TANITIM

69 30 23
                                    

Üzeyir'in hayat hihayesi

Üzeyir'in anne ve babası birbirlerini severek evlenirler. Bu evlilikten 2 çocuk meydana gelir. Fakat Üzeyir 9 yaşındayken annesi babasını aldatır. Babası bu durumu öğrendiğinde evde büyük bir tartışma çıkar. Bunun üzerine annesi tüm eşyalarını toplar ve Üzeyir'le, Üzeyir'in kız kardeşini yanına alıp evi terkeder. Şehrin dışına çıkarken ise kaza yaparlar ve o kazada Üzeyir, annesi ile daha 5 yaşındaki kız kardeşini gözleri önünde ölümüne şahit olur. Babası bunu öğrendiğinde Üzeyir'i tekrardan yanına alır fakat Üzeyir babasına karşı hep mahcup davranır ve annesi yüzünden kadınlardan nefret eder. Bu yüzden hiçbir kadına ve aşkına inanmaz.

İnsanlara karşı hep soğuk, acımasız ve zorba davranır. Çünkü adalet kavramı hayatında yoktur. Bu yüzden güçlünün her zaman zayıfı ezeceğine inanır. Hayatından hiçkimseye ödün vermez. Bu yüzden arkadaşları bile Üzeyir'in annesinin öldüğünü bilmemektedir.

19 yaşına geldiğinde ise aşırı alkol aldığından trafik kazası geçirir ve 1 yıl komada yatar. 1 yıllık yattığı komada bir rüya görür ve bu rüya Üzeyir'i derinden etkiler. Uyandığında ise hiçbir şey hatırlayamaz ve kitabımız burada başlar.

Gülce'nin hayat hikayesi

Gülce, 9. sınıfa giderken Yiğit'i görmüş ve uzaktan ona aşık olmuştur. Üst üste birkaç kere mesaj atsa da Yiğit hiçbirine cevap vermemiştir. Gülce, buna rağmen Yiğit'i 4 yıl boyunca sevip hayatına kimseyi almamıştır. Ne zaman birine bakacak olsa kendini engellemiş ve başkasının canını yakmaması için Yiğit'e olan aşkında sadık kalmıştır. 12. sınıfa geçtiğinde de taşınmak zorunda kalmışlardır. Bunun üzerine Gülce, Yiğit'ten başkasına kalbini açmamaya karar vermiş ve Yiğit'i beklemeye karar vermiştir.

***

Hayat hikayelerinden çıkardıkları ders: "aşık olmamak". Peki bu iki inatçı karşı karşıya gelirse? Kendine söz veren Gülce... aşkından vazgeçebilir mi? Üzeyir... annesinin babasını aldatmasından sonra başka kadına güvenebilir mi?

Gökyüzüne doğru yolculuğumuz çok yakında! Sakın bu yolculuğu kaçırmayın! Çünkü bu kitap gerçek aşkı gösterecek bizlere. Bu yüzden fazla sarsılacağınız için emniyet kemerlerinizi takmayı unutmayın. ;)

Deniz Gökyüzüne VURGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin