Eelmises osas : M:Jah temaga kõik korras ..okeyy tulge aga mitte kauaks ma olen väsinud
N:okeii tsauu msi näeme
M: Näemeee
Selles osas
helistasin emale ka ja õnnitlesin teda sellepuhul ,et ta sai vanaemaks .Siis kostus koputus uksele ja sisse astusid poisid ... Kõik õnnitlesid meid Niall võtis lapse sülle ja siis soovisid teised ka võtta teda sülle ..
M:Kuule kallis mis me talle nimeks paneme ??
N:Elisabeth
M:nüüdsest on ta väike Elisabeth
Poistel oli aeg lahkuda ,sest nagu arstid ütlesid mul on vaja puhata
Paari päevapärast sain ma haiglast välja.Viisin Elisabethi meie voodipeale ,et ta riided ära vahetada .Panin talle selga ühe sooja ning pehme riiete komplekti ning söötsin kõhu täis ja siis tuli mõtle ,et võikisme väikse koos istumise teha poiste ja tüdrukutega .
Panin Elisabethile mõmmikostüümiga õueriiided ning tegin temast pildi ja laadisin selle instagrammi ning twiterisse .Panin Elisabethi kärru ning hakkasime poe poole jalutama .Jalutasime läbi pargi ,et nautida sügiselist ilma .. Olime peaaegu pargi lõpus ja siis vaatasin ,et keegi tuttav ronib puuotsas .Ta vaatas korraks minupoole ja siis mul tuli meelde ,et see on Ayra .
M:Tere Ayra!
Ayra ehk A(Ise seljaga olles ja proovides puuotsast alla tulla):Kas ma tean teid ??
M:Proovi arvata
A(pööras ümber ):Issand avely see oled sina
M:Eii tead su ema
hakkasime mõlemad naerma
A:kuhu sa niimodi tõttad? ja kes see pisike on ??
M:Mõtlesin minna poodi ..ja see on minu tütar Elisabeth
A:kui tohib siis ma tulen ka kaasa
M:tule ika siis pole üksi nii igav minna räägi kuidas sul endal muidu läheb??
A:noo kuidas ikka ,tasapisi
Olime jõudnud märkamatult poe juurde ja seal olid kõik türukud ühes punkis läksime ka uurima mis seal toimub ja ohh üllatust seal olid Perrie,Jade,Jesy ja Leigh-Anne ..Perrie nägi meid ja saatis mulle sõnumi ,et saame Starbucksis kokku ..Käisime todupoest läbi ja siis läksime kokkulepitud kohta :)
______________________________________________________________________________
Nii ma proovisin teha ühe jutu kuna pole ammu kirjutanud ninggg siin see on :)
Loodan et meeldib :D
Avaldage arvamust klikkige vote nupule ning tehke mind rõõmsaks nagu eile peale kuutaega kui ma pole siin käinud ning tabas sellline üllatus ms pani mind lausa nutma ma vaatasin neid numbreid ma siia maani ei usu seda :D
võite ka komentaaridesse kirjutada mida te tahate järgmises osas mis seal võiks juhtuda jne :D Aitähh teile
YOU ARE READING
Elu armastus(One Direction)Lõpetatud
FanfictionSee raamat räägib tüdrukust nimega Avely .Avely kohtab juhuslikult poissi ja mis saab temast edasi seda saate lugeda raamatust ;)