1-

229 7 0
                                    

-Imane:

*TOET TOET*,*TOET TOET*, *TOET TOET*!
En nou ben ik t zat. "HOUD JE KANKER BEK IS, KANKER WEKKER. WIE HEEFT JOU UITGEVONDEN? HITLER? KANKER ZOOI!" Schreeuwde ik met m'n net wakker hoofd en ochtendsstem. "IMANE HABIBA AMIR LET OP JE TAALGEBRUIK JONGE DAME!" schreeuwde mijn moeder vanaf beneden. Oh shit die is boos. Altijd als zij mijn hele naam opnoemt is er wat aan de hand. "JAAHAA!" schreeuw ik snel naar haar toe en sprint naar de badkamer. Ik neem snel een douche van 30 minuten omdat ik ook mijn haar ga wassen en tanden poetsen neemt bij mij ook 10 minuten in beslag. Als ik klaar ben met douchen en mij afgedroogd heb loop ik snel naar mijn slaapkamer daar smeer ik me in met zwitsal babybodylotion, ik wacht altijd 5 minuten totdat het een beetje afgedroogd is. In de tussen tijd zie ik dar het al 7.30 is en ik ga altijd 8.00 uit huis. Ik zie dat ik nog een berichtje heb van mijn beste vriendin Amira.

Amira- Morning bolle.
Imane- Yow Shrek.
Amira- Hoe laat ga je uit osso?
Imane- Kleed me nu aan en ga dan ontbijten dus rond 8.00 saffi?
Amira- Ja isgoed broer ik ga nu dan ff ontbijten en opmaken.
Imane- Iscool dan zie ik je zo, btw ik kom met mijn vespa, lambo is bijna leeg.
Amira- Isgoed joh zie je zo.

Ik mijn telefoon weer even aan de lader en pak snel een high wasted broekje uit de kast en een buik truitje. Ik hou niet echt van opscheppen maar ik zeg jullie eerlijk, ik heb een fucking goed lichaam voor een kort meisje als mij. Ja ik ben super kort. Oké niet zo kort maar ook niet heel lang. Ik laat m'n haar los want die moet nog opdrogen en ik haat nat vastgemaakt haar. Ik maak me snel op. Damn i love make up. Ik ben daar echt verslaafd aan. Snel pak ik m'n schooltas, telefoon en oortjes en sprint naar beneden. Ondertussen is het al 07.50 uur. Snel prop ik een broodje kipfilet in m'n mond en drink m'n glaasje thee op. Mijn moeder had al lunch voor school voor me klaargelegd en daarna was ze al naar werk vertrokken. Mijn moeder werkt in het ziekenhuis als cardioloog en mijn vader heeft zijn eigen bedrijf. Dus die zijn allebei altijd 7.30 uit huis. En dan weer 18.30 thuis. Mijn moeder is half Spaans en half Marokkaans. En mijn vader is helemaal Marokkaans. Ik kijk op de klok en zie dat het al 8.00 is. Ik sprint snel naar onze garage en spring op mijn vespa en rijd onze garage uit. Als ik mijn straat uitrijd zie ik dat het huis naast ons verkocht is. Ook zie ik allemaal verhuisdozen op de stoep liggen en een verhuiswagen.

Hmm daar moet ik vanmiddag eventjes langsgaan om ze te groeten. Zou er een leuk gezin wonen? En zouden ze dochters hebben met wie ik goed op zou kunnen schieten?

Doordat ik zo diep in gedachtes ben botste ik bijna tegen een auto. Ik stop nog net op het nippertje.

"What the fuck kijk uit waar je rijd. Als je niet kan rijden rijd dan niet!" schreeuwt een jongen met grijze ogen naar me toe. "Ehm sorry het spijt me.." zeg ik snel en race dan weer naar het huis van Amira. Mijn bestfriend.

15 04 2017 17:42

3l mektab ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu