Eski evimiz yıkılacak. O tüm anılar yok olacaktı. Ama benim bundan daha çok üzüldüğüm birsey var. Çocukluğumdan beri annemlerin yatak odasında duvara asılı bir kadın resmi.. Gönül Abla. Babamın ilk eşi oluyor vefat etmiş sonra babam annemle evlenmiş. Neden bilmiyorum ama hala da Gönül ablayi gormesem de ona karşı bi his var içimde biraz ürpertici biraz sevecen bir his ne olduğunu ifade edemiyorum. Onu çok seviyorum ve de saygı duyuyorum. Çok güzel bir kadındı. Onun da o evde hatıraları vardı sanki o ev yıkılınca o da gidecekmis gibime geliyor. Bu yaşıma kadar onun hakkında tek kötü bir laf duymadım. Mahalle de herkes onu çok iyi biliyordu. Herkes onu seviyordu..
Evi bosalttiktan sonra yegenimin boyalarını gördüm ve onunla birlikte bir aile çizdim ilkokul çocuklarının çizdiği resimlerden.. bir ev yaz kış bacasindan duman çıkıyor, 2-3 tane ağaç, bulutlar, çiçekler ve tüm aile el ele çizdik 6 yaşındaki yeğenimle. Renkli bir duvar olmuştu. Elimden gelen ise sadece buydu. Engel olamıyordum. Tatil için köye gittik birgün bana bir telefon geldi ve soylenilen şey "Sizin ev yıkılıyor." Duyduğumda sadece yutkundum. Ağlamak istedim fakat yapamazdim çünkü annemler teyzemler vardı. Gormedigim için mutluyum birazda.. o koskoca direğin yıkılması sapasağlamdı benim gözümde. Ev çok zor yıkılmış. Sorna ilk taşınmamızda ki şey aklıma geldi yine, "sanki biz buradan taşınınca hersey mahvolacak. " oldu da diyemeden bir haber daha aldım ablam üniversite kazanmış ve ablam korkak birisi olduğu için yurtta falan kalamaz yani bizde tasinacagiz. Dayıma anlattım dayımda babama anlattı ama babam olmaz dedi. Çünkü ablam korkak birisiydi ve de babamın öz çocuğu olmadığı için onun vebalini almak istemiyordu bu yzuden tek başına birakamzdik. Istanbul'a geri döndüğümüzde bu benim son Istanbul yaşantım olduğunu bilmiyordum. 1 ay bile olmadan hersey hazırdı babamla annem konuşurken duymuştum "eğer bir evimiz olsaydı kalırdık ama orada da kiraciyiz burada da.. Bu yüzden gidelim." Eğer o eski ev satilmasaydi, biz tasinmasaydik burada kalmamız için bir sebep vardı. Ben hep gitmeyelim dedim. Ama işte dinlemediler.. Ve taşındık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölmek İstiyorum
RandomNeden ben yaşıyorum, neden kalbim atıyor ve neden ölemiyorum.. I want to died.