Farkasregina és Lucabloggerina1020 ezt nektek ajánlom főként! Remélem tetszeni fog nektek/mindenkinek! Ha tetszett hagyjatok nyomot magatok után.
Farkas Regina
Nagyon kíváncsi lettem arra, hogy Jacob kibe szerhetett bele? Miért nem belém szerelmes? (Sz.m.: chh egó) Ajj, de már egy nap is eltelt és nincs semmi reakciója arra hogy Lauren megkérdezte hogy ki az a "titokzatos" lány. De ezt ugyan hogy kérdezném meg? Pl.: "Ó! Szia Jacob! Tudod nagyon beléd zúgtam és az is érdekelne hogy ki az a lány akibe beleszerettél és emiatt szakítottál vele?!" Áh! Ez nem lenne jó megoldás cseppet sem! Sajna... Mi? Ne! Ne gondolj ilyenekre! Te nem vagy belé szerelmes! Vagy igen! De nem! De igen! De nem! Ajj jól van ne vitázzunk agy!
-Bence! Mehetnénk végre?-türelmetlenkedett Lily.
-Csak egy perc!.......és.... Ez az! Most jössz nekem 10 dollárral!
-Ne! Ez nem lehet igaz!-kiáltott fel Nash, majd benyúlt a zsebébe és odaadta a kért összeget.
-Igen Bence! Megkaptad a pénzt és most kérem az én részem amiből megvehetem a könyveket!-vigyorgott Lily.
-Nem!
-De!
-Nem!
-De! Úgy is én győzök!-vigyorgott.
-Fogadjunk?
-Veszíteni akarsz?
-Nem!
-Akkor meg?
-Jó! Tessék!-adott neki 5 dollárt.
-Öröm veled üzletelni!-vigyorgott Lily, erre már a két Jóbin kívül mindenki röhögött.
-Veled meg nem!-erre meg nagyobb röhögés.
-Tudom!-és egy ördögi vigyor. A nap további része eseménytelenül telt.Másnap
Reggel Liliéknél kelek arra hogy Lily beront a szobába hogy kelljek fel. Elmormogok egy "csak még 5 perc"-et erre kimegy és hoz egy pohár vizet és rámönti.
-Hé!
-Ne panaszkodj! Nem lett vizes a hajad!-mondta nevetve, mire csak elmosolyodtam.
-Miért kellett felkelni?-nyavalyogtam.
-Írány a Magcon-nal találkozni!
-Jó!
-Ja és Cé' is jön!
-J...Jó!-momdtam ásítva.
-Csinin öltözz!-mondta vigyorogva.
-Én mindig azt teszem!-kijelentésemre csak megforgatta zöldes íriszeit. Összenéztünk és egyszerre nevettük el magunkat.
-Na de siess! Mert ha nem vagy kész negyed óra múlva akkor akár felvagy öltözve, akár nem, égy vonszollak el téged a Magcon-os skacok házához!-mondta komolyan én meg bólintottam eggyett. Kiment én meg elkezdtem öltözködni, ezt vettem fel:Sminket nem szoktam használni úgyhogy most sem tettem magamra. Hajamat kifésültem és hagytam vállamra omlani a barna hajamat ami hátam közepét verdesi. Lebattyogtam a lépcsőn és körbefordultam Lily előtt.
-Ez megfelelő?-kérdeztem mire hevesen bólogatni kezdett. A pillanatott egy dudálás zavarta meg, mire kérdőn a legjobb barátnőmre néztem, szólásra nyitotta a száját:
-Mondtam hogy Bence is jön!-válaszolta meg a fel nem tett kérdésem. Bólintottam és kiléptünk az ajtón. Amúgy mellékesen Lily ezt vette fel:
YOU ARE READING
Shawn kishúgaként...
FanfictionAaliyah Mendes élete az elképzeléseim szerint. A karakterek valósak a történet kitalált. Néhol előfordulhat benne trágár beszéd! #961 in fanfiction #894 in fanfiction #307 in fanfiction ~2018. május 27.~ #24/129 in magcon ~2018.július 20.~#13/137 ~2...