Capitolul 9

53 0 6
                                    

Heiii , m-am întors ....am o intrebare? Mai are rost sa continui aceasta carte?😒😏

**********
Pov Selena

Dupa ce m-a ajutat sa ma ridic de pe jos si mi-a dat geaca lui fiinca eram aproape dezbracata mi-a deschis usa masinii si am urcat in ea acesta s-a dus pe partea cealaltă si a urcat la volan. Stau si mi-am adus aminte ca nici macar nu i-am multumit ca m-a ajutat...

-Justin?..

-Hmm? Spune el concentrat la drum

-Multumesc!! Spun eu.

-E in regula!😊

-Ba nu,  nu e in regula daca nu erai tu cine stie ce eram acum. Spun eu  plangand..

Acesta opreste masina si ma i-a in brate spunandu-mi ca totul e ok si ca ma va proteja..
Dar de ce se compoarta asa frumos cu mine ? Oare vrea doar sa ma indragostesc de el apoi sa-mi intre in pantaloni si sa ma arunce dupa la gunoi ca pe o carpa.?

Ne despartim din imbratisare si ne uitam unul la altul el apropiindu-se din ce in ce mai mult distanta fiind de doi centrimentri intre noi simtindu-i respiratia pe fata mea, cand vroia sa ma sarute eu ma intorc ise acesta ma saruta pe obraz..Nu stiu de ce dar nu pot avea incredere in el încă..

**************************

-Multumesc ca m-ai adus si inca odata ca m-ai salvat! Spun eu vrand sa cobor din masina.Acesta ma prinde de brat si se uita la mine parca cerandu-mi ceva..aunci ma apropi de el si il sarut pe obraz ,acesta zambind...

**********************

A doua zi de dimineata ma trezesc din cauza mamei care a tras draperiile lasand razele soarelui sa imi intre in camera..

-Sel, hai trezeste-te ca vei intarzia la scoala! Spun ea mangaindu-ma pe cap

-Acum mama!  Spun eu si ma dau jos din pat mergand spre baie..

Dupa ce ies din baie ma imbrac într-o  pereche de blugi cu talie si o bluza pa deasupra buricului mov cu un unicorn pe ea si in picioare imi iau nelipsiti mei conversi negri..

Cobor jos pentru a lua micul dejun... Ajungând jos o vad pe mama punandu-mi bolul cu cereale pe masa iar eu ma asez si incep sa mananc.
Dupa ce termin o pup pe mama pe obraz si ies din casa mergand spre liceu.
***********************************
Ajung la scoala si imi iau cartea de matematica si ma indrept spre clasa ..

Ora de matematica trece destul de repede si ies din clasa vazand cum totata lumea era stransa intr-un cerc...ma intrept intra colo sa vad ce se intampla si atunci vad cum Justin il batea pe Alex..

-JUSTIN! 

El se oprise uitandu-se la mine uimit..

-De ce naiba te il bati? 

-Cum adica de ce il bat?  Ai uitat ca seara era aproape sa te violeze?spune el furios vrand sa-si mai dea un pumn lui Alex care aproape era inconstient pe jos ..

-Justin te rog lasa-l nu merita!! Te rog!  Spun eu aproape plangand.
Acesta vazand ca imi curge o lacrima vine catre mine ma ia de mana si ma duce in spatele liceului..

-Te rog sa ma ierti ca m-ai vazut asa dar aseara cand am vazut ca aproape te viola acolo am crezut ca imi cade cerul in cap.

-De ce iti pasa de mine?  Il intreb eu..

- Nu stiu dar de cand te-ai bagat in mine in prima zi de liceu am stiu ca vreau sa fi a mea, ca tu nu esti ca toate celelalte fete, tu esti speciala.

Cand am auzit asta am ramas in soc.

-Tu nu spui astea doar pentru a ma indragost de tine doar sa imi intri in pantaloni iar apoi sa ma lasi ca pe ultima curva? 

-Nu adica la inceput am vrut sa profit de tine dar am stiu ca tu nu esti la fel cs toatee curvele cu care mi-am petrecut noptile.. TU ESTI UNICA!!
Te rog doar lasa-ma sa-ti dovedesc ca nu vreau sa-mi bat joc de tine. TE ROG! spune acesta cu o urma de speranta in voce

-Justin nu stiu ce sa spun... Dar..

Ve-ti afla in urmatorul capitol!😉

Ce credeti ca Selena ii va da o şansă? 
Vreu comentari! ❤❤Sa mai continui carte?









Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 12, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Lost On You (JB &SG)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum