LİSE MEZUNİYETİ

10 0 0
                                    

Rüzgar ılık ılık esip ağaçları yavaşça savuruyordu. Ağaç sesleri ile birlikte gelen kuş sesleri angel'ın uyanmasını sağladı. Angel, Sıcacık mavi çiçekli yorganın içinden çıkıp lovobaya doğru yöneldi. Musluğu açıp içinden gelen soğuksuyla yüzünü yıkadı. Soğuk su damlaları yüzüne çarptıkça gözünü kapatıp kaşlarını çatıyordu. Aynı zaman da bugün mezuniyet törenini hayal ediyordu. Lovobadan çıkarken annesi seslendi."angeeeeell, hadi kahvaltıya gel." Angel, annnesinin ince ses tınısını duydukça huzur buluyordu. Merdivenlerden aşağı inip mutfağa doğru koşuşturuken bir yandanda annesine "geliyorum anneciğim."diye seslendi. Annesine sarılıp yanağına bir öpücük kondurup masaya oturdu. Sosis kokusu mutfağın her yerini kaplamıştı adeta. Angel annesini beklemeden eline çatalını alıp hızlı hızlı yemeye başladı. Annesi "dikkat et boğulucaksın."desede o hiç aldırmadan yemeye devam etti. Anneside sofraya oturup "bugün heyecanlımısın?" Diye sordu. Angel, yemekle öyle bir bağ kurmuştu ki etrafından gelen sesleri duymuyordu. Annesi sosis tabağını önüne çekip"Hadi odana çıkıp üstünü giyinde seni kuaföre bırakıyım mezuniyete geç kalma"dedi. Angel, koşarak odasına çıktı dolabını açıp göğüs kısmında pulları olan uzun kırmızı bir abiye giydi. Abiye angel'ın ince beline tam oturmuştu. Abiyenin Altına siyah sitiletto ayakkabı giyip kombinini tamamlamıştı.  Merdivenlerden bir prenses gibi süzüle süzüle iniyor ve bembeyaz dişleriyle annesine gülümsüyordu. Annesi sessiz bir şekilde "prensesim çok güzel olmuşsun." dedi. Angel bunu duymuştu annesine sımsıkı sarılırken gözü saate ilişti. "Anne acil çıkmamız lazım beni kuaföre yetiştirebilirmisin?" diye sordu. Annesi "hadi çık arabaya bin kapıyı kitleyip geliyorum." deyince angel, kapıyı açıp dışarı çıktı ve siyah lüks arabalarına doğru yöneldi. Arkasına baktığında annesi kapıyı kitliyordu. Birlikte arabaya binip kuaförün yolunu tuttular. Angel'ın annesi arabayı oldukça hızlı ve kontrollü süruyordu. Sonunda kuaföre gelmişlerdi. Angel hemen kuaföre girip saçını dağınık topuz yaptırdı. Ona çok yakışmıştı. Makyaj yapıp dudağına kan kırmızısı renginde ruj sürdü ve mezuniyetinin olacağı mekana doğru yol aldı. Mekana yaklaştıkça elleri titriyor heyecanı on katına çıkıyordu. Sonunda gelmişlerdi. Annesi angel'ı bırakıp iş yerine gitti. Angel ise mekana girerek müzik sesinin geldiği yeri takip etti. Herkes çok güzel olmuştu aynı zamanda çok eyleniyorlardı. Masaya gidip bir içki aldı ve arkadaşlarını beklmeye başladı. Bir zaman sonra arkadaşları bella ve julia da geldi. Onlar da içki içerek dans ettiler. Bella ve julia angel'ın yakın arkadaşlarıydı. O gece çok içtikleri için eve  giderken angel'ın annesi julia ve bella'yı da evlerine bıraktı. Angel akşam eve geldiğinde merdivenlerden yukarı çıkarak odasına gidip kendini yatağa attı. Çok yorulmuştu bir kaç dakika sonra annesi angel'a "ben yatıyorum sen de banyoya gidip duş al." dedi. Angel, banyoya gidip duş aldı. Saçını kurularken ensesinden sopayla vurulmuşcasına bir acı hissedip bayıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN SECDESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin