Cand am ajuns am vazut o gramada de lume care dansau, unii beau, si altii care stateau jos.
Am vazut-o pe Alessia ca se intreapta spre mine cu doua pahare de wiskhy....atunci imi da si mie unu si incep sa beau din el avea un gust destul bun...
-Cum e petrecerea? Ma intreaba Alessia
-Super!Spun euu
O i-au pe Alessia de mana si ne indreptam spre ringul de dans si incepem sa dansam
********************
Dupa o ora de dansat si de baut am decis sa plec acasa pentru ca eram beata....Ma duceam spre iesire pana cand cineva ma striga si puteam jura ca era Alex. Ma intorc si il vad cum abea se mai tinea pe picioare...doamne cat a baut baiatul acesta?
-Ce e Alex? Il intreb euu
Vad ca se apropie de mine si spune..
-Jessica te vreau pe tine aici si acum!spune si se indreapta spre mine.
Eu ma dau tot mai in spate pana simt ca am atins ceva..acel ceva era peretele, ohh perete blestemat acum trebuia sa fi si tu aici?? Il vad pe Alex cum vrea sa ma sarute dar eu il resping atunci ma izbeste tare de pere varand sa imi ridice rochia dar. eu urlam la el sa se oprească dar in zadar nu ma auzea zici ca era surd, ma saruta pe gat si imi tot ridica rochia, il rugam sa se opreasca si plangeam in hohote, doamne nu imi vine sa cred ca o sa fiu violata si o sa imi pierd puritatea .....
- Da-te de pe iubita mea!!! Se aude o voce din spatele lui
- Si daca nu vreau....???? Spune Alex
Atunci vine Justin si il ia pe Alex de pe mine, il tranteste pe jos si incepe sa ii de-a cu pumnii unde apuca......
Eu imi trag genunchii la piept si incep sa plang in hohote...
POV Justin
O vad pe Selena cum plange in hohote si ma indrept spre ea...când vreau sa o ating ea se fereste
- Hei nu iti fac nimic...spun si o iau in brate
Ea nu spune nimic asa ca o i-au in brate si ma indrept cu ea la masina, o pun pe scaunul din fata si trec si eu la volan si o duc acasa!
**************************
POV Selena
Ce dragut din partea lui Justin sa ma ajute, dar de ce ma ajutat? .......