sigara🚬

22 2 0
                                    

Her tarafı boşluk olan bir karanlığın içinde, ürpertici bir çakmak sesiyle irkildiğimde karanlığımı aydınlatan tek şeyin sigaramın ucundaki ateş olduğunu görmek koca gözlerimi altüst ederken, ruhum sanki buna muhtaçmış gibi hissediyordum. Sanki sigara dumanını dışarı her verişimde içimdeki karanlık bulutların dışarı çıktığını varsayarak, her seferinde biraz daha sert çekip daha çok sert bıraktığımda,  dumanı her sönen sigaranın ardından elimde ucuz bir sigara izmariti kalıyordu üstünde "sağlığa zararlıdır" yazan paketten... Sigara tutkudur... Sigara aşktır... Sigara nefrettir...
Sigara kusmaktır; nefreti,  öfkeyi, aşkı, belki de herşeyi...
   Sonra pakette son bir dal kalıyor, bu arada sigaraya da zam gelmiş. Durum da kötü tabii.. Biliyorsun o son sigaradan sonrası boşluk... Son sigaradan sonrası karanlık.. son sigara, son izmarit demek.. Son sigara, son aydınlık demek..  son sigara, ucuz bir paketin yere atılması demek.. bir bakımdan doğayı kirletmek demek.. ve kustuklarına son vermek demek.. bir başkasından sigara istemeye utanan biri için çaresizlik demek..
- belki de sigaraya tutunan karanlık bir kişiliğin sigaranın varlığı ile gurur duyması, bu çaresizliğin çaresini utancını hiçe sayarak "bir dal kusmak istiyorum"  diyerek acılarını kusmak için ister kendisinden daha fazla içen birinden...-
Sigara dumanı içine çekmek, ardından dışarı üflemek demek.. sigara aslında yaşam demek.. ama biz insanlar fazla büyütüyoruz.. sigara yaşamın içindeki ölümü tadarken o tadın yanında hafifçe bir nikotin demek.. Belki de yaşarken ölen insanlar için bir dost demek...
FALSE WİTNESS ❤☯

MUSMUTSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin