Abimin vurulmasının üstünden üç gün geçmişti ve biz şuan ne mi yapıyorduk abim evde çok sıkıldığı için bugüne düzenlenmiş barbekü partisine gidiyorduk selim abiler, Ceylin'ler, abimler ve biz gidiyorduk ama benim pek de mutlu olduğum pek söylenemezdi nası mutlu olabilirdim ki üç gün önce abim vuruldu kim olduğunu bilmediğim biri tarafından bu da yetmezmiş gibi okulu bırakmam gerek bu işin içinde bi işler var ama er yada geç öğrenicem çevirdiğiniz oyunu KIRAÇOĞLU ve KIZILKAN
"Yine neyi dusunuyosun hatun" dedi ceyhun bana bakarak ona doğru döndüm ve "hiçbişey aşkım yolu izliyorum" dedim ve aklıma gelen şeyle keyfim yerine geldi ceyhun'un instragram hesabında da benim hesabımda da hiç fotoğrafımız yoktu ama tabiki de ben ilk ceyhun'un hesabına foto atacaktım 😉 "aşkım
Telefonunu versene" dedim şirin bir şekilde bana bakarak dudağıma kısa bi öpücük kondurdu ve sorgulamadan telefonunu çıkarıp verdi "bide elini rica edicem" dedim "aşkım cidden çok merak ediyorum napcaksin" dedi "ya aşkım tut işte elimi" dedim ve güzel bi şekilde elini tuttum ve resmini çektim ve instragrama attım altına da 'hatunum' yazdım ve telefonu ceyhun'a uzattım.
elefonu eline aldı ve ne yaptığıma baktı görünce yüzünde kocaman bi gülümseme oluştu ve yaklaşarak anlımı öptü "ceyhun çok sıkıldım daha ne kadar var" dedim çapkın bi gülüşle "benimle yolculuk yapmaktan sıkılan ilk kadınsın" dedi ve benim sinirlerim tepeme çıkardı omzuna sertçe vurdum ve "kaç kadınla yolculuk yaptın" dedim küçük bi kahkaha attı ve "sinirlenince daha bi tatlı oluyosun" dedi sinirle cama bakmaya basladim göstericem ben sana o kadınları. Araba durduğunda çardaklar bulunan bol yeşil alanı olan bi piknik yerine gelmiştik ceyhun'a sinirli olduğum için arabadan indim ve abimleri görüp onların yanına doğru ilerlemeye başladım ceyhun onu beklemeden gittiğim için arkadan homurdana homurdana geliyodu of çokta tın abimlerin yanına geldim ve abime sarılarak "nasılsın abicim" diye sordum o da kollarını bana sardı ve "iyiyim abicim özlemişim seni sen nasılsın" dedi ya bu adamı ben nasıl seviyorum "iyiyim bende abicim" dedim ve teker teker hepsine sarıldım ceyhun da gelip herkesle selamlaştı ve erkekler mangalı yakmaya başladı.
"Kızlar hadi yakar top oynayalım" diye fikir attı ortaya ece hepimiz birden onaylayınca erkeklere söyledik tabi bugün hepimize rahat etmek için şort girmiştik bi bakıma erkekleri de sinir etmek için "hayır hepiniz giyinmissiniz inadına kısacık şortları olmaz" dedi tolga, selim abi ve ceyhun da onları onaylar şekilde ses çıkardı sonra ece abime meydan okurcasina "oynayabilirmiyiz demedik oynayacağız dedik " dedi ve bu sefer bende lafa atladım "aynen öyle dedik ve oynayacağız da hadi bayy" dedim ve elime topu alıp ecelerle birlikte biraz ileri gidip oynamaya başladık "ece ile selin senle de ben olalım elif" dedi Ceylin elifte "tamam canım " dedi ve gruplar kuruldu oynamaya başladık bu sırada ceyhun'lar bi taraftan mangalı yakiyo bi taraftan da gözetleyen var mı diye bize bakıyorlardı ece ile ben ortadaydik tam Ceylin bana topu attı ve ben kaçacakken ayağım taşa çarptı ve sert bir şekilde yere düştüm "ahhh" diye bi inleme çıktı ağzımdan abimler bunu görünce hemen yanıma geldiler ve ceyhun beni kucağına alıp "aşkım biseyin var mı hastaneye gidelim mi" dedi endişeli bi sesle bu sırada abim , tolga ve selim abi bana endişeli gözlerle bakıyordu "yok aşkım biseyim gerek yok" ve diz kapağıma baktım resmen yırtılmış gibi duruyodu canımın acısından gözümden bir damla yaş süzüldü "ceyhun benim arabaya götür bagajda ilk yardım çantası var" dedi ceyhun kafasıyla onu onayladı ve abimin arabasına doğru yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATUN
Romance"Sana bu olanları unutturmayı öyle çok istiyorum ki" dedi gözünden bir damla süzülürken ilk defa ağladığını görüyodum "ama bana bu olanları sen yaptın" dedim şiddetli bir şekilde ağlarken "Git dersen giderim" dedi gözünden akan yaşı silerken peki y...