby nastepy rozdział miał co najmniej 500 słów.
Następny rozdział jak będzie piętnaście gwiazdek :))
Powodzenia xxx
CZYTASZ
Alright? (SG&JB)
Fanfiction-Pocałuj mnie- mówi -Teraz?- pytam głupio. No jasne że teraz, idiotko! Nie czekam na odpowiedź tylko łącze nasze wargi w delikatnym pocałunku. Selena Gomez&Justin Bieber