Ny skole

54 0 0
                                    

Jeg går hen over den store tomme skolegård, og kigger mig omkring. Det her er så den nye skole.. Jeg glæder mig ikke til at komme for sent til time første skoledag, så jeg overvejer et øjeblik at gå min vej igen.
Jeg hører en lyd af.. - jeg ved ikke ved det er. Alligevel tør jeg ikke at vende mig om, jeg føler mig truet, så jeg står bare lammet, og lytter efter lyden igen. Jeg vender mig om og...
Der er ingenting. Skolegården har sikkert været tom hele tiden. Jeg løber hen til indgangen til skolen, og foran mig står en pige. Hun har helt sort tøj på, og kigger overrasket op da jeg styrter ind ad døren. På gulvet ligger der en telefon, som sikkert er hendes. Skærmen er fyldt med revner, og det er tydeligt at hun har taber den rimelig ofte. Jeg spørger hende om hvor kontoret er henne, hun løfter hånden og peger på en dør nede for enden af gangen. Hun rejser sig op med telefonen i hånden, og jeg ser at næsten hele hendes ansigt er dækket af sort makeup. Jeg siger tak og går ned til døren hvor kontoret ligger. Jeg åbner døren, og ser at rummet jeg lige er gået ind i, er et helt almindeligt omklædningsrum. Jeg vender mig om for at spørge pigen med telefonen, hvad det egentlig er at hun har gang i, men hun er væk..

OvernaturligWhere stories live. Discover now