Isa jäi paarkuud tagasi tööst ilma .Eelmisel õhtul sain teada ,et minu boyfriend petab mind minu parima sõbraga.
Hommikul
Isa hõikab köögis:" Avely tule siia ja kohe."
Lähen alla ja isa näitab oma e-kirja kus oli kirjas ,et ta sai töö aga töökoht on Londonis.
Mul läksid silmad suureks ja hakkasin kokutades küsima:"Kas me peame jälle ära kolima ?"
Isa ütles:"Kahjuks jah.
Jooksin emast mööda ja otse oma tuppa lükkasin ukse pauguga kinni.Ema sai aru et isa rääkis mulle seda ja läks istus kööki.
Olin oma voodis kuni telefon hakkas surisema.Vaatasin ja oli üks lugematta sõnum
From:Loviisa
Tsau kas sa poodi viitsid tulla ?
To:Loviisa
Tsau võiks küll minna saame 15 minutipärast minu maja juures kokku.
Lõunal
Jooksin vannituppa tegin meigi ,kammisin juuksed ja panin need hobusesappa. Jooksin garderoobi juurde panin selga kitsad teksad millel oli all lukk ja neooni t-särgi peale tõmbasin ka veel peale kampsuni ja jalga panin kingad.
Vaatasin aknast välja ja Loviisa ootas mind värava juures.Hüüdsin emale ,et ma läheb ära.Ema aga see peale:"Ole kell 18.00 kodus sest sa pead veel asjad pakkima et minna homsele lennule mis väljub 10.30." Olin ukse juures ja vastasin:"jajah ma olen aga tsauuu"
Ma olin nii õnnelik et nägin Loviisat üle pika aja aga samas olin ka kurb ,et homme peame lahkuma.
*Kaubandus keskuses*
Me kõndisime mööda poode hästi kiiresti ja üks hetk ma koperdasin kellegile otsa.See poiss kellele ma otsa koperdasin oli seal veel mingi nelja poisiga. Loviisa hakkas seal naerma aga mina olin viisakas ja vabandasin.Hakkasime Loviisaga sealt ära minema ja siis üks hõikas: Hei sina kes sa mulle otsa koperdasid ,et kas sa saaksid öelda mulle oma nime?" Keerasin ümber läksin lähemale ja ütlesin talle oma nime:"Avely Kivimägi"
Olime olnud mingi 3h poes ja ma pakkusin välja et minna kohvikusse sest mul oli talle üks tähtis jutt.
Selle kaubandus keskuse kõrval oli üks väike kohvik läksime sinna .
*Kohvikus
Loviisa:Mis sul oli siis mulle vaja rääkida ?
Mina : Asjad on nüüd nii( Pisarad hakkasid mööda põski voolama).Me kolime ära.Homme läheb meie lend .
Loviise:(Lohutades) Kuule lilleke ära ole kurb.Me saame skypes rääkida.Aga kuhu te kolite?
Mina :Londonisse.
Vaatasin kella ja kell saab varsti 15.00.Arvasime et aeg on hakkata koju minema.
*Kodus*
Läksin koju ja kuulsin ,et väike õde nutab teises toas ning ema ja isa istuvad ja vaatavad telekat.
Mis edasi saab?Seda saate lugeda järgmises osas :)
Ma vabandan ,et ma ei oska jutte kirjutada aga ma proovin :)
YOU ARE READING
Elu armastus(One Direction)Lõpetatud
FanfictionSee raamat räägib tüdrukust nimega Avely .Avely kohtab juhuslikult poissi ja mis saab temast edasi seda saate lugeda raamatust ;)