Am deschis ochii si m-am uitat la ceas este 11:00 ma intreb oare unde mai umbla Alicia? Ieri a fost o zi cam complicata ... Astazi trebuie sa mergem la baieti sa ne uitam la film .Dupa mine nu m-as duce dar cum mi-a zis Alicia trebuie sa trec peste . Stiu ca o sa fie cam greu ,dar macar o sa incerc.
Am tresarit cand usa din camera s-a deschis si pe ea intra Alicia cu un zambet prea mare pe fata. Este imbracata cu o pereche de blugi negri si o bluza neagra care scie cu alb Together .Ok, fetei astea in ultimul timp ii cam place sa poarte negru .
-Opa! Frumoasa adormita s-a trezit. imi zice si rade ca proasta
-Ha-ha amuzant! ce tot ai de razi ca proasta.?
-Hai sa iti zic, cand m-am trezit , m-am dus la magazin si acolo am dat peste Zayn si am inceput sa vorbim dupa am mers la o cafenea.
-Siiii ce ati facut la cafenea? Ii zic si am inceput sa rad.
-Termina! Acum asculta ca am vorbit despre tine.
-Ce?
-Pai a zis ca Niall ia spus despre ieri , si ca mereu vorbeste despre tine.
Cand am auzit ce mi-a zis Alice mi s-a pus un nod in gat.. cum adica vorbeste despre mine? in sens bun sau rau ?
-Oh, pe bune?
-Da ma, si mai mi-a zis sa ne pregatim pe la vro 5:00 vine sa ne ia .
-Unde?
-In spatiu! La film dobitoaco ai uitat.
-Nu am uitat.
-Da , ma rog cum zici tu
-Eu ma duc sa imi fac un dus tu dute si fa ceva de mancare. ii zic eu lui Alicia.
-Ok .
Am intrat in baie mi-am dat jos pijamalele si le-am bagat in cosul de rufe, am intrat in dus si am lasat apa calda sa imi invadeze pielea. Cuvintele lui Alice tot imi trec prin cap "Pai a zis ca Niall ia spus despre ieri, si ca mereu vorbeste despre tine" Oare chiar vorbeste despre mine?
Am iesit din dus si m-am dus in camera lui Alice am deschis bagajul si de acolo mi-am luat o pereghe de blugi mov si o bluza neagra care scrie MOVE m-am imbracat si am deschis telefonul am oftat puternic cand am vazut ca am apeluri si mesaje de la mama.
Am coborat jos si m-am indreptat spre bucatarie acolo era Alicia care inca pregatea masa.
-Cat timp iti ia sa faci mancare?
-Zi macar ca iti fac.
-Mda ma rog.
***
Ceasul este 4:50 trebuie sa apara Zayn eu si cu Alicia suntem deja gata , suntem imbracate ca azi dimineata nu este ceva special .
-Jess! ma striga Alice
-Da?
-Hai sa mergem ca a venit Zayn.
-Cobor acum.
Cand am coborat l-am vazut pe Zayn care statea pe canapea si vorbea cu Alice , astia doi chiar se potrivesc.
-Sunt gata . zic eu
- A venit sefa. imi zice Zayn
Nu am zis nimic dar am ras
-Ok acum mergem? intreaba Alicia
CITEȘTI
Just Dreams
Não FicçãoJessica Danvers este o simpla fata, la doar 15 ani a avut un soc foarte mare ia murit sora si tatal, ea si mama ei au suferit foarte mult dar mama ei a gasit un alt barbat Jake cu timpul sau casatorit. Intr-o zi sefa ei Claire mai bine spus o buna...