Eelmine osa:
Ema,isa ja õde tulid sünnipäeva laulu.Ema ütles ,et su kingitused on all.
Selles osas:
Jooksin alla laulpeal oli suur roosikimp,kook ja mingi suur pakk , paar väikest pakki ka ja laualpeal oli ümbrik.Viisin lilled vaasi ja pakkid oma tuppa voodi peale ja läksin alla sööma.Kui söömise lõpetasin jooksin oma tuppa ,et avada pakid.Väiksemas pakis oli Iphone suuremas pakkis oli Ipad ,teises väikses pakis oli kaelakee ja veel ka Iphone kaaned.Järsku oli koputus uksele.Ema läks avama aga jäsku hüüdis :"Avely tule siia ." Jooksin alla ja nägin seal Nialli kellel oli suur roosikimp käes, jooksin tema juurde ja kallistasin teada.Läksime siis minu tuppa.Isa hõikas alt : "Me lähme linna .Sina ja Karmen jääte koju."Okey "ja juba oli kuulda ukse sulgumise häält.
Panime riidesse ja läksime parki jalutama . Olime keset parki kui järsku hakkasid kõik tüdrukud kiljuma.Niall haaras mu käest ja hakkasime tagasi jooksma haarasin ruttu Karmeni sülle.Jõudsime mu maja juurde ja mõlemad lõõtsutasime nagu koerad.
Läksime tuppa ja ma vaatasin kas meil jäätist on.Tegime jäätise kokteili.
Oli selline aeg millal tuli panna Karmen magama .Karmen läks magama ja me läksime alla ja hakkasime "Näljamänge".Kui film lõppes oli Karmen hakkanud oma toas oma mänguasjadega mängima.
All oli kuulda uksepauku see tähendas et ema ja isa olid tulnud koju,alt kuulsin hüüdu:"Avely tule alla.Emal oli käes üks armas koera kutsikas.Ta andis selle minu kätte ja ütles:"Nüüdsest on ta sinu koer."
-----------------------------------------------------------------------
Vabandust ,et nii lühike ja nii hilja tuli aga mul pole mõtteid ja aega aga ma proovin seda edasi teha.Palun adnke teada kuidas siia maani on meeldinud ja mida ma peaksin muutma jne... AITÄHH TEILE KALLID LUGEJAD.
YOU ARE READING
Elu armastus(One Direction)Lõpetatud
FanfictionSee raamat räägib tüdrukust nimega Avely .Avely kohtab juhuslikult poissi ja mis saab temast edasi seda saate lugeda raamatust ;)