Lucabloggerina1020 ezt főleg neked ajánlom! Remélem tetszeni fog! Farkasregina szerintem neked kissé ismerős lessz!😂😅
Johnny Orlando
Ma lessz a napja. Ez a hétfői nap. Ma lessz a napja hogy elhívom Aaliyah-t randira. Gondolom felmerült bennetek a kérdés: Miért akadtál ki azon hogy Jacob és Aaliyah szakítottak?
Nem azon akadtam ki, annak egy picit örültem is. Ne itéljetek el! Nem tehetek róla! Én... én csak... csak beleszerettem... Na most ezt hagyjuk. Első óránk angol volt, egy elviselhetetlen tanárral. Lassan, de eltelt. Második óránk ének volt, ahol először feleltünk, utána pedig elkezdtük nézni az Útvesztő 2. részét. A nap további része gyorsan eltelt. Kettőkor vége lett minden óránknak és Aaliyah-t a "7.b" terem előtt vártam, hisz Jacob meg én "7.c"-be járunk Lauren is az ő osztályat gyarapítja. Regina és Lili pedig a "7.a"-ba jár. Na ez nem is lényeg. Mikor kijött a teremből eléggé meglepődött. Bár logikus hisz sosem jöttem az ő osztályukhoz. Vagyis de! Akkor amikor csórtam valamit Lauren-től. De mindegy is.
-Szia Aaliyah!-köszöntem.
-Szia! Hát te? Megint kell valami?-kérdezte felhúzott szemöldökkel, ami nagyon cukin ált neki.
-Á! Nem! Most nem kell semmi, csak kérdezni szeretnék valamit!
-Na! Kérdezd!-mosolygott aranyosan.
-Hát... én... Nem is tudom hogy hol kezdjem!
-Hát az elején!-nevetett cukin.
-Én csak azt szeretném kérdezni hogy eljönnél-e velem egy randira?-vakargattam meg a tarkómat.
-Persze! Na és mikor?
-Ma este? Holnap amúgy sincs már suli! Hisz itt van a nyár!-túrtam bele a hajamba kínosan.
-Persze! Miért ne? Na és hánykor? És hová megyünk?-kérdezte.
-Mondjuk 20:00 óra?
-Nekem jó! Na de hova megyünk?
-Majd meglátod, viszont csinosan öltözz és a többit hagyd csak rám! Na de megyek! Mindennek tökéletesnek kell lennie! Szia!-nyomtam egy puszit az arcára.
-Rendben! Szia!-miután elköszönt gyors szaladtam is hozzájuk ahol Shawn készített neki össze néhány fürdős cuccot. Ezután hazaszaladtam és onnan szaladtam a partra hogy minden meglegyen. Elég hamar készen lettem vele és mit ne mondjak a látvány gyönyörű lett. Remélem majd neki is elnyeri a tetszését.Fodor Ádám
Nagyon izgulok! Remélem minden jól fog alakulni! Ja hogy ti nem is tudjátok miről van szó! Ma fogom megkérdezni Lucát hogy eljönne-e velem egy randira, és ha minden jól alakul (mármint eljön velem) megkérdem hogy lessz-e a barátnőm! Remélem igent mond! Mimdkettőre! Mivel még csak most költöztünk ide (mármint külön, ő a saját családjával és én a sajátommal) ezért nem kell még suliba mennünk meg már holnap nem is kéne a nyár miatt. Na most megyek és megkérdem! Még jó hogy szomszédok vagyunk! Most hogy ezt elterveztem elindultam hozzájuk, az ajtajuk előtt megálltam és filóztam egy kicsit azon hogy bekopogjak vagy inkább mennyek haza mint egy gyáva nyuszi! Ah elsőnél maradok inkább. Bekopogtam és pár másodperc múlva ki is nyilt az ajtó. Előttem Luca állt mosolyogva.
-Szia Luca!-mosolyogtam rá.
-Sz.. szia! Mi járatban vagy itt?-kérdezte és látni lehetett rajta hogy enyhe pír borítja az arcát.
-Beszélhetnénk?-kérdeztem.
-Persze! Gyere csak beljebb!-kijebb nyitotta az ajtót én meg bementem mellette.-Gyere menjünk fel! Ott egy picit nyugodtabb a környezet!-momdta és felmutatott az emeletre. Bólintottam mire ő elindult felfelé így tökéletes kilátás nyilta formás popsijára. (Sz.m.: Farkasregina nem ismerős egy picit? Betty bölcsessége!😂😂) Felértünk és bementünk egy szobába. Még nem volt berendezve sem kidíszítve, hisz még nem volt rá elég idő.
-Na miről szerettél volna beszélni velem?-kérdezte Luca, megtörve a hosszúra nyúló csendet.
-Hú! Nem köntörfalazok! Kimondom! Eljönnél velem egy randira?-kérdeztem.
-Persze! Na és mikor lenne?
-Talán ma este 20:00 órakkor?
-Nekem jó! Na és hová megyünk?-kérdezte.
-Nem mondom meg! Meglepi lessz! De öltözz csinosan és hozzál fürdős cuccot!-momdtam sejtelmesen mosolyogva.
-Rendben!
-Na de én megyek és elkészítek mindent! Szia!-nyomtam puszit az arcára és válaszra nem várva elrohantam. Elkészítettem mindent a randira. Elképesztő látványt nyújtott, remélem tetszeni fog neki is!
YOU ARE READING
Shawn kishúgaként...
FanfictionAaliyah Mendes élete az elképzeléseim szerint. A karakterek valósak a történet kitalált. Néhol előfordulhat benne trágár beszéd! #961 in fanfiction #894 in fanfiction #307 in fanfiction ~2018. május 27.~ #24/129 in magcon ~2018.július 20.~#13/137 ~2...