0.05

339 31 1
                                    


...

Aynanın karşısında bedenini inceleyen genç adam burukça gülümseyerek ondan geriye kalan tek izi okşadı.  İki göğsünün arasındaki o uyduruk kelebek dövmesi bundan birkaç hafta önceye kadar onu ne kadar güldürüyor  olsada şuan bu dövmenin tek başarısı ona şizofren olmadığını hatırlatmaktan ibaretti. 

Sevdiği bu kelebeğe minik öpücüklerini kondurmayalı  24 gün olmuştu. Yirmi dört çıplak gün...

 Sehun'un müptelası olduğu dudakları son tadışı ise bundan 21 gün önceydi. Sevdiğinin dudaklarındaki wasabi tadı gözlerini yaşartırken hissettiği ıslaklıkla ayrılmış ve onu bu haldeyken dudaklarına yaklaşmamasıyla ilgili huysuzca azarladıktan sonra dayanamayarak karşısındaki güzel yüzü nazikçe gözyaşlarından arındırmıştı... Sehun acıyı sevmezdi.  Sevdiği adama bile acı gelen bu tattan o saniye nefret etmişti.

 Sevdiği adamla sevgili olarak son buluşmalarının üzerinden tamı tamına 19 gün geçmişti, sahi o siyah balıkçıl yaka kazak ne de çok yakışıyordu sevdiğine...

Ona son kez "aşk" olarak seslenişi bundan 17 gün 15 saat önceydi,  telefonunun ekranındaki büyük çatlak bile onun mükemmelliğini görüp doya doya izlemesine mani olamamıştı...

Sevdiği adam "kalbinden" vazgeçmesini isteyeli ve Sehun'un sadece "Seni Seviyorum." cevabını verebildiği o konuşma da hemen ertesi gündü. O gün gerçekten sesi titremiş miydi ondan vazgeçmesini isterken?  Emin olamıyordu bu konuyu ne zaman düşünmeye çalışsa bulunduğu çukura daha da yerleştiğini hissediyor ve bunu düşünmekten kaçıyordu.

Televizyonda gülümseyerek düğün haberini veren "kalbini" görünce cafenin ortasında bayıldığını öğreneli 15 gün olmuştu..

Ve Sehun sevdiği adamın düğününe katılalı  yalnızca 13 gün olmuştu, sonrasındaki 6gün ise hastanede kısa bir tatil yapmak için kendine izin vermişti.

 Bu sürede ona attığı binlerce mesaja, yüzlerce aramaya dönüş yapılan tarih...? Bu Sehun'un bile merak ettiği bir soruydu... 

...

Başlangıç atıp kaçacağım
Ve medyada ki şuan ki ben
Yeni kurgu bulunca yazamıyor olsamda mutlu olabilen ender canlılardanım sanırım
Neysem bu ufaklığı umarım seversiniz
Sevgiyle kalın...

Forlorn/SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin