Farkasregina ezt főként neked ajánlom!😉 Remélem tetszeni fog mimdenkinek! Jó olvasást! Hideg-meleg véleményt eggyaránt "fogadok".
Aaliyah Mendes
Sziasztok! Aaliyah Mendes vagyok, 13 éves. Gondolom ismerősen cseng ez a név, hisz a bátyám egy csomóan ismerik. Sejtéseim szerint te is. Ő Shawn Mendes. Aki történetesen a Magcon tagja. De nem csak ő, hanem a barátom is Jacob Sartorius is. Hát mit ne momdjak... Nem valami hej de szuper, ha a tesódért millióan oda vannak. A reggelem teljesen szokásosan kezdődött, már ha annak tekinthető az hogy egy vödör hideg vízre kellsz amikor a tesód minden haverja egy helyen csövezik... Na de hamár fel lettem kelltve 7-kor akkor fel is öltözök.
Ez lett a mai szettem (smink nélkül):Átmentem a "csajos" vendégszobába hogy felkeltsem Lauren-t, Regit és Lilit. "Meglepetésemre" ők is pont úgy keltek mint én. Hát korilag úgy vagyunk mi négyen hogy én vagyok a legidősebb utánam Regina, Lauren és Lili. Hát igen a 2 L még csak 12. Mindhárman hasonlóan öltöztek mint én csak Lauren zöld, Regi tengerkék Lili meg rózsaszínű felsőt vett fel hozzá. Lementünk és kitaláltuk hogy megszivatjuk a fiúkat. Csak nem most, hanem este. Kisminkeljük őket+egy kis tejszínhab és végül le is videózzuk őket és mehet fel a közösségire élőben. Hát igen... Gonoszak vagyunk! Lent a konyha felé vettük az irányt.
-Jó reggelt!-mondtuk egyszerre és elnevettük magunk. Cameron már meg is csinálta a palacsintát. Igen jól olvastátok! Cameron. Leültünk és elkezdtünk falatozni. Rávettük Shawn-t hogy vigyen el minket a Plázá-ba.
-De tényleg hívjatok ha el kell jönnk értetek!
-Jó, jó értettük!-mondtam.
-Szia!-Lauren.
-Bye!-Regi.
-Szia!-Lili.
-Csá!-én.
-Sziasztok!-hajtott el mi meg bementünk.
-Mit csináljunk?-kérdeztem.
-Mozi!-mondták Full egyszerre. Ezen mind jót nevettünk. Megnéztük az Avalon Gimit. Há nem volt olyan jó mint gondoltuk, bezzeg Lilinek nagyon tetszett. Na mindegy. Felhívtam Shawn-t hogy jöjjön értünk. Úgy 20 perc múlva egy fekete BMW parkolt le mellettünk. Én ültem előre a többiek pedig hátra. Hazaértünk és Jacob megkért hogy beszéljünk 4 szemközt. Felmentünk a szobámba és belekezdett:
-Figyelj... Én nem akarlak megbántani, de.....-itt megakadt és nem folytatta.
-De?
-De.... De én mást szeretek...-mondta és láttam rajta hogy teljesen őszintén beszél.-Én... Én tényleg... Tényleg nem akarlak megbántani! Szeretlek, de már nem úgy... Úgy mint régen...
-Kérlek! Most... Most menny el!-mondtam ő meg bólintott és elment. Én meg bezártam az ajtót. Miért? Miért velem? Miért velem tette ezt a sors?Shawn Mendes
Ez nekem gyanus! Jacob most jött ki Aaliyah szobályából szinte... Szinte sírva!
-Hé Jacob! Mi történt?-kérdezett rá Regi.
-Elmondtam neki!-mondta erre Johnny felkapta a fejét és felpattant a kanapéról.
-Komolyan ember? Te meg vagy huzatva?-már-már kiabálta.
-Na jó! Most mondja el valaki hogy mi folyik itt!-álltam fel.
-Hát az hogy... Hogy már.. M-mást szeretek...-nyögi ki nehezen Jacob. Erre a három lány felrohant, de egyből le is jöttek a sminkkel! Azt hol szerezték? Semelyikük nem sminkeli magát.
-Csa-csajok! Ke-kegyelmezzetek!-és elkezdték kisminkelni.
-Na jó csajok! Hagyjátok inkább mesélje csak el, hogy miért is szakított pontosan az én húgicámmal!-momdtam néhol gúnnyal a hangomban.Jacob Sartorius
*visszaemlékezés*
-Figyelj... Én nem akarlak megbántani, de.....-itt megakadtam és nem folytattam.
-De?
-De.... De én mást szeretek...-mondtam teljesen őszintén.-Én... Én tényleg... Tényleg nem akarlak megbántani! Szeretlek, de már nem úgy... Úgy mint régen...
-Kérlek! Most... Most menny el!-mondta én meg bólintottam és eljöttem.
*visszaemlékezés vége*Shawn Memdes
Miután Jacob elmondta hogy hogyan történt csak egyelen egy kérdés kavargott a fejemben: Kiért szakított a húgommal?
Jacob Sartorius
Én tényleg nem akartam megbántani, de én mást szeretek. Az a más pedig nem más mint Regi... Ajj minden olyan zavaros! Ez már hihetetlen. Mikor momdjam meg neki? Mikor csillapodnak le a kedélyek? Mikor? Ezernyi kérdés zéró válasz... Johnny megmomdta hogy szakítás után minimum két nap után hívhatom randira, mert akár hiszitek, akár nem de Johnny is elakarja vinni Aaliyah-t randira. Tapsot neki! Jajj remélem összejön nekik! Drukkoljunk nekik! Nagyon remelem hogy Shawn se fog sokáig haragudni rám ahogy Aaliyah sem. Reméljük a legjobbakat... Egyébként olyan fura hogy aki a legfiatalabb ebben a házban az... az egyszrűen kisminkelt! Értitek? Hú...
Aaliyah Mendes
Úgy fél óra múlva kopogtak én meg kinyitottam. A csajok voltak néhány filmel, csokival, popcorn-nal, fagyival, gumicukorral... Egy szóval mindenféle édességgel! Szó szerint!
Másnap
Reggel ahogy felkeltünk már 11 volt. 11. És a csengőre keltünk. Majd kopogtattak.
-Gyere!-kiáltottam ki, erre Shawn lépett ki.
-Gyertek le lányok! Jött egy srác és azt mondja hogy téged-mutat Lilire-És téged-most Regire mutat-Ismer.
-Jó, jó de most kifele! Felszeretnénk öltözni!-erre nevetve kimegy. Elkészültünk és lementünk. Lent egy ismeretlen srác állt a nappaliban.
-Na végre már lányok! Haza kell vinnelek titeket!-momdta az ismeretlen.
-Jó, de előtte had együnk! Légyszi!-nézett rá kiskutya szemekkel Lili és Regi.
-Jól van, de haladjatok!
-Ő ki?-kérdeztem.
-Ő Bence a bátyám!
-Neked van bátyád?-kérdi Shawn kikerekedett szemmel.
-Igen 2 is. Ja meg 2 nővérem!-momdta majd lesütötte a szemét.
-Aha. Mimdegy! Én Cameron vagyok, de mindenki Cam-nek szólít!
-Tudom! Én ismerlek titeket.-momdta.
-Szoktál X-box-ozni?-kérdezte Nash.
-Igen! Szoktam.
-Beszálsz játszani?
-Aha!-mondta és leültek.
-Nem is tudtam hogy van bátyád!-mondta a konyhában Lauren Lilinek.
-Meglepetés!-nevetett fel kínosan.
-Hanyadikos?
-Most jelenleg 9.
-De miért nem momdtad?
-Így beszéltük meg! Ez amllyan "fogadás" féleség nállunk. Vagyis kettőnknél.
-És mi a tét?-kérdeztem.
-Ez most tét mentes, de a legutóbbi 2-vel nyertem könyvet.-ezt még hosszasan kitárgyaltuk vele. Fura egy testvér pár az egyszer biztos! Bár mi sem vagyunk átlagosak. Ahogy Lauren-ék sem. Sőt Regiék sem! A "reggelink" az műzli volt, ami inkább volt ebéd.
-Basszus!
-Mi az?-kérdik egyszerre.
-Elfelejtettük a szivatást!-mondtam komolyan, majd mind elnevettük magunkat.
-Akkor majd bepótoljuk!-momdta nevetve Regi. Erre mi helyeslően bólogatunk. Újabb nevető roham... Ez még egy órán keresztül ment így mikor Hayes kijött ücsiért ugrott eggyett mert megijesztettük. Ezen mi csak jobban nevettünk. Erre meg talált egy üveg szódát és lelocsolt minket. Mi meg nevetve szaladtunk előle.
YOU ARE READING
Shawn kishúgaként...
FanfictionAaliyah Mendes élete az elképzeléseim szerint. A karakterek valósak a történet kitalált. Néhol előfordulhat benne trágár beszéd! #961 in fanfiction #894 in fanfiction #307 in fanfiction ~2018. május 27.~ #24/129 in magcon ~2018.július 20.~#13/137 ~2...