Capitolul 6 :

55 7 2
                                    

M-am trezit speriata fiinca cineva bate cu pumnul in usa, m-am ridicat din pat si m-am dus la usa ca sa o deschid, dar alarma falsa m-am trezit cu Alicia in fata usi.

-Doamne , cat  timp iti ia sa deschizi o amarata de usa?

-Pai scuze daca oameni mai dorm!.

-Ma rog, imbracate  ca trebuie sa mergi cu baietii.

-Unde?

-Repetiti.

Nu am mai zic nimic doar am dat din cap aprobator si am dat-o afara din camera, mi-am facut un dus repede si m-am imbracata, jos ma asteptau baietii si logic si scufita neagra.

-Hei baieti. Ii salut eu 

-Hei Jess

-Mmm, mai stam mult sau mergem? 

-Acum ! 

Am pornit spre sala de dansuri , cand am ajuns aproape am tipat cand totii au sarit pe mine.

-SURPRIZA!!!!

Ok, cine sunt oameni astia? si ce surpriza? . Doamne nu imi vine sa cred astazi esti ziua mea logic

Ceilalti ma priveau amuzanti si cred ca stiu de ce .

-Cum de ati stiut?

-Alicia! au zis toti si m-am uitat la Alice cum vine spre mine si ma imbratiseaza.

-La multi ani soro , asta e de la mine. Imi sopteste si imi da o cutiuta mica alba am deschis-o si am inghetat , semana ileit cu lantisorul surorii mele. 

-Oh doamne, Alicia multumesc .

-N-ai pentru ce . Nu a mai apucat sa zica nici un cuvant ca am sarit pe ea. 

-Si acum e randul nostru. 

Liam mi-a dat o bluza cu niste eroi , Zayn o placa de par, Harry o lengerie intima si i-am dat cu ea in cap , Louis o bluza cu morcovi si pantaloni portocali tipic.

-Eu o sa til dau mai incolo , defapt nu este un cadou. Imi zice Niall ce alt ceva sa fie?

-Dar ce e? 

-Mai tarziu!

-Asta nu e tot.Zice cretu

-Ce ma mai asteapta?

-Diseara d-am o petrecere la noi acasa , si de data asta o sa fie oameni pe care si tu ii cunosti .

Nu am zis nimci doar am zambit .

-Ok , acum treceti la locul vostru 

-Acum,sefa!

Am repetat si am fost bucurata sa vad ca m-au ascultat si au facut ce le-am zis,acum ne pregatim sa mergem la asa zisa petrecere pe care ma asteapta.Am coborat din masina si am ajuns acasa Harrry imi deschide usa si toti din nou au strigat surpriza. Aici i-am vazut pe prieteni mei  si pe mama . Ia stai putin mama? Doamne ce cauta toti aici? In Japan.

-Mama? intreb eu nesigura . Cum naiba acum doua zile m-am certat cu ea si acum este aici?

-Da, draga crezi ca putem rata ziua printesei mele? 

Nu am zis nimic doar am fugit si am luat-o in brate. Doamne cat de dor mi-a fost de ea , chiar daca zic cam mereu ca o urasc .

-Mie tot nu imi vine sa cred cum ai aflat unde stau? adica Japan-ul este mare.

-Ai niste baieti chiar draguti. Zice mama si ma intorc logic baieti.

-Oh doamne,  multumesc multumesc!. Saram in sus ca un copil mic cand asteapta ca mama sa il ia la parcul de distractie.

-Nu ai pentru ce Jess.

Am dansat am mancat am mai vorbit cu mama ce am mai facut si asa au plecat si musafiri mei .

-Jess! Ma striga Niall

-Mhm?

-Vreau sa iti dau cadoul. Imi zice ce ma trage spre masina lui

-Niall unde mergem?

-Asteapta. Si asa a pornit motorul asteptam si asteptam pana cand am vazut  ca ne indreptam spre o pature.

-Niall doar nu ai de gand sa ma omori  nu-i asa?!

-Poate, zice ce am facut ochi mari.

-Glumeam.

Just DreamsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum