M-am dus sa fac un dus si dupa ce am terminat m-am imbracat cu pijamalele mele. Ziua de astazi a trecut repede am mai vorbit cu Niall prin mesaje si cam toata ziua am stat in casa si m-am uitat la filme cu Alicia. Trebuie sa mergem sa ne culcam este 22:00 si noi maine avem avionul la 7:30 .Baieti o sa vina maine dimineata la 6:00 sa ne ia , o sa mergem cu avionul lor.
***
Ceasul tot suna l-am luat in maini si l-am aruncat de perete. Este 5:50 trebuie sa ma trezesc , ma ridic din pat si ma duc la baie , mi-am facut un dus si m-am imbracat cu o pereche de colanti negri o camasa transpareta in care se poate sutienul meu alb. In picioare m-am incaltat cu niste tocuri nu prea mari de culoare neagra. Mi-am facut parul drept si m-am machiat putin . Dupa ce am terminat, am iesit din baie si o vad pe Alice cum umbla disperata in dulapul ei . Ea sa imbracat cu o pereche de blugi negri o bluza alba dedesupt si un sacou negru , in picioare si-a luat o pereghe de tocuri nu foarte mari si sa machiat exact ca mine.
- Jess , este 6:05 unde sunt baieti?
-Nu stiu , acum ii sun
-Ok , eu ma duc sa mananc ceva vrei sa iti fac si tie ceva?
-Da .
-Ok .
Mi-am luat telefonul de la incarcat si am cautat numele lui Niall in agenda dupa ce l-am gasit am dat sa sun si l-am pus la ureche.
-Alo? zice el
-Unde sunteti? intreb eu
-Inca suntem acasa. Eu , Liam,Louis si Zayn suntem gata dar Harry nu vrea sa se trezeasca, ai vro idee cum sa il trezim? ma intreaba el.
-Mmm, da spunei ca il asteapta Beyonce in sufragerie.
-Buna idee, stai nu inchide .
-Ok
-Harry , auzi sti cine te asteapta in sufragerie ?
-Cine? aud prin telefon vocea lui Harry .
-Este beyonce in lenjerie intima si te asteapta pe tine. Ii zice Niall.
Stai ce?! eu nu i-am zis asta ! pff Niall si prostiile lui.
-PE BUNE? BEYONCE VIN ACUM!! aud cum tipa Harry de parca ia cumparat o acadea.
-Multumesc , Jess ne-ai salvat . Imi zice Niall
-N-ai pentru ce. Dar eu nu ti-am zis ca este in lenjerie intime. Ii zic eu amuzanta
-Stiu, dar sa fim seriosi il sti pe Harry . Imi zice el si incepem sa radem.
-Mda , ma rog.
-Sunteti gata? ma intreaba Niall
-Da, cand veniti?
-Peste 15 minute suntem la voi.
-Ok
Am inchis telefonul si am inceput sa rad , ma intreb oare cum va face Harry cand o sa vada ca nu este nicio Beyonce in sufragerie?
-Vin? ma intreaba Alicia
-Da, au zis ca vin in 15 minute.
-Ok, dute si mananca ce ti-am pregatit. Imi zice ea.
-Ok. Dupa ce am mancat am auzit soneria, s-a dus Alicia sa deschida.
-Jess sa mergem au venit baieti .
CITEȘTI
Just Dreams
SachbücherJessica Danvers este o simpla fata, la doar 15 ani a avut un soc foarte mare ia murit sora si tatal, ea si mama ei au suferit foarte mult dar mama ei a gasit un alt barbat Jake cu timpul sau casatorit. Intr-o zi sefa ei Claire mai bine spus o buna...