Capitolul I

114 8 2
                                    

Buna ma numesc Selena Gomez, am 17 ani sunt bruneta,am ochii căprui, inaltime 1.63 cm....sunt o fire intrazneata, ambitioasa. .....cam atat depre mine

*****************

Razele soarelui patrund in camera mea si ma face sa ma trezesc...o aud pe mama mea cum ma striga de jos:

-Selena trezestet-te, vei intarzia la scoala!

Ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre baie,unde imi fac rutina de dimineata,apoi ma duc inapoi in camera pentru ami alege cu ce sa ma imbrac..ma imbrac intr-o perche de pantaloni negri rupti in genunchi, o bluza alba si nelipsiti conversi..

Cobor jos in bucatarie unde o gasesc pe mama facand clatitele mele preferate cu nutella.-

-Neata mami! ii spun mamei inainte sa ma asez la masa.

-Neata scumpo!

Dupa ce mananc clatitele facute de mama ma suna prietena mea pe nume Alessia:

Convorbire telefonica:

-Hei Sell, esti gata de scoala?

-Hei,da sunt stai ca acum ies pe usa....ne intalmim la scoala,ok?

-Da ne vedem pa !

-pa!

Convorbire telefonica incheata!

*********
La intrarea scolii ma intalnesc cu Alessia,apoi ne indreptam impreuna spre dulapurile noastre unde ne luam cartile si caietele de fizica si plecam spre clasa..

In drum spre clasa ma izbesc de un trup bine lucrat si cad jos..

-Vezi pe unde mergi prostule!!

-Nu sunt eu devina daca tu nu vezi pe unde mergi, curvo!

-Curva,e ma-ta!

******************

Era un baiat blond..cu parul dezordonat..ochii lui caprui in care te poti pierde intr-o secundaa intens..era bine facut..imbracat intr-o perche de Blugi negri strampti si un tricou Alb mulat pe corp ce ȋi definea bine muschii..

********

Lasandu-l cu ochii in soare..trecand pe langa el val vartej. ..intrand in clasa cu prietena mea..asezandu-ne intr-o banca din spatele clasei..

-Fată cea fost cu momentul de mai devreme dintre tine si acel baiat HOT..? O aud pe Alessia din stanga mea..

*********

Era cea mai buna prietena a mea..era prietene din clasa intai. ..
Era frumoasa..avea parul de o culoare deschisa blond..avand ochii de un vernil superb..

***************

-Nu stiu, cred ca eram Putin ametita si din greseala m-am izbit de El. Ma aud eu spunand..

- Aha si Parca nu tia placut..Imi spun ea facandu-mi cu ochiul

Nu zic nimic doar un chicot imi parasise buzele..făcand-o pe ea să
tresara..

Apoi imi aduc amine de ce a zis ea depre baiat ca e HOT..

-Alessia tu chair crezi ca acel baiat e HOT..?? Spun cu o fata schârbită...

Apoi relaxandu-ma in scaun tresar cand prietena mea ma loveste cu cotula poi imi arunca o privire spre usa facandu-ma si pe mine sa ma uit..

Cand imi in torc capul spre usa vazand-ul pe tipul blond intran in clasa cu alti doi in urma lui.

Cred ca era un Bad Boy
scolii..tracandu-mi prin cap acest cand facandu-ma sa imi dau ochii peste cap..apoi realizez ca El se uita la mine cu o privire perversa si cu un zambet tamp pe fata

Ora trece repede si plictisitor..:D

Apoi ziua trece plictisitor..

Lost On You (JB &SG)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum